Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....quote:Op zondag 25 december 2005 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Herr.Flick
alles goed?
ik heb net toevallig shrek2 op dvd zitten kijken, ik vond het wel geinig
hehe, weer die kantelende zuigerquote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb volgens mij last van een kantelende kerst zuiger of zoiets....
Man wat heb ik een hekel aan kerstmeuk!
wel lievvv dat je het vraagt..![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 19:46 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik voel me kut...
man wat heb ik een hekel aan kerst!
Alweer een te mooie dag voorbij zonder op mijn motor gereden te hebben, omdat we weer iets afgesproken hebben afgelopen middag!
Kan dat GVD nooit eens s'morgens om half 10 ofzoNee, dan moeten ze zonodig weer eerst uitslapen!!
Video's op google sucken (Flashquote:
nee hoor, alleen maar familie, bij mijn oma thuis, maar meestal is het daar zo warm, dat je gewoon stikt als je het aanhoudquote:Op zondag 25 december 2005 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je een hele wilde party dan?
Wel wat vroeg al na een uur.![]()
ZX-10 @ marktplaats, lichte kuipschade, zit alleen nog maar een topkuip op.![]()
![]()
Jammer dat foto's linken niet meer kan tegenwoordig.![]()
quote:
ja, ik controleer meestal 5 a 10 min na het rijden... dan is dat dopje nog verdraaide warmquote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Fijne feestdagen allemaal![]()
Worldbeater: echt heel gaaf om te zien en te horen dat het Nick zo goed is vergaan.![]()
Roderick: je vingers verbranden met olie controleren![]()
Hicham: mijn CBR heeft ook een peilstok. Zo'n glaasje lijkt me nou echt handig. Misschien hebben ze die ook op een Hornet 900?![]()
Morgen gaan we denk ik gewoon motor rijden.Misschien eens eindelijk op zo'n Hornet rijden. Het idee staat me best wel aan.
![]()
Een CBR600RR is voorlopig toch nog te duur.
![]()
quote:
duidelijk iemand die niet aan kerst doetquote:
Ik vond het wel een leuk filmpjequote:Op zondag 25 december 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Video's op google sucken (Flash) en dat filmpje slaat al totaal nergens op. Ben beter van je gewend
Veel te stil zo op de Fok!MCquote:Op zondag 25 december 2005 22:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
duidelijk iemand die niet aan kerst doetniet dat dat wat uitmaakt ofzo
aha, vandaar dus die ducati geluidenquote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk filmpjeJe moet hem ook niet helemaal gaan kijken, 20 minuten
[..]
Veel te stil zo op de Fok!MC![]()
Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?quote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
1e kerstdag zit er op, weer tijd om te FOK!-en![]()
meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdagquote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Is 'men' op tweede kerstdag eigenlijk ook vrij?
Weet niet eens of ik morgenochtend weer m'n krantjes moet bezorgen, broertje zegt dat we vrij zijn
Help [afbeelding]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf hequote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meestal is 'men' idd vrij.... weet alleen niet zeker of er normaal gesproken een krant komt op 2e kerstdag
Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers nietquote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf he
Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Iedereen is vrij alleen telegraafbezorgers niet![]()
Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?quote:Grapjes uithalen onderweg kan inderdaad erg amusant zijn, maar weet dat het lachen je snel kan vergaan als het ook maar eventjes tegenzit. Ooit vonden ook wij het buitensporig grappig om –staande voor de rode lichten- de dodemansknop van onze buur te activeren, net voor het licht op groen sprong. Ook het contact van onze voorrem afkoppelen voor we een potje gingen straatracen hebben we op onze lijst van onvergeeflijke doodzonden staan. Om nog maar niet te spreken van het in de maling nemen van onze vrienden motorrijders door eerst bijvoorbeeld onze linker richtingaanwijzer in werking te stellen om vervolgens rechts af te slaan. Leuk vonden we het ook om bijvoorbeeld een viertal keer een rotonde volledig rond te rijden met onze achtervolgers netjes in ons spoor… Allemaal zaken waarmee we destijds heel hard gelachen hebben, maar waarvan we nu weten dat ze –gelukkig maar- goed afgelopen zijn. Inderdaad, je ervaring is de som van al je stommiteiten…
RedNeck-jokesquote:Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
Welke gedeeltes kunnen we terugzien in de Fok!MC meets?![]()
![]()
Alleen begrijp ik dat van de voorrem nietKomt de schrijver nog uit de tijd van de trommelrem ofzo?
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdagquote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
1e kerstdag zit er op, weer tijd om te FOK!-en![]()
Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdagquote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag,dacht dat het al tweede kerstdag was
.
Moet ik morgen nog zo'n dag doorstaan.![]()
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is![]()
.
quote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef R2-D2 het volgende:
Pimber neemt altijd initiatief om z'n motor te poetsenalleen valt het elke keer weer tegen
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Shit ja,nu je het zegt.Is pas de eerste kerstdag,dacht dat het al tweede kerstdag was
.
Heb gelukkig m'n kerstboom(pje) al eerder weg gegeven aan m'n neefje,dus die hoef ik al niet meer op te ruimen.Nou ja,nog één dag en dan weer en soortenmet van normaal doen.Zal blij zijn als het weer voorjaar is![]()
.
Maar voor een ieder die kerst wel leuk vindt,prettige kerstdagen
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef richardgie het volgende:
.
.
Dat klopt jah, ik smeer m'n velgen na het schoonmaken goed in met vaseline en dat scheelt nogal met schoonmakenquote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Elke keer kom ik tot de conclusie dat ik het moet bijhouden wil het niet pikzwart en aangekoekt raken (ja de velgjes hebben nogal zwak verf erop liggen) maar dat lukt gewoon niet
Ja wrijf het er nog maar eens lekker goed inquote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je het maar goed bent doorgekomen Ome Ries, morgen weer een Tobsportdag![]()
heb ff mijn moeder geraadpleegdquote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, jullie lezen de Telegraaf he
Kijk eens even in jullie archief of jullie een 26 december van vorige jaren hebben liggen
quote:
Dank je wel.Was het effe helemaal zat,maar een dagje rust doet wonderen,en dan merk je dat een groot deel van de Fok MC-ers eigenlijk best wel aardige mensen zijnquote:
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ff mijn moeder geraadpleegd![]()
ik: komt er morgen eigenlijk weer een krant?
ma: ja, morgen hebben we eindelijk weer een krant![]()
ik: ok, want iemand wist het niet zeker...
ma: 2e kerstdag word gezien als een zondag, dus komt er een krant, een soort van zondageditie
lekker werken dus morgen![]()
aha, ok, beter dan voor julliequote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.
Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
Ik ook, ontbijtje zonder internet niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:
aha, ok, beter dan voor jullie![]()
mij maakt het niet zoveel uit.... een ontbijtje zonder krant overleef ik wel![]()
Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet vergeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelfquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee vriend, zeg maar tegen je moeder dat ze morgen nog lekker de krant van 2 dagen geleden weer mag doorspitten op gemiste artikelen.Ik vond het ook al raar en dacht dat het vorig jaar ook 2de kerstdag - zondag krant was, volgens de uitdeler was het volgens hem ook vorig jaar zo.
Maar de wat hoger dan hem geplaatste persoon zei weer dat het vorig jaar niet was, dit jaar iig zeker niet. Alleen 2de paasdag en hemelvaart ofzo dat soort dagen komt de zondagkrant er wel.
ik vind hem ook best wel prettig, leest lekker gemakkelijk wegquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Waarom leest je moeder eigenlijk de Telegraaf![]()
![]()
Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezenquote:Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zal in de krantr kijken, ik heb gratis de telegraaf![]()
Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je een krant zou lezen,en geen roddelblaadje.Sorry naar alle mensen die iets met de Telegraaf te maken hebben
.
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de busquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik lees de telegraaf ook niet, om een of andere reden heb ik gratis de telegraaf, zal wel een stunt zijn ofzo.
Maar de bezorgers zijn maandag vrij![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
![]()
![]()
* R2-D2 gaat ook naar bedquote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Betrapt![]()
![]()
richardgie gaat trouwens eens slapie doen.Weltrusten R2-D2![]()
.
Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef richardgie het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?Of pik je um stiekum bij de buren uit de bus,en dan krijgen mensen zoals hicham weer de schuld,en dat moet je niet doen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ook kunnen, ik heb sinds 1 week ongevraagd de Telegraafquote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Kennelijk maakt de bezorger een fout of heeft die een oogje op R2-D2
Nieuwe abbonnee -> bezorger verkeerd gelezen -> nieuwe abbonnee klaagt nog niet, weet nog van niets![]()
Zoiets misschien
intuition will take you further than logics will ever do
Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er in de Grafische industrie op Zondag nog steeds niet gewerkt mag worden,en je moet niet veregeten dat de avond voor kerst dus kerst avond is en deze avond schijnt even belangrijk te zijn als kerst zelf.De meeste ochtend kranten worden dus de avond er voor al gedrukt.En je kan een drukker volgens mij niet verplichten op kerstavond te werken.Hier in het dorp zijn zelfs de kroegen dicht
.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
zo,
* bwt is ook weer thuis
en duik me nest ook gelijk in
morgen weer zo'n dag. - is in iedergeval beter omdat ik een paar motor zaken langs ga met een maat van me
Kerstavond is de avond voor eerste kerstdag,en de avond dat Jozef en Maria in de stal,mochten overnachtenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kertavond is de avond dat alles richting kerk vertrekt toch?
Niet vergeten pics te maken van die Hornetquote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben dat ook vandaag in de planning zitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |