wat een raar hoofd zit daaropquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet je nu eens klikken op dezelfde link![]()
![]()
Ajoen ajoen klapperboomquote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham zeg jij dat "Powerd" "Powered" moet zijn![]()
![]()
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfaltquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef bwt het volgende:
Met die foto van mij moe tik nog uitkijken
Straks gaat iemand zeggen dat ik eerder KD'en was op rotondes dan hij
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb de link in de OP aangepast, de site is echt huge.![]()
Laters..![]()
Ik heb wel trek in wat lekkers jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Gawaine het volgende:
zoekt er nog iemand wat ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfalt
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilotquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
![]()
enne Slopel sucks big time![]()
Cagiva Mitoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilot![]()
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagivaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mito![]()
Raus was er helemaal weg vantotdat ze hoorde dat het een 2 takt was
![]()
wij hadden respect voor die motorenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagiva![]()
Ik dacht mischien op een MV. Toen ik erop ging zitten had de verkoper het volgens mij wle wat warmer [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hadden respect voor die motoren![]()
Raus even hier... dat is wel even iets om het warm van te krijgen ja. De eerste keer was bij een Ducati. Ik was heel blij dat Mercy het even zei. Pfff.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het warm toen hij de prijs zei en ik af wilde stappen![]()
De zijstandaard klapt nl. automatisch in [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |