Hoe was jouw orientatie-dagje?quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
Nu nog in je laatste post van vorige topic dit topic numemr neer zetten
[edit]
hebbie al gedaan dus
[/edit]
quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, voorpret is het al niet meer![]()
Het is je gelukt meid,en een kus op je voorhoofd van richardgiequote:
Oriëntatie dagje is wel geluktquote:
Weltrustenquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Morgen moet ik weer werken, ben nu dus echt plat.
* R2-D2 gaat ook naar bedquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het is je gelukt meid,en een kus op je voorhoofd van richardgie.Gefeliciteerd,nu ik nog.
Weltrustenquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 gaat ook naar bed![]()
Moe van het kerstgeweld![]()
Welterusten alleamaal![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] We had faith.
This is nice monkey business.![]()
Gaaf fietsje die MT-03.![]()
Meer info.
[afbeelding]
Ziet er wel stoer uit jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Meer info.
[afbeelding]
www.chatcity.nlquote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef richardgie het volgende:
Weltrusten.
Ik zit hier alleen kersfeest te vieren![]()
Die MT-03 heeft wel wat, en is nieuw van dezelfde prijsklasse als een Horny 900.quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:Oh nee, na de frituur nu weer kans op een impulsaankoop
Die frituur had wel een leuk pestobject kunnen worden trouwens![]()
Met wie ga je erheen dan, pa?quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah motorbeurs Utrecht, heb begin van de avond ook 2 kaartjes besteld online. Geef mij die fiets maar
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, wel iets korter ritje dan jij.![]()
Volgens mij mag jij uitslapen morgen~straks.![]()
Jaaaa... zie het muziektopic !quote:
Hihiih niet gezienquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat had je allemaal willen doen tegen die frituur?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker ook meteen het punt waar de meeste mensen het zouden zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:12 schreef bwt het volgende:
na 7 KM probleemloos door de sneeuw fietsen ga ik op de laatste 2 meter onderuit.
Lang leve de sneeuw,![]()
![]()
Was het maar weer lente *zucht*
uhuh, heeft wat v-maxirigsquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Meer info.
[afbeelding]
Je bent hier de laatste tijd verdacht weinigquote:
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent hier de laatste tijd verdacht weinig
Wat heb je te verbergen
psies, vragen vragen vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examen![]()
of ze zit misschien vlak voor het 1e examen![]()
Of ze is wel ERG druk bezig met de band
of
of..
of....
of......
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
Hypotheek is geaccepteerd![]()
M.a.w alles is definitief![]()
![]()
Thanksquote:
Feliquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Samen wonen of alleen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Om je dag goed te beginnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Samen wonen of alleen?
in ieder geval:GEFELICITEERD![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Om je dag goed te beginnen![]()
[afbeelding]
Hoi!quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MT-01. En die heeft idd helaas wat van de Max weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:26 schreef stinkie het volgende:
uhuh, heeft wat v-maxirigs
Ik begin pas 3 januari, ik dacht dat iedereen vrij was deze week.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:27 schreef stinkie het volgende:
HA! En gewoon met de motor naar het werk en onderweg hopen dat de meters zouden ontdooienIk dacht dat je alweer aan het verhuizen was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
Om je dag goed te beginnen![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Laatste nieuws.
Misschien kan R2D2 nog wat vrouwelijk tact overbrengen, hier thuis lukte het haar ook 2-3 keer.quote:Hoi hoi,
Vandaag de halve dag proberen te starten.... het lukte niet![]()
huuuuuhuuuuuuuuhu![]()
Waarna'ie afsloeg doordat ze de slag nèt niet afmaakte.![]()
Dat wordt een duur bandjequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar mijn dag was al goed begonnen.Vader belde net of ik vanmiddag mee ga naar de juwelier om en bandje bij het horloge dat ik voor m'n verjaardag ga krijgen uit te zoeken.Is het horloge van m'n opa geweest,en puur goud.Moest naar Zwitserland gestuurd worden om schoon gemaakt te worden.De juwelier kukkelde zowat van z'n stoel toen het ter reparatie en schoonmaken werd aangeboden maar de emotionele waarde is toch groter voor mij.
Thanksquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli![]()
Kan ik je ook gelijk feliciteren met de aanschaf van een Ducati M900?![]()
En thanks againquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Samen wonen of alleen?
in ieder geval:GEFELICITEERD![]()
Ik krijg hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat wordt een duur bandje![]()
Mischien kan je dan de horloge verkopen om het bandje te betalen en als je het bandje hebt kan je een horloge erbij uitzoeken![]()
Die moeten serieus nadenken of ze het maximaal toelaatbaar gewicht voor de motor niet overschrijdenquote:
Proficiat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Gewoon de vering een paar klikjes strakker zetten,en niet te veel met een slippende koppeling optrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Feli Makster
[..]
Die moeten serieus nadenken of ze het maximaal toelaatbaar gewicht voor de motor niet overschrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze past beter op de KLX dan ik op m'n XTquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik had de foto al gepost maar nu nog een keertje dan:quote:Laatste nieuws.![]()
Misschien kan R2D2 nog wat vrouwelijk tact overbrengen, hier thuis lukte het haar ook 2-3 keer.
Waarna'ie afsloeg doordat ze de slag nèt niet afmaakte.![]()
Rijden op een Ducati Monster werkt genezendquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:23 schreef Makster het volgende:
die Duc kan nog ff wachten, al moet ik eerlijk bekennen dat ik er weleens over nadenk om al die motoren te verkopen en 1 echt gekke te halen. Maarja sleutelen werkt therapeutisch![]()
Volgens mij heb je sneller problemen met het subframe dan de veringquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gewoon de vering een paar klikjes strakker zetten,en niet te veel met een slippende koppeling optrekken.Of een Harleykadaverdson kopen.Trekkracht genoeg.
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'![]()
Hier sneeuwt het ook als de teringquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is beetje wit hiernu valt de hele planning van Raus in het bevroren water
![]()
Ik denk dat dat met dat sub-frame best nog wel eens mee kan vallen.Als je af en toe ziet wat er achterop motorfietsen vervoerd wordt.Zijkoffers,topkoffer,op de topkoffer nog een tent,twee personen,aanhangertje,etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sneller problemen met het subframe dan de vering
[..]
Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passen
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'
We zijn zaterdag eerst een sessie begonnen met het motorbokje naast de motor als steun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef R2-D2 het volgende:
In het begin zette ik de motor langs de stoeprand, 1 been op de stoeprand, sprongetje en zorgen dat je niet omvalt bij het aantrappen, maar vooral goed doortrappen![]()
Ik ben zeker een ventje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passen
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'
ze wilde vandaag Hornet 900 gaan rijdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het ook als de tering
Maar is de naaktsauna gesloten dan als het sneeuwt![]()
Hoe zit 't eigenlijk met die Fok!MC 2005 foto's
[afbeelding]
M'n motor wat doe je [afbeelding]
Heb jij je motor buiten staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb je nog gemailed daarover, al gelezen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
en over die terugblikis niet veel animo voor
![]()
![]()
Die van jou staat tenminste nog onder een hoes, mijn hoes is gejat om het hout van de vuurpot droog te houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet wat "automatische decompressie" isquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
We zijn zaterdag eerst een sessie begonnen met het motorbokje naast de motor als steun.
En na de rookpauze (van haar) en ik geloof ook koffie een keer
, zijn we doorgegaan bij een stoepje als verhoging inderdaad. Affijn, even wennen denk ik.
De slag van de KLX is wel een hele lange, maar er zit een automatische decompressie op.
Qua starten is het geen CR500.![]()
Hoeveel man hebben nou wat gestuurd, 3 ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en over die terugblikis niet veel animo voor
![]()
![]()
Jep, ook nog een hele tijd zonder hoes gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb jij je motor buiten staan.
Heb dat hier op het pleintje ook een keer gedaan,tering wat heb ik toen slecht geslapen zeg,echt geen oog dicht gedaan.
Zal wel een zwerver zijn geweest die ook droog de winter wou doorkomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die van jou staat tenminste nog onder een hoes, mijn hoes is gejat om het hout van de vuurpot droog te houden
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel een zwerver zijn geweest die ook droog de winter wou doorkomenDaarom draai ik er sinds kort staalkabel omheen
Als ze het nu nog stelen geef ik het op [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoor
Ik welquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoor
straat uitkomen was even spannend met glibberend achterbandje, maar de wegen zelf was niet erger dan na een regenbuitje. Was alleen wat frisser dan normaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wel een bikkel dat je vandaag op de motor bent, ik heb gauw m'n panda'tje gepakt![]()
tsja, ik heb dan wel de broek aan thuis, maar zij bepaald welke broek hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wel
Dacht dat 't spreekwoordelijk was wat je zei, maar het is dus echt om het hout droog te houden?
Het is wel duidelijk wie de 'man' des huizes is daaro![]()
Ik heb ook nog vriendenquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met wie ga je erheen dan, pa?![]()
Of heb je nog stiekem een broer .. of zusje verstopt.![]()
heb je zoveel ruimte in je hoofd voor al die stemmenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Whahahah AAahahaa hhahaha haha;D:: D:DD::D:D
:
![]()
;D:D :d
Goeie binnenkomer
Je hoeft voor je sesamstraatpoppen geen kaartje te kopen hoorquote:
Oh heb je hem al verkochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.![]()
![]()
[afbeelding]
* Fulcrum_X knuffelt R2-D2quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft voor je sesamstraatpoppen geen kaartje te kopen hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
heb je zoveel ruimte in je hoofd voor al die stemmen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fulcrum_X knuffelt R2-D2![]()
Ik heb je zo gemist [afbeelding]
2 bloemkolen misschien ?quote:
heb je nog meer kleurtjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien meer liefhebbers voor deze![]()
![]()
[afbeelding]
Zo ziet ie 'r wel stoer uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien meer liefhebbers voor deze![]()
![]()
[afbeelding]
Nou snap ik waarom ik in natura moet betalenquote:
quote:
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je nog meer kleurtjes?![]()
vind toch die zwarte mooier denk ik
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
heb je nog meer kleurtjes?![]()
vind toch die zwarte mooier denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |