Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
Kedeng....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
hoezo ? waar ging het fout ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kedeng....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ongeveer:quote:
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
mwahh een beetje google...antieke motorenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer:
[..]
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]De snelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Vertel 'r wat voor motor je hebt en laat haar tot de conclusie komen dat het geen BMW isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenCheck je mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Niet meer......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Nou je het zegt FemaleRebbel. Doe maar wel, dan hebben we 10 Suzuki's in de OPEn een Kawa van Worldbeater eraf, dan is het pure Suzuki pwnage hier op de Fok!MC
![]()
Maar ik beheer de OP niet meer. De kawa-kneus doet dat nu, dus het zal wel niet doorgaan
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......Stop spoileringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
voordat ik een kn kan maken ben ik al door de bocht
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Ik lust geen haringquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdze denken alleen maar aan ander kuipwerk maar niet aan hun haring.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Wie neem je daarvoor mee dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oké meneer Worldpimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar naar bolluh.youssef [at] gmail enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Gawaine het volgende:
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar bed, Mr. X heeft olie gepeild en een roetmeting gedaan![]()
intuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga naar bed, Mr. X heeft olie gepeild en een roetmeting gedaan![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Hé, pssst.....ze is er nog hoorquote:......she's waiting for a sign of life
damn....weer niet met z'n twee
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltonsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, pssst.....ze is er nog hoor......she's waiting for a sign of life
damn....weer niet met z'n twee![]()
![]()
![]()
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF niequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
op MF ook hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF nie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF ook![]()
![]()
I'm off
![]()
![]()
![]()
@Gawaine:
Neejjjj, jij wel sekersquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Moet jij morgen werken ?
Neequote:heb alleen vandaag gewerkt. Ik dacht lekker een rustig dagje te hebben, was het verdikke net zo'n topdrukte als de afgelopen weken.
![]()
Morgenvroeg naar het Radbout met de jongste en de rest van de week zien we nog wel![]()
F@k = R@b = D@nny =quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
Fok! = MC =
De tijd die tussen het trusten zeggen en het werkelijk weggaan in zit geeft de mate van verslaving aan."nog ff F5'en"
![]()
![]()
ai ai dus degene met het laatste woord is het meest verslaafd ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
F@k = R@b = D@nny =
Fok! = MC =
De tijd die tussen het trusten zeggen en het werkelijk weggaan in zit geeft de mate van verslaving aan."nog ff F5'en"
tja dan ga ik maar even in de ng's rondneuzen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
Dexter saint Jock
Eddy Murphy![]()
![]()
Dag allemaal
bwt weer terug<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
Vergis ik me of is er nog geen uitleg geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examen![]()
of ze zit misschien vlak voor het 1e examen![]()
Of ze is wel ERG druk bezig met de band
of
of..
of....
of......
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
Morgu allemaal<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dexter saint Jock
Eddy Murphy![]()
*What does a lovely lady like you doing alone on this isle of love*
Goedemorgen
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef bwt het volgende:Slaap jij weleens?quote:Op woensdag 28 december 2005 07:36 schreef bwt het volgende:
Morgu allemaal
Goedemorgen
ja, tussen 2 en 7 of zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 07:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Slaap jij weleens? [afbeelding]
Goedemorgen![]()
Gister kerst gala gehad bij de dansschool<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:05 schreef worldpimber het volgende:
Omdat niemand toch op de OP motoren klikt na het 1 keer gezien te hebben
*nieuw* *nieuw* *nieuw* in de volgende OP![]()
Van wie is deze machine?intuition will take you further than logics will ever do![]()
Oooooooooooooohhh, Den Bosch....quote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol
Geen wonder dat 'tie de top 3 niet snapte![]()
![]()
Dingetjes doen en naar het werk
morgen
wat de poep, gebouw is uitgestorven, degenen die er wel zijn zijn lekker casual, sfeer is lekker relaxed dus overal en ik heb weer een deadline op 6 januari
![]()
![]()
't is ook hier tot nu toe rustig.
Ik ken hier geen deadline - kan nu dus nog rustig fok!ken<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
telt ook jahquote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef Makster het volgende:
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee![]()
![]()
Deadlines te over voor het einde van het jaar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden![]()
![]()
Of de verwarming op je kamer aanzettenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden
moggehdat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
![]()
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
is pas de laatste 1 a 2 maanden hoor, dat ik af en toe te laat benquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet doen, krijg je een droge strot vanquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,![]()
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Inkop-onderwerp Ik doe het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,
ik was er ook om ongeveer 7.30 uit.... maar dan mis ik mijn trein dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit![]()
![]()
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindof niet
Jij zit op dansen hequote:Op woensdag 28 december 2005 08:01 schreef bwt het volgende:
Gister kerst gala gehad bij de dansschool![]()
Heb jij een "gouden ster"![]()
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind![]()
![]()
Ik heb op z'n mini-bike geredenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweest![]()
Nee Roderick4238420987, geen filmpje
Relaxed, ik geloof dat ik vaker moet gaan bijlezenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Geile vrouwen is altijdnatuurlijk
eerder een koperkleurig rondjequote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
Jij zit op dansen he![]()
![]()
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepostquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepost
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al inquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Waterbed is lek, dus bewijs hoeven ze niet meer te leveren![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al in
Waterbed is lek, dus bewijs hoeven ze niet meer te leveren
ik ben ons nog niet tegengekomen in de lijstjes hoor![]()
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan... [afbeelding] of niet![]()
[..]
Jij zit op dansen he![]()
![]()
![]()
ik dans al ver voorbij dat stadium
Over sterren zal ik maar nix zeggen<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weerIk ben ff weg
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
![]()
eerst zo'n opmerking maken, en vervolgens meteen weggaan![]()
![]()
Mijn posthistorie bevat dan ook meer dan alleen maar de Fok! MC hequote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
Probeer die van vissie eens zou ik zeggen
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
Ja dat was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]middag al... tijd gaat toch veel sneller als je bezig bent
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houdenquote:![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
Dat komt inderdaad nog wel eens voorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
![]()
maar in dit geval is het vakkundig gerepareerd.
hij heeft dan ook al wat ervaring
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
![]()
![]()
ik ben heel handig en technisch
ik heb 1x gezien hoe de professionals mijn bed maakte en vind dat ik het voor die 80 euro ook wel zelf kan doen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad nog wel eens voormaar in dit geval is het vakkundig gerepareerd.
hij heeft dan ook al wat ervaring![]()
![]()
Waar gaat de reis vanmiddag naartoe? Ik heb morgen vrij, ga ik ook eens wat motorzaakjes langs![]()
ipv hier m'n ongegronde mening op tafel te gooien moet ik maar eens gaan kijken hoe de 2006 modellen er in Real Life uitzien
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat de reis vanmiddag naartoe? Ik heb morgen vrij, ga ik ook eens wat motorzaakjes langs![]()
ipv hier m'n ongegronde mening op tafel te gooien moet ik maar eens gaan kijken hoe de 2006 modellen er in Real Life uitzien![]()
al die mensen die vrij zijn, ga toch werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar gaat het meestal misquote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben heel handig en technisch
ik heb 1x gezien hoe de professionals mijn bed maakte en vind dat ik het voor die 80 euro ook wel zelf kan doen![]()
![]()
We wilden eerst naar Hoes motoren of zo? Dat is een nieuwe zaak (Suzuki dealer) bij Breda in de buurt waar ze nu ook een show zouden hebben. Maar ik denk dat het tegen gaat vallen. We gaan een vriend ophalen en dan gaan we eens bij de luxe motoren staan kwijlen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Middagquote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: