quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga naar bed, Mr. X heeft olie gepeild en een roetmeting gedaan![]()
![]()
Hé, pssst.....ze is er nog hoorquote:
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltonsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, pssst.....ze is er nog hoor......she's waiting for a sign of life
damn....weer niet met z'n twee![]()
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF niequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
op MF ook hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF nie![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF ook![]()
Neejjjj, jij wel sekersquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Moet jij morgen werken ?
Neequote:
F@k = R@b = D@nny =quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
ai ai dus degene met het laatste woord is het meest verslaafd ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
F@k = R@b = D@nny =
Fok! = MC =
De tijd die tussen het trusten zeggen en het werkelijk weggaan in zit geeft de mate van verslaving aan."nog ff F5'en"
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
Vergis ik me of is er nog geen uitleg geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examen![]()
of ze zit misschien vlak voor het 1e examen![]()
Of ze is wel ERG druk bezig met de band
of
of..
of....
of......
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dexter saint Jock
Eddy Murphy![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef bwt het volgende:
Slaap jij weleens?quote:Op woensdag 28 december 2005 07:36 schreef bwt het volgende:
Morgu allemaal
ja, tussen 2 en 7 of zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 07:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Slaap jij weleens? [afbeelding]
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |