Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
Kedeng....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
hoezo ? waar ging het fout ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kedeng....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ongeveer:quote:
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
mwahh een beetje google...antieke motorenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer:
[..]
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]De snelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Vertel 'r wat voor motor je hebt en laat haar tot de conclusie komen dat het geen BMW isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenCheck je mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Niet meer......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Nou je het zegt FemaleRebbel. Doe maar wel, dan hebben we 10 Suzuki's in de OPEn een Kawa van Worldbeater eraf, dan is het pure Suzuki pwnage hier op de Fok!MC
![]()
Maar ik beheer de OP niet meer. De kawa-kneus doet dat nu, dus het zal wel niet doorgaan
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......Stop spoileringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
voordat ik een kn kan maken ben ik al door de bocht
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Ik lust geen haringquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdze denken alleen maar aan ander kuipwerk maar niet aan hun haring.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Wie neem je daarvoor mee dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oké meneer Worldpimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar naar bolluh.youssef [at] gmail enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Gawaine het volgende:
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |