Hmmm, lijkt nu niet echt veel te doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vandaag heeft ie er 2 keer een paar minuten uit gelegen. Maar als het goed is, is ie verder altijd wel goed online
heb je ook gezien wie hem gesloten heeft ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef richardgie het volgende:
He,de koppeling naar het volgende topic ontbrak.
Ben ook weer thuis,maar ga zo m'n krib maar eens opzoeken
,weltrusten alvast
.
Ja,Rietvaerder,hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je ook gezien wie hem gesloten heeft ?![]()
Zal ik zeker eens terug gaan lezen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je eens 200 topics terug leest dan word je het wel duidelijk
in mijn history kan je een groot deel terug vinden![]()
nog maar paar weekjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik zeker eens terug gaan lezen dan![]()
.
Maar zie Rietvaerder hier wel eens vaker posten en schijnt al langer @ Fok Mc rond te kijken.Heb wel wat over hem gelezen maar zou echt niet weten wie het is.
Met andere woorden:geef eens teks en uitleg,alsjeblieft.
Zie trouwens net dat wij(jij en ik dus),qua leeftijd weinig schelen.
trustequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog maar paar weekjes![]()
ben pitten
truste
deze persoon heeft zich in het verleden (deze zomer was dat zo'n beetje) erg not geliefd gemaakt bij een groot aantal fok!mc bezoekers. Over en weer is er toen stevig gerelt waarna hij toen samen met zijn medestander demonstratief bekend maakten om verder niet meer op het MC gedeelte te posten door middel van een zelf aangevraagde ban.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik zeker eens terug gaan lezen dan![]()
.
Maar zie Rietvaerder hier wel eens vaker posten en schijnt al langer @ Fok Mc rond te kijken.Heb wel wat over hem gelezen maar zou echt niet weten wie het is.
hoop ik ook voor julliequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat hij op deze post wel een reactie zal geven over zijn eigen visie.
prima, als het een "normale" reactie is. Anders zal er wel weer een rel volgen. Ik hoop dat het "rustig" zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |