Mijn ouders waren op andere pc's bezigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
lekker gezellig zo bij je ouders als jij achter de pc zit![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
Zo ik heb ook weer eens gereden vandaag, fucking koud was het godver.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
Wel jammer van tegenwerkend verkeer overigens.Ik rij niet veel maar ik had de 100 meter kunnen halen op 1 wiel zonder vrachtverkeer dat in de weg reed.
Deze post(tijd) is een latertje.quote:
Lijstje moet zijn ZX12, TL1000, Firestorm. Maar de laatste is meer een prijskwestie.quote:Op zondag 25 december 2005 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[afbeelding]
ZX12![]()
SP-1
Firestorm is smal
Ik zeg je, you got ballzzzquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
Wel jammer van tegenwerkend verkeer overigens.Ik rij niet veel maar ik had de 100 meter kunnen halen op 1 wiel zonder vrachtverkeer dat in de weg reed.
Dan is het nog steeds een peilstokquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een pijlstok ja... lekker je vingers brandendat had ik tijdens mijn lessen al wel geleerd... olie pijlen met een handschoen aan
en ja... ook nog eens een middenbok, geweldige motor toch he![]()
(gebruik de middenbok allleen bijna nooit... teveel gedoe![]()
die tik had ik nog naar geluisterd toen ik hem vanavond weer terugzette... maar ik heb niks meer gehoord, beetje in de gaten houden dus...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhmdie rijdt zich echt dood zeg maar.
Geen excuus maar als je nu ziet hoeveel lef ze heeft.
Ze waant zich echt onsterfelijk zodra er een motor draait.
![]()
Ik weet het niet maar toen ik er leerde kennen was het zo'n timide meisjemisschien dat een groot ongeluk meer bezinning brengt?
Vandaag direct alleen weggeweest, vroeg haar nog of ze het raar vond: "Nee hoor dan kan ik tenminste doen wat ik zelf wil." Je had er weg moeten zien rijden....
Het is net alsof ze al die jaren in wil halen ofzo....
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al was ik min of meer dezelfde tijd wakker, hoorde wat rumoer in huis, dacht dat het de buren waren.
Ineens floept het licht beneden aan, en hoorde ik harder geluid.
Nick ging om 3 uur vannacht tv te kijken, zat al helemaal klaar met zijn ontbijtpakketje die ik altijd klaarzet.
Hij dacht dat het al 6 uur was.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Komt mijn broertje na een tijdje terug zegt ie dat het nog maar 3 uur 'snachts is (ik had geen bril op
quote:Op zondag 25 december 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ga eens even douchen en minibiken met de jongens.
De buurjongen zit er al de hele ochtend tv op te kijken, inplaats dat hij gewoon op de bank zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe buurman ben jij, had ik maar zo een buurman vroegahquote:Op zondag 25 december 2005 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eens even douchen en minibiken met de jongens.
De buurjongen zit er al de hele ochtend tv op te kijken, inplaats dat hij gewoon op de bank zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de FokMC'ers die er aan doen en niet aan doen dan ook maar.quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil iedereen even prettige kerstdagen wensen
Ja ook de limboys
quote:
is echt zoquote:Maar daar heb ik nog nooit van gehoord bij een motorOf ben je mij nu in de maling aan het nemen?
prioriteiten liggen verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 12:10 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Pimb heeft gelijk, motor poetsen en rijden![]()
Foto's komen nog wel een keerquote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is echt zozal hem volgende keer wel laten zien
maar waar blijven die foto's nou![]()
en uiteraard iedereen prettige kerstdagen![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto's komen nog wel een keerMotor staat nu onder de hoes buiten te chillen en ik ben braque vandaag dus geen zin om m'n reet van deze stoel af te trekken
Oh ja, ik moet nu wel oppassen dat ik niet bij een deuk in het wegdek stop ofzo, want komt niet zo goed meer bij de grond met m'n voetjes
Ja hoor meneer pijlstokquote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:
prioriteiten liggen verkeerd![]()
met zou natuurlijk rijden en poetsen moeten zijn![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef hicham het volgende:
Ik ben lui-verhaal
Oh ja, ik moet nu wel oppassen dat ik niet bij een deuk in het wegdek stop ofzo, want komt niet zo goed meer bij de grond met m'n voetjes
quote:Op zondag 25 december 2005 12:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja hoor meneer pijlstok![]()
[..]
Ik ken het![]()
Je kan ook een motor met een oliek ei ijkglas kopenquote:Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga van dat ding gewoon een pijl maken.... kunnen jullie daar iig niks meer over zeggen
![]()
daar ontbreekt helaas het geld aan.... wie weet over 2 jaar, dan moet er toch een nieuwe komenquote:Op zondag 25 december 2005 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kan ook een motor met een oliek ei ijkglas kopen![]()
Wil je nu al je kerstpakket inruilenquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef Roderick2085 het volgende:
heeft trouwens iemand interesse in een hele kleine op afstand bestuurbare auto
6 cm groot
nee hoor... mijn kerstpakketten (allebeiquote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wil je nou al je kerstpakket inruilen?
Daar kun je zelfs Nick niet meer blij mee maken, die kan tegenwoordig op een minibike rondcrossenquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef Roderick2085 het volgende:
heeft trouwens iemand interesse in een hele kleine op afstand bestuurbare auto
6 cm groot
Valt nog mee tot nu toe.quote:Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga van dat ding gewoon een pijl maken.... kunnen jullie daar iig niks meer over zeggen
![]()
Ga je met je kerstmuts spelen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat zich met de kerstdingen bezighouden![]()
![]()
![]()
En radiografische auto's heeft al al 4 jaar, let op het meervoud.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
Daar kun je zelfs Nick niet meer blij mee maken, die kan tegenwoordig op een minibike rondcrossen
Internet
Die wou ik vroeger ook altijdquote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En radiografische auto's heeft al al 4 jaar, let op het meervoud.![]()
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen hequote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef Makster het volgende:
Nou fijne kerst enzo dan maar
Ik ga maar is wat eten enzo![]()
jij mag hem ook wel hebben hoorquote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Die wou ik vroeger ook altijd
Het enige wat ik ooit heb gehad dat daar dicht in de buurt kwam is een autootje aan een kabel (dus niet eens draadloos) en hij kon alleen maar vooruit, en rechtsachteruit![]()
<<insert jeugdtrauma>>
[..]
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen heGeen spannende ontwikkelen omtrent het Monster-front??
dat was mij ook al opgevallen, gisteravond ook al.quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef hicham het volgende:
Jij komt tegenwoordig ook alleen nog maar hallo en doei zeggen he![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat was mij ook al opgevallen, gisteravond ook al.
Volgens mij heeft Makster het zo druk dat ontspannen in de vrije tijd ook niet meer lukt.![]()
![]()
[..]
![]()
Ik had het trouwens vroeger ook, wilde een radiografische auto met zo'n stuurwiel op de afstandsbediening, kreeg van mijn steenrijke (letterlijk, zitten in de natuursteen) opa en oma een Porsche met alleen een drukknopje, indrukken is achteruit rijden.
<insert jeugdtrauma>
![]()
Heb je een hele wilde party dan?quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Roderick2085 het volgende:
voor zolang het duurt... over dik een uur is iig de stropdas af en het jasje uit![]()
Oeh !quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga me ook met het kerstgedoe bezig houden...
zit hier inmiddels netjes in pak![]()
voor zolang het duurt... over dik een uur is iig de stropdas af en het jasje uit![]()
En gisteravond.quote:Eerste week wordt een drukke, donderdag ochtend zitten we bij ...... Woensdag bij .... (den haag) en ... (haarlem).
quote:We zijn toch maar gesloten op 2 januari. Ik zie je dinsdag 3 januari om 9 uur op kantoor!
quote:Hoi, voor 3400 euro mag je hem komen halen, groeten
Ik ga dus naar de motorbeurs.quote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Gawaine het volgende:
iemand zin in een MV Brutale ?
http://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
We gaan met een paar man, we spreken wel wat af tegen die tijdquote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Gawaine het volgende:
iemand zin in een MV Brutale ?
http://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
TELETUBBIESquote:Op zondag 25 december 2005 19:46 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik voel me kut...
man wat heb ik een hekel aan kerst!
Alweer een te mooie dag voorbij zonder op mijn motor gereden te hebben, omdat we weer iets afgesproken hebben afgelopen middag!
Kan dat GVD nooit eens s'morgens om half 10 ofzoNee, dan moeten ze zonodig weer eerst uitslapen!!
Moeten we doen, is wel zo gezelig met een groepje. En vooral als ik jullie gezichten zie wanneer ik met die lelijke brutale naar huis gaquote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
We gaan met een paar man, we spreken wel wat af tegen die tijd![]()
Teletubbies zijn lievvvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |