Alle kleurtjes bij elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was wel weer genoeg voor vandaag.![]()
Zo ziet ie 'r inderdaad mega stoer uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo ziet ie 'r wel stoer uit
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle kleurtjes bij elkaar
[afbeelding]
Banditsquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Hou eens op vlegels, met dat banditgesnotter![]()
quote:
Gaat heen vrouwmenschquote:
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dit is de inderdaad de mooiste![]()
Oh, het is een Kawasaki![]()
Ik vond het al vreemd![]()
![]()
Smilies van xs4all doen het op de 1 of andere manier bij mij niet zo goed meer??quote:
die zilver /grijs is ook wel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was wel weer genoeg voor vandaag.![]()
nee, dan die rare zwarte kawa op die gruwelijk lelijke rode achtergrond van jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Hou eens op vlegels, met dat banditgesnotter![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat heen vrouwmensch![]()
![]()
![]()
[..]
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
Afsluitertje voor vandaag dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat heen vrouwmensch![]()
![]()
![]()
[..]
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Smilies van xs4all doen het op de 1 of andere manier bij mij niet zo goed meer??
Maar die sig van jouw is een beetje vaag, is die nou pro of anti Honda?
Beetje tweezijdig te lezen namelijk?
HondaAlleen het beste van het beste is goed genoeg
of
HondaAlleen het beste van het beste is goed genoeg
Welk motorrace spel speelde jij ook al weer, en doe je dat nog steeds?![]()
Ik ben nu een beetje aan het kloten met MotoGP 3 namelijk
Ben nu even pleitos por favor
Met jou kan ik pratenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom ik in natura moet betalen![]()
[afbeelding]
Je betaald de frikandellen maar lekker zelf![]()
Hurray voor roodquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle kleurtjes bij elkaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hurray voor rood![]()
Valt goed op in het verkeer, rood de kleur van liefdeen bloed en de roden zijn het snelst natuurlijk
![]()
Van der Valkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, het Schnitzel paradijs is weer geopend zie ik
Iemand die zijn bromtol kwijt wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Hey, ik dacht dat ik wat hoorde, maar ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Iemand die zijn bromtol kwijt was
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef richardgie het volgende:
Je moet bij de S kijken van Suzuki en niet bij de T van Triumph.![]()
en suzuki nakeds hebben niks wou je zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Ik was naar nakeds aan het kijken en dan vind ik de Triumph wel iets hebben![]()
[afbeelding]
Is een Suzuki GSX1400 Yoshimura dan niks?Brute kracht en naaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Ik was naar nakeds aan het kijken en dan vind ik de Triumph wel iets hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en suzuki nakeds hebben niks wou je zeggen![]()
Zitten echt lelijke koplampen op die Triumph,vindt ik.Maar smaken verschillen inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Is niet erg hoor, smaken kunnen verschillen [afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Is niet erg hoor, smaken kunnen verschillen [afbeelding]
![]()
Mooie koplampenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zitten echt lelijke koplampen op die Triumph,vindt ik.Maar smaken verschillen inderdaad.Gelukkig maar.
Pak maar vast paracetamol en een lekker bakkiequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef richardgie het volgende:
richardgie begint een beetje ziek te worden geloof ik.Zit te barsten van de kou en het is toch 21 graden binnen
.
Heb net de eerste paracetamol opquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Pak maar vast paracetamol en een lekker bakkie![]()
niet inslikken he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb net de eerste paracetamol op,nou maar hopen dat het snel werkt
.
Ha haquote:
Ik ben meer het "orale" typetjequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha.Waarom niet
,komt in het zelfde gat terecht
.
Zit nu slappe thee te drinken,wordt je in iedergeval wel een beetje warm van.
Denk dat ik vanavond ook maar eens thuis blijf.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben meer het "orale" typetjeOke, wie kopt 'm in
Z750quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hornet 900 is veel te zwaar en te groot voor Raus![]()
GSR of Z750 of Hornet 600 past beteren staat veeeeel stoerder
![]()
CB900 is beetje erg saai tegenover de 3 bovenstaande motoren
Bronquote:Conclusie
De Kawasaki Z750 maakte op onze testrijders een verpletterende indruk. De prijs in aanmerking genomen: wat een strak rijwielgedeelte, wat een brute kracht, wat een uitstraling!
En daarmee eindigen we weer waar we begonnen zijn: de Kawasaki Z750 is 'The Dark Force', de Imperial Shuttle van motorfietsen in de prijsklasse tot ¤ 8000,00.
Misschien dat de concurrentie in de komende jaren een "Clone War" start, maar voorlopig is Kawaski heer en meester van dit universum.
de afwerking van de Z750 ligt veeeeel lager dan die van de Suzuki GSRquote:
ja heb je mail gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Marteeehh, mail gelezen![]()
Mijn GP bike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Wie heeft er dan nog niet gemailed?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja heb je mail gelezenen zal het zsm op platzak zetten
vind het idee van Hicham ook wel erg goed![]()
Maar daar gaat het in die test helemaal niet om, benne rijeigenschappen en uitstraling..quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
de afwerking van de Z750 ligt veeeeel lager dan die van de Suzuki GSR![]()
bijvoorbeeld helemaal geen bedrading te zien als je er omheen loopt![]()
Strakke coureur zonder vetprobjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Mijn GP bike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Stiekem toch gegaan hequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hornet 900 is veel te zwaar en te groot voor Raus![]()
GSR of Z750 of Hornet 600 past beteren staat veeeeel stoerder
![]()
CB900 is beetje erg saai tegenover de 3 bovenstaande motoren
Met dat spel kun je zelf gewoon je motor's uiterlijk bepalen, in dit geval heeft pimber zelf ZX-6R erop geplakt. Geen reclame dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het zal wel gewoon reclame zijn.![]()
uitstraling word dus ook gecreeerd door het uiterlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar daar gaat het in die test helemaal niet om, benne rijeigenschappen en uitstraling..
.. ging niet over de afwerking.![]()
Ik ben wel met je eens dat de later gekomen GSR er echt vet uitziet voor een Suzuki!
Maar ik ken hem alleen nog van de plaatjes.![]()
[..]
Strakke coureur zonder vetprobjes.![]()
Alleen met een ZX6R haal je weinig uit in het GP veld.
Maar het zal wel gewoon reclame zijn.![]()
Affijn, eten en we gaan een stukkie met de Fiero rijden.![]()
![]()
iedereen,quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie heeft er dan nog niet gemailed?
Persoonlijke benadering is altijd het effectiefst.![]()
Soms dan![]()
hey, ik had ook nog niet gemailedquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
iedereen,op Hicham, Peerke & Rausje na
![]()
dus zit eigenlijk te bedenken om het maar te laten overgaan aangezien er toch geen intresse voor is, buiten de bovenstaande 3![]()
Ehhrr, ik had ook gemailed en ik had begrepen dat OPM ook wat had gestuurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhrr, ik had ook gemailed en ik had begrepen dat OPM ook wat had gestuurd?
edit: vanaf bolluh.youssef
Iedereen post zich hier suf, en heeft dan geen tijd voor de foto's...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dus zit eigenlijk te bedenken om het maar te laten overgaan aangezien er toch geen intresse voor is, buiten de bovenstaande 3![]()
ik heb net ff de foto's door zitten bladeren... maar aangezien ik nog maar 1 meet (afgezien van het karten) heb meegemaakt, kom ik nooit aan de 3 foto's.... ik kan er eigenlijk zelfs maar 1'tje bedenken wat een beetje voldoet aan de beschrijving die eerder gepost was...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
1 Suzukiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSR600
Kawasaki Z750
Yamaha MT03
Mijn voorkeur:
1. Kawasaki
2. Yamaha
3. Suzuki
![]()
Beater staat voor de deur
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Ze kennen elkaar tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat! Ga je vreemd? [afbeelding]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eyquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb van jou vandaag een mail gezien
daar komen geen foto's in voor
en verder heb ik niets meer ontvangen van de MC'ers.
dus ook OPM niet![]()
ja......voor een DPquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijd![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Juist....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dat was kleine rebboltje.![]()
Ik had al in de gaten dat ze hier iets tegen met foto's hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb net ff de foto's door zitten bladeren... maar aangezien ik nog maar 1 meet (afgezien van het karten) heb meegemaakt, kom ik nooit aan de 3 foto's.... ik kan er eigenlijk zelfs maar 1'tje bedenken wat een beetje voldoet aan de beschrijving die eerder gepost was...![]()
die wil ik best vanavond nog ff via de mail overgooien...
Gelukkig heb ik jou nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijd![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Juist....
je houdt ut anders wel goed bij![]()
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Nee, je weet toch:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmmm... okiequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef Gawaine het volgende:
joechéé krijg net een belletje dat m'n motor klaar is.
Kleppen gesteld, nieuwe bougie's, oliefilter + olie, plus de choke schuif afgesteld.![]()
![]()
ik heb ook de prijs al doorgekregen en ik zit nog steeds relaxed in m'n fauteuil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motor![]()
Nu al? Bende nog ziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uitzetten,tot in de pruimen tijd.
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Truste van de restquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.Trouwens,ben er op Dinsdag en dat is per defenitie al wazig
.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Mischien een echte BSA Fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebt![]()
Dat laat ik wel aan Peporator overquote:
In de omschrijving:quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is wel in stations-camouflage kleur![]()
quote:BSA fiets
-echte engelse fiets met stalen kettingkast
-orginele lak
-wel wat roestig
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan Peporator over![]()
Dat doen jongetjes mannen graag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuilquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In de omschrijving:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuil![]()
Volgens mij verkocht de Hema (of Makro) vroeger BSA fietsen![]()
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 benquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |