Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef Gawaine het volgende:
joechéé krijg net een belletje dat m'n motor klaar is.
Kleppen gesteld, nieuwe bougie's, oliefilter + olie, plus de choke schuif afgesteld.![]()
![]()
ik heb ook de prijs al doorgekregen en ik zit nog steeds relaxed in m'n fauteuil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motor![]()
Nu al? Bende nog ziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uitzetten,tot in de pruimen tijd.
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Truste van de restquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.Trouwens,ben er op Dinsdag en dat is per defenitie al wazig
.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Mischien een echte BSA Fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebt![]()
Dat laat ik wel aan Peporator overquote:
In de omschrijving:quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is wel in stations-camouflage kleur![]()
quote:BSA fiets
-echte engelse fiets met stalen kettingkast
-orginele lak
-wel wat roestig
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan Peporator over![]()
Dat doen jongetjes mannen graag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuilquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In de omschrijving:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuil![]()
Volgens mij verkocht de Hema (of Makro) vroeger BSA fietsen![]()
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 benquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |