abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 december 2005 @ 22:07:29 #201
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33401426
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Herr.Flick
alles goed?

ik heb net toevallig shrek2 op dvd zitten kijken, ik vond het wel geinig
Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....

Man wat heb ik een hekel aan kerstmeuk!

wel lievvv dat je het vraagt..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33401682
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....

Man wat heb ik een hekel aan kerstmeuk!

wel lievvv dat je het vraagt..
hehe, weer die kantelende zuiger !
nix aan de hand trouwens, japanse blokjes kunnen daar gewoon tegen
pi_33401860
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga dus naar de motorbeurs.
Ben benieuwd met wat voor speeltje je terug komt
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:46 schreef Herr.Flick het volgende:

Ik voel me kut...
man wat heb ik een hekel aan kerst!
Alweer een te mooie dag voorbij zonder op mijn motor gereden te hebben, omdat we weer iets afgesproken hebben afgelopen middag!

Kan dat GVD nooit eens s'morgens om half 10 ofzo Nee, dan moeten ze zonodig weer eerst uitslapen!!
Cheer up Die ene dag dat je op je vette dikke pimb bike niet kan rijden.
Maar vandaag was wel uitermate relaxerend toerweer ja.
quote:
Video's op google sucken (Flash ) en dat filmpje slaat al totaal nergens op. Ben beter van je gewend
pi_33401912
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:51 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heb je een hele wilde party dan?

Wel wat vroeg al na een uur.

ZX-10 @ marktplaats, lichte kuipschade, zit alleen nog maar een topkuip op.
Jammer dat foto's linken niet meer kan tegenwoordig.
nee hoor, alleen maar familie, bij mijn oma thuis, maar meestal is het daar zo warm, dat je gewoon stikt als je het aanhoud
dit keer viel het mee... jasje heb ik maar thuis gelaten schijnbaar toch nog wat gegroeit afgelopen 3 jaar ofzo... jasje zit een beetje krap
vesje en stropdas zijn de hele avond aangebleven
heb overigens nu al wel weer m'n normale kleding aan

maar ik heb het weer overleefd... zijn we ook weer een jaar vanaf
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:03 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Oeh !
Mannen in pak
gemiddeld wel 1 keer per jaar
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Fijne feestdagen allemaal

Worldbeater: echt heel gaaf om te zien en te horen dat het Nick zo goed is vergaan.
Roderick: je vingers verbranden met olie controleren
Hicham: mijn CBR heeft ook een peilstok. Zo'n glaasje lijkt me nou echt handig. Misschien hebben ze die ook op een Hornet 900?

Morgen gaan we denk ik gewoon motor rijden. Misschien eens eindelijk op zo'n Hornet rijden. Het idee staat me best wel aan. Een CBR600RR is voorlopig toch nog te duur.
ja, ik controleer meestal 5 a 10 min na het rijden... dan is dat dopje nog verdraaide warm vandaar dat ik maar een handschoen aantrek
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:58 schreef hicham het volgende:

[..]

TELETUBBIES

Vrouwen ...
quote:
duidelijk iemand die niet aan kerst doet niet dat dat wat uitmaakt ofzo

mijn oom had tegen het eind van het eten wel wat te veel alcoholische versnaperingen op
hij ging wel ff regelen dat wij in maart ff een proefrit gaan maken op een nieuwe harley
'met jou lengte, pakken we gewoon de nieuwe road king, kan je je benen op kwijt...'
foking 360kg dat ding.... ben er dus ook maar niet serieus op in gegaan
pi_33401951
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Video's op google sucken (Flash ) en dat filmpje slaat al totaal nergens op. Ben beter van je gewend
Ik vond het wel een leuk filmpje Je moet hem ook niet helemaal gaan kijken, 20 minuten
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:36 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

duidelijk iemand die niet aan kerst doet niet dat dat wat uitmaakt ofzo
Veel te stil zo op de Fok!MC
pi_33402041
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik vond het wel een leuk filmpje Je moet hem ook niet helemaal gaan kijken, 20 minuten
[..]

Veel te stil zo op de Fok!MC
aha, vandaar dus die ducati geluiden
pi_33402068
1e kerstdag zit er op, weer tijd om te FOK!-en
intuition will take you further than logics will ever do
pi_33402232
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?

Weet niet eens of ik morgenochtend weer m'n krantjes moet bezorgen, broertje zegt dat we vrij zijn

Help
pi_33402256
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?

Weet niet eens of ik morgenochtend weer m'n krantjes moet bezorgen, broertje zegt dat we vrij zijn

Help [afbeelding]
meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdag
pi_33402276
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdag
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf he
Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
pi_33402279
Pimber neemt altijd initiatief om z'n motor te poetsen alleen valt het elke keer weer tegen
pi_33402305
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers niet
pi_33402450
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers niet

Nog een leuke quote
quote:
Grapjes uithalen onderweg kan inderdaad erg amusant zijn, maar weet dat het lachen je snel kan vergaan als het ook maar eventjes tegenzit. Ooit vonden ook wij het buitensporig grappig om –staande voor de rode lichten- de dodemansknop van onze buur te activeren, net voor het licht op groen sprong. Ook het contact van onze voorrem afkoppelen voor we een potje gingen straatracen hebben we op onze lijst van onvergeeflijke doodzonden staan. Om nog maar niet te spreken van het in de maling nemen van onze vrienden motorrijders door eerst bijvoorbeeld onze linker richtingaanwijzer in werking te stellen om vervolgens rechts af te slaan. Leuk vonden we het ook om bijvoorbeeld een viertal keer een rotonde volledig rond te rijden met onze achtervolgers netjes in ons spoor… Allemaal zaken waarmee we destijds heel hard gelachen hebben, maar waarvan we nu weten dat ze –gelukkig maar- goed afgelopen zijn. Inderdaad, je ervaring is de som van al je stommiteiten…
Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?
Alleen begrijp ik dat van de voorrem niet Komt de schrijver nog uit de tijd van de trommelrem ofzo?
pi_33402519
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef hicham het volgende:

Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?
Alleen begrijp ik dat van de voorrem niet Komt de schrijver nog uit de tijd van de trommelrem ofzo?
RedNeck-jokes

pi_33402530
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag ,dacht dat het al tweede kerstdag was .
Moet ik morgen nog zo'n dag doorstaan.
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is .
pi_33402590
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:

[..]

Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag ,dacht dat het al tweede kerstdag was .
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is .
Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdag
pi_33402607
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef R2-D2 het volgende:
Pimber neemt altijd initiatief om z'n motor te poetsen alleen valt het elke keer weer tegen
Elke keer kom ik tot de conclusie dat ik het moet bijhouden wil het niet pikzwart en aangekoekt raken (ja de velgjes hebben nogal zwak verf erop liggen) maar dat lukt gewoon niet

En hij is zo veel mooier
pi_33402613
quote:

[..]

Maar voor een ieder die kerst wel leuk vindt,prettige kerstdagen
pi_33402631
quote:

Welkom terug
pi_33402662
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Welkom terug
pi_33402728
Verrek ik heb me zelf geqoute,lekker handig .
pi_33402783
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Elke keer kom ik tot de conclusie dat ik het moet bijhouden wil het niet pikzwart en aangekoekt raken (ja de velgjes hebben nogal zwak verf erop liggen) maar dat lukt gewoon niet
Dat klopt jah, ik smeer m'n velgen na het schoonmaken goed in met vaseline en dat scheelt nogal met schoonmaken
pi_33402841
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdag
Ja wrijf het er nog maar eens lekker goed in .

Nee hoor...
pi_33402847
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:15 schreef hicham het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_33402899
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:

[..]

heb ff mijn moeder geraadpleegd
ik: komt er morgen eigenlijk weer een krant?
ma: ja, morgen hebben we eindelijk weer een krant
ik: ok, want iemand wist het niet zeker...
ma: 2e kerstdag word gezien als een zondag, dus komt er een krant, een soort van zondageditie

lekker werken dus morgen
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:15 schreef hicham het volgende:

[..]

[afbeelding]
is geloof ik het standaard richardgie plaatje geworden
pi_33402983
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Welkom terug
Dank je wel.Was het effe helemaal zat,maar een dagje rust doet wonderen,en dan merk je dat een groot deel van de Fok MC-ers eigenlijk best wel aardige mensen zijn .
pi_33403008
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ff mijn moeder geraadpleegd
ik: komt er morgen eigenlijk weer een krant?
ma: ja, morgen hebben we eindelijk weer een krant
ik: ok, want iemand wist het niet zeker...
ma: 2e kerstdag word gezien als een zondag, dus komt er een krant, een soort van zondageditie

lekker werken dus morgen
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen. Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.

Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
pi_33403104
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen. Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.

Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
aha, ok, beter dan voor jullie
mij maakt het niet zoveel uit.... een ontbijtje zonder krant overleef ik wel
pi_33403204
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:
aha, ok, beter dan voor jullie
mij maakt het niet zoveel uit.... een ontbijtje zonder krant overleef ik wel
Ik ook, ontbijtje zonder internet niet meer

pi_33403249
Waarom leest je moeder eigenlijk de Telegraaf
pi_33403332
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet vergeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelf .De meeste ochtend kranten worden dus de avond er voor al gedrukt.En je kan een drukker volgens mij niet verplichten op kerstavond te werken.Hier in het dorp zijn zelfs de kroegen dicht .

[ Bericht 1% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 13:16:06 ]
pi_33403370
Ik zal in de krantr kijken, ik heb gratis de telegraaf
pi_33403433
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Waarom leest je moeder eigenlijk de Telegraaf
ik vind hem ook best wel prettig, leest lekker gemakkelijk weg
en er zitten leuke stripjes in
pi_33403434
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zal in de krantr kijken, ik heb gratis de telegraaf
Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezen ,en geen roddelblaadje.Sorry naar alle mensen die iets met de Telegraaf te maken hebben .
pi_33403545
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezen ,en geen roddelblaadje.Sorry naar alle mensen die iets met de Telegraaf te maken hebben .
Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.

Maar de bezorgers zijn maandag vrij
pi_33403796
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.

Maar de bezorgers zijn maandag vrij
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus ,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
pi_33403861
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus ,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
pi_33403959
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Betrapt
richardgie gaat trouwens eens slapie doen.Weltrusten R2-D2 .
pi_33404054
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:

[..]

Betrapt
richardgie gaat trouwens eens slapie doen.Weltrusten R2-D2 .
* R2-D2 gaat ook naar bed

pi_33404056
ik houd het ook weer voor gezien.... een paar uur met familie is toch iedere keer weer vermoeiend
pi_33404387
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:

Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2
Nieuwe abbonnee -> bezorger verkeerd gelezen -> nieuwe abbonnee klaagt nog niet, weet nog van niets

Zoiets misschien

maandag 26 december 2005 @ 01:36:48 #242
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33406694
zo,
* bwt is ook weer thuis
en duik me nest ook gelijk in
morgen weer zo'n dag. - is in iedergeval beter omdat ik een paar motor zaken langs ga met een maat van me
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 26 december 2005 @ 01:37:37 #243
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33406712
En de motor beurs wil ik ook heen
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_33408780
Goedemorgen

* R2-D2 is elke dag weer verbaasd over de batterijen van haar rmannetje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef worldpimber het volgende:

Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2
Nieuwe abbonnee -> bezorger verkeerd gelezen -> nieuwe abbonnee klaagt nog niet, weet nog van niets

Zoiets misschien

Dat zou ook kunnen, ik heb sinds 1 week ongevraagd de Telegraaf
pi_33409165
Goeie morgen,richardgie is ook weer wakker ,en klaar voor nog een dag kerst geëmmer .Nou ja,nog één dag en dan nog vijf dagen,en dan zijn we weer op weg naar de zomer .
  maandag 26 december 2005 @ 10:52:03 #246
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33409810
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef richardgie het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet veregeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelf .De meeste ochtend kranten worden dus de avond er voor al gedrukt.En je kan een drukker volgens mij niet verplichten op kerstavond te werken.Hier in het dorp zijn zelfs de kroegen dicht .
Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 26 december 2005 @ 10:58:17 #247
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33409911
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
zo,
* bwt is ook weer thuis
en duik me nest ook gelijk in
morgen weer zo'n dag. - is in iedergeval beter omdat ik een paar motor zaken langs ga met een maat van me
wij hebben dat ook vandaag in de planning zitten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 26 december 2005 @ 11:03:12 #248
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33409991
ZO, ik heb men statement gemaakt hier, ik ga dalijk lekker rrrrrrrrijden!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33410954
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?
Kerstavond is de avond voor eerste kerstdag,en de avond dat Jozef en Maria in de stal,mochten overnachten .

[ Bericht 5% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 12:06:28 ]
pi_33411073
Mogguh

Ben niet opgebeld vanochtend dus er was idd geen krant
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wij hebben dat ook vandaag in de planning zitten
Niet vergeten pics te maken van die Hornet
  maandag 26 december 2005 @ 12:11:10 #251
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33411132
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Mogguh

[..]

en jij van jouw bike met tail risers
pi_33411192
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef bwt het volgende:
Die zit

De motor staat wel verdacht erg hoog onder de hoes. Ben ook wel benieuwd
Jammer dat ik geen zin heb om erop uit te gaan en even teraggen.
pi_33411247
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef bwt het volgende:

[..]

Ik weet niet of jullie het op een pic goed kunnen zien Ik wou eigenlijk een before-after pic maken maar was het vergeten te doen (dacht ik pas aan toen zo een beetje alles van mijn motor al losgemaakt was )

Maar het komt nog wel... ooit Geduld is een schone zaak

Wil namelijk eerst nog een paar kleine modificaties doen
En ik ben een perfectionist, dus naar mijn inziens kunnen die pics dan pas gemaakt en gepubliceerd worden
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:14 schreef worldpimber het volgende:

[..]

De motor staat wel verdacht erg hoog onder de hoes.

Ik dacht eerst steeds dat ie nog op de middenbok stond toen we de tailrisers er net onder hadden zitten
pi_33411364
Tailrisers
pi_33411873

pi_33411985
pi_33412753

Mooi Ringfilmpje met commentaar (~90 MB)

filmpje komt van van http://www.metzelermoto.de/metzeler_world/nurburgring/index.htm

[ Bericht 9% gewijzigd door hicham op 26-12-2005 14:55:24 ]
  maandag 26 december 2005 @ 15:49:56 #258
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33416150
En weer terug, half 2 bij mijn ouders vertrokken en gelijk de minibike achteren de auto geladen.
Het zou vanmiddag mogelijk hagelen of regenen, en nu scheen de zon nog.

Stuur eraf, handdiek erover, en een touwtje op de achterklep.

Nick reed na mijn goedkeuren gelijk naar het parkeerplaatsje achterin.
Je ziet nog net een stipje links van het midden.

En dan te bedenken dat ik al op de helft van de parkeerplaats stond geparkeerd, het is echt lekker groot daar.

Affijn nog even 2 korte filmpjes geschoten:

Half rondje Nick.

Heb ook nog een langer filmpje, maar dan gaan de lims weer zeuren dat hij over het witte gedeelte rijdt.

Slalommen Nick.

Moet nog echt met het stuur, want het is zelfs met een minibike erg krap.

En toen gingen we weer, dure middag, alweer 0.3 liter benzine verstookt.
Nick vroeg net hoeveel benzine er nog in zat, dop open, amper 3 theelepeltjes.

We zaten nog maar net in de auto of het ging spetteren buiten.
Net op tijd gestopt.
  maandag 26 december 2005 @ 15:55:48 #259
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33416277
Dat slalommen is idd niet van de hoogste kwaliteit.
Nick moet nog ff oefenen om de bike, je moet em ook leren om te hangen in de bocht.
Dat had je toch VEEEEEELLLL beter moeten weten toch????

Verder wel geinig
En dat voor Nick die net 2x heeft gereden
  maandag 26 december 2005 @ 16:07:13 #260
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33416533
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef bwt het volgende:
Dat slalommen is idd niet van de hoogste kwaliteit.
Nick moet nog ff oefenen om de bike, je moet em ook leren om te hangen in de bocht.
Dat had je toch VEEEEEELLLL beter moeten weten toch????

Verder wel geinig
En dat voor Nick die net 2x heeft gereden
Klopt, ik begin niet gelijk met veel uitleg, want dat blijft toch niet hangen nu.
Dus ik had het slalommen nog niet uitgelegd, maar we hebben net de filmpjes samen doorgenomen.
Het buurjongetje zei ook al dat hij zelf moet meebewegen inplaats van zoveel sturen.
Maar normaal begin je ook met iets grotere afstand tussen je punten, met pilonnen dus.
Moet ik ook nog kopen.

(de bandjes moeten ook nog wat meer op spanning, was de bedoeling om even langs de benzinepomp te rijden, maar gezien het weer gingen we maar gelijk door)

En ik heb verteld dat hij niet meer de bocht door mag als hij over het grote witte vlak rijdt.

Was al een duidelijke stap vooruit dat hij nu gewoon de bocht neemt met het gas erop.
Dat opzij kijken tijdens een filmpje (denkt foto net als Raus eerder) deed hij gelijk de eerste dag al, confidence.
pi_33416814
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Klopt, ik begin niet gelijk met veel uitleg, want dat blijft toch niet hangen nu.
Dus ik had het slalommen nog niet uitgelegd, maar we hebben net de filmpjes samen doorgenomen.
Het buurjongetje zei ook al dat hij zelf moet meebewegen inplaats van zoveel sturen.
Maar normaal begin je ook met iets grotere afstand tussen je punten, met pilonnen dus.
Moet ik ook nog kopen.

(de bandjes moeten ook nog wat meer op spanning, was de bedoeling om even langs de benzinepomp te rijden, maar gezien het weer gingen we maar gelijk door)

En ik heb verteld dat hij niet meer de bocht door mag als hij over het grote witte vlak rijdt.

Was al een duidelijke stap vooruit dat hij nu gewoon de bocht neemt met het gas erop.
Dat opzij kijken tijdens een filmpje (denkt foto net als Raus eerder) deed hij gelijk de eerste dag al, confidence.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 december 2005 @ 16:26:24 #262
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33416898
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
SPOILER
Ik ben ook rétèèèèdruk.
SPOILER
pi_33417013
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik ben ook rétèèèèdruk.
SPOILER

Vertel eens over de grote verhalen van Nick op de minibike
  maandag 26 december 2005 @ 17:01:52 #264
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33417577
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Mogguh

[..]

geen Hornet gezien

wel een Blade van 2000 die wel erg cool is 16000KM gelopen en in nieuwstaat
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 26 december 2005 @ 17:31:35 #265
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33418134
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:31 schreef R2-D2 het volgende:

Vertel eens over de grote verhalen van Nick op de minibike
Hij blijft er vrij nuchter onder.
Alleen gisteren tegen zijn vriendje: ik heb al een wheelie gemaakt!!!

Toen ik gisterochtend naar beneden kwam hier zei hij het nog een keer, gelijk naar mij kijkend en gebarende dat ik niet mocht verklappen dat het niet waar was.
Heb een minuut daarna gezegd dat hij niet mocht liegen.

Later in de middag gingen we weer rijden, en het buurjongetje deed het ook erg goed, net even beter dan Nick.
Die stond naast mij te praten en aanwijzingen te geven, tussendoor de opmerking hij doet het niet heel slecht.

Heb maar even geen vergelijkingen gemaakt.

En net bij het terugkijken op de computer van het slalomfilmpje viel het tegen.
Het voelt allemaal veel sneller als je het zelf doet.

Maar gelukkig nog geen brokken, dat zeiden de 2 knaapjes gisteren ook:
Nouw! we hebben nog geen gebroken benen!

quote:
Op maandag 26 december 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen Hornet gezien

wel een Blade van 2000 die wel erg cool is 16000KM gelopen en in nieuwstaat
Jammer van die Hornet, lijkt me wel een leuke fiets.
Zal ook eens marktplaats gaan checken.. hoewel Honda...

Maar Anita kan natuurlijk ook gelijk een Blade uit 2000 kopen.
Kan ik een keer achterop?
  maandag 26 december 2005 @ 17:42:00 #266
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33418518
Whehehe Peppo

Jammer dat er geen geluid bij zit
Heb hier trouwens ook nog een gigantische asfaltplek gevonden in de buurt, nou ja... tis wel ff rijden eigenlijk, maar het gaat door een zeer goed resonerende tunnel volgens mij, dus daar even Da Liks uitnodigen

Westpoort komt ie volgens mij ook weleens en daar heb je zeeën van ruimte, dus kom eens hier met die Fiero
pi_33418573
En ik zou nooit (serieus) zeuren eikel
pi_33419001
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:49 schreef Worldbeater het volgende:

Stuur eraf, handdiek erover, en een touwtje op de achterklep.
[afbeelding]
Fierro heeft toch een kofferbak onder de voorklep of niet?
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Pipo Bandit 1200.
Wel prettig geprijst, maar het ziet er niet uit.
Heb je weer wat te doen, en tegen de tijd dat ie af is een reden om hem weer weg te doen

Jammer dat er geen Hornet was Mercy, hebben jullie nog wel geragd op een motor of was het alleen maar kijke kijke kijke niet kope En zeker ook nog met het koekblik daarheen geweest?
  maandag 26 december 2005 @ 18:46:55 #270
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33419302
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat er geen geluid bij zit
Klopt, vooral stationair klinkt dat ding wel lekker.
Iemand een digi cam kopen voor 80 euro?
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
En ik zou nooit (serieus) zeuren eikel [afbeelding]
Wat do ya mean Pimber.
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Fierro heeft toch een kofferbak onder de voorklep of niet?
Daar past alleen een thuiskomertje (smal bandje) en een kleine krik.

De enige kofferbak is achter, gedeeld met de motor.
Met de zomer wil ik een trekhaak, ga een volwassen crosser zonder kenteken kopen.
Voor Nick komt er dan een KTM met de tijd, kunnen ze samen op de trailer.
pi_33419637
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Wat do ya mean Pimber.
Vroeg ik me ook af, maar ik denk dit:
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:49 schreef Worldbeater het volgende:

Heb ook nog een langer filmpje, maar dan gaan de lims weer zeuren dat hij over het witte gedeelte rijdt.
quote:
[..]

Met de zomer wil ik een trekhaak, ga een volwassen crosser zonder kenteken kopen. Voor Nick komt er dan een KTM met de tijd, kunnen ze samen op de trailer.
Wordt nog wel wat met Nick als je het zo doorzet Zijn de grote namen in de motorsport ook niet meestal begonnen met crossertjes? En ik zie dat jij het ook serieus aanpakt, niet zomaar laten raggen maar ook slalom training en dergeljke tips En ook nog op het morele gebied, niet liegen over wheelies
pi_33419765
Nu weten jullie wat zijn vookeur is

pi_33419803
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef R2-D2 het volgende:
Nu weten jullie wat zijn vookeur is

[afbeelding]
Mannen met baarden op een motor Moet niet gekker worden

...
pi_33419857
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:

Hij blijft er vrij nuchter onder.
Alleen gisteren tegen zijn vriendje: ik heb al een wheelie gemaakt!!!

Toen ik gisterochtend naar beneden kwam hier zei hij het nog een keer, gelijk naar mij kijkend en gebarende dat ik niet mocht verklappen dat het niet waar was.
Heb een minuut daarna gezegd dat hij niet mocht liegen.

Later in de middag gingen we weer rijden, en het buurjongetje deed het ook erg goed, net even beter dan Nick.
Die stond naast mij te praten en aanwijzingen te geven, tussendoor de opmerking hij doet het niet heel slecht.

Heb maar even geen vergelijkingen gemaakt.

En net bij het terugkijken op de computer van het slalomfilmpje viel het tegen.
Het voelt allemaal veel sneller als je het zelf doet.

Maar gelukkig nog geen brokken, dat zeiden de 2 knaapjes gisteren ook:
Nouw! we hebben nog geen gebroken benen!

Leuk man, kan me wel iets bij voorstellen
pi_33419928
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:17 schreef hicham het volgende:

[..]

...

en het gaat zo te zien goed met nick op de minibike
pi_33419935
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:17 schreef hicham het volgende:

[..]

...
Ik heb nog een tip voor je:

Starthulp dmv rollers

SPOILER
pi_33419995
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef R2-D2 het volgende:

[..]
SPOILER
Gij zult uwer eigen mond snoeren nadat het is gewassen met groene vloerzeep

Roderick ook al gestemd daaro?
pi_33420085
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef hicham het volgende:

[..]

Roderick ook al gestemd daaro?
nu wel

volg nog niet echt alles op mf, wel alweer steeds meer, kan je toch merken dat ik minder doe op m'n stage
pi_33420363
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef hicham het volgende:

[..]

Laat me raden, Pimber is ietsje ouder dan jij?

pi_33420596
richardgie is ook weer terug van z'n kerst geëmmer.Nog 7 dagen en we zijn weer op weg naar het voorjaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 20:08:32 ]
pi_33420844
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug van z'n kerst geëmmer.Nog 7 dagen en we zijn weer op weg naar het voorjaar.

Zit nog even met kerstbezoek
pi_33420926
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Laat me raden, Pimber is ietsje ouder dan jij?

Je bedoelt dat debieltje dat groene shirts draagt en voor alles op de knieen gaat waar Kawa op staat?

Fout geraden

Ben nu MotoGP 3 aan het spelen
pi_33420933
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zit nog even met kerstbezoek
Meteen de deur uitschoppen!
pi_33421284
Ja was inderdaad jammer dat er geen Hornet was. Nu heb ik dus nog niet gereden. Maar goed dat gaat dan nog wel gebeuren, hopelijk dit jaar nog.

Een 900 Blade zou inderdaad kunnen. Heb mooie zien staan. De CBR600RR is voorlopig qua prijs toch nog even uit het zicht. Verder zou een Hornet een goede optie kunnen zijn, maar alleen als naked echt goed bevalt.

We zijn met het koekblik gegaan ja. Maar was te ver om helemaal naar het Noorden af te reizen achterop. Onderweg hebben we ook nog flink regen en hagel gehad, dus we waren best blij ook toen.

Worldbeater, leuke filmpjes. Gaaf om zo'n jongen te zien rijden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_33421390
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja was inderdaad jammer dat er geen Hornet was. Nu heb ik dus nog niet gereden. Maar goed dat gaat dan nog wel gebeuren, hopelijk dit jaar nog.

Worldbeater, leuke filmpjes. Gaaf om zo'n jongen te zien rijden.
Het jaar is nog kort en koud hoor .
richardgie gaat maar eens verder met naar Grease 1 kijken.Een beetje jeugdherinneringen en centimenten ophalen.

Adios allemaal

[ Bericht 23% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 21:26:04 ]
  maandag 26 december 2005 @ 22:24:29 #286
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33424129
Ola, ik wilde nog op een aantal reageren, maar weet het niet meer.

Ik ga nu kijken of Claudia echt goed kan zuigen op Nederland 3.
Maar het zal wel niets zijn, want mijn ouders hebben haar dit jaar in de bioscoop gezien en vonden het erg goed. i
pi_33424520
Iedereen is weg, de boel is een beetje aan kant, tijd voor some entertainment

Oh, iedereen @FOK! is ook weg
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door R2-D2 op 26-12-2005 22:50:39 ]
pi_33424868
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
Iedereen is weg, de boel is een beetje aan kant, tijd voor some entertainment

Oh, iedereen is weg
SPOILER
Nee hoor ben net weer terug.Zitten kijken naar Grease 1 en met weemoed terug denken aan die mooie tijd .Lekker onbezonnen wezen,m'n eerste echte grote liefde,waar ik nu nog steeds aan terug denk,en nog contact mee heb.Zijn allebij onze eigen weg gegaan,maar hebben nog steeds contact af en toe.Was einde lagere schooltijd,en denk hier nog wel eens aan terug.Mooie tijd .richardgie zit inderdaad een beetje melancholiek te wezen.
pi_33424938
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nee hoor ben net weer terug.Zitten kijken naar Grease 1 en met weemoed terug denken aan die mooie tijd .Lekker onbezonnen wezen,m'n eerste echte grote liefde,waar ik nu nog steeds aan terug denk,en nog contact mee heb.Zijn allebij onze eigen weg gegaan,maar hebben nog steeds contact af en toe.Was einde lagere schooltijd,en denk hier nog wel eens aan terug.Mooie tijd .
Ik ben van na die tijd maar ken de liedjes wel denk ik
pi_33425186
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik ben van na die tijd maar ken de liedjes wel denk ik
Mooie film met John Travolta en Olivia Newton-John,geweldige tijd,was toen 12,geweldige muziek,beetje zoetsappig,maar haalt dus mooie herinneringen naar boven,een onbezorgd leven,m'n eerste echte grote liefde waar ik nog steeds contact mee heb,keuzes maken voor het vervolg van de rest van je leven etc.
En inderdaad jij,bent van 1980 dus zal er weinig van mee gekregen hebben helaas

[ Bericht 3% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 23:09:56 ]
pi_33425439
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef richardgie het volgende:

[..]

Mooie film met John Travolta en Olivia Newton-John,geweldige tijd,was toen 12,geweldige muziek,beetje zoetsappig,maar haalt dus mooie herinneringen naar boven,een onbezorgd leven,m'n eerste echte grote liefde waar ik nog steeds contact mee heb,keuzes maken voor het vervolg van de rest van je leven etc.
En inderdaad jij,bent van 1980 dus zal er weinig van mee gekregen hebben helaas

Mischien ben ik wel het resultaat van een avondje Grease
  maandag 26 december 2005 @ 23:15:01 #292
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33425526
1 is leuker dan 2
maar 2 heeft wel Michelle Pfeiffer - maakt een hoop goed
pi_33425527
Hoe het niet moet.

pi_33425560
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Mischien ben ik wel het resultaat van een avondje Grease
Wie zal het zeggen,maar denk dat jouw ouders toen iets ouder waren en niet meer zo in romantische fims geloofden.En er is toch niks mooiers dan een echte liefdes baby?Ben zelf van ver voor die tijd.Bouwjaar 68,was in de Rock en Roll tijd.M'n moeder was 22.Tering richardgie gaat echt melancholiek zitten wezen.
Ben inderdaad een gevoelsmens geworden.

[ Bericht 4% gewijzigd door richardgie op 26-12-2005 23:23:52 ]
pi_33425763
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Hoe het niet moet.

[afbeelding]

* R2-D2 Gespot
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:

[..]

Wie zal het zeggen,maar denk dat jouw ouders toen iets ouder waren en niet meer zo in romantische fims geloofden.En er is toch niks mooiers dan een echte liefdes baby?Ben zelf van ver voor die tijd.Bouwjaar 68,was in de Rock en Roll tijd.M'n moeder was 22.Tering richardgie gaat echt melancholiek zitten wezen.
Nee, het huwelijk tussen m'n ouders was een zakelijke noodzaak

[ Bericht 2% gewijzigd door R2-D2 op 26-12-2005 23:28:27 ]
pi_33426016
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

* R2-D2 Gespot
[..]

Nee, het huwelijk tussen m'n ouders was uit zakelijke noodzaak

Zakelijk oogpunt?Of omdat het moest.Is voor mij een wereld van verschil.Maar ik kijk kinderen niet aan op de fouten van ouders .Een kind is en blijft voor mij een kind,en kan met geen mogelijkheid iets fout doen bij richardgie .
Heb zelf ook een half zuster,maar die ken ik dus niet.Is wel een stuk ouder als ik.
pi_33426072
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:

[..]

Zakelijk oogpunt?Of omdat het moest.Is voor mij een wereld van verschil.Maar ik kijk kinderen niet aan op de fouten van ouders .Een kind is en blijft voor mij een kind,en kan met geen mogelijkheid iets fout doen bij richardgie .
SPOILER
pi_33426143
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 Gespot
Wat een kwelling voor je chauffeur, dat rijdt voor geen meter zeker.

Nog ff R2, maak er samen met richard nog een nieuw deeltje bij
pi_33426186
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat een kwelling voor je chauffeur, dat rijdt voor geen meter zeker.

Nog ff R2, maak er samen met richard nog een nieuw deeltje bij
SPOILER
  maandag 26 december 2005 @ 23:38:47 #300
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33426316
bijna vol
Kom op R2 - maak em vol
Je Kunt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')