wat een raar hoofd zit daaropquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet je nu eens klikken op dezelfde link![]()
![]()
Ajoen ajoen klapperboomquote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham zeg jij dat "Powerd" "Powered" moet zijn![]()
![]()
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfaltquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef bwt het volgende:
Met die foto van mij moe tik nog uitkijken
Straks gaat iemand zeggen dat ik eerder KD'en was op rotondes dan hij
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb de link in de OP aangepast, de site is echt huge.![]()
Laters..![]()
Ik heb wel trek in wat lekkers jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Gawaine het volgende:
zoekt er nog iemand wat ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfalt
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilotquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
![]()
enne Slopel sucks big time![]()
Cagiva Mitoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilot![]()
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagivaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mito![]()
Raus was er helemaal weg vantotdat ze hoorde dat het een 2 takt was
![]()
wij hadden respect voor die motorenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagiva![]()
Ik dacht mischien op een MV. Toen ik erop ging zitten had de verkoper het volgens mij wle wat warmer [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hadden respect voor die motoren![]()
Raus even hier... dat is wel even iets om het warm van te krijgen ja. De eerste keer was bij een Ducati. Ik was heel blij dat Mercy het even zei. Pfff.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het warm toen hij de prijs zei en ik af wilde stappen![]()
De zijstandaard klapt nl. automatisch in [afbeelding]
Kan je nagaan, ik heb maar korte beentjesquote:Op donderdag 29 december 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus even hier... dat is wel even iets om het warm van te krijgen ja. De eerste keer was bij een Ducati. Ik was heel blij dat Mercy het even zei. Pfff.Daarna is het me gelukkig altijd opgevallen. Tegenwoordig kijk ik gewoon goed naar de standaard waar die neerkomt (bijvoorbeeld voor wanneer er een extra plastic steuntje op de vloer ligt) zodat ik me nooit kan vergissen.
![]()
Ik had pas nog een ombouw hier laten zien van een Honda met Cagiva Mito kuipwerk.quote:[b]Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef R2-D2 het volgende:[/b
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagiva![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef richardgie het volgende:
Ha,richardgie is ook weer terug van z'n vreet werkzaamheden.Ben met de familie maar naar het pannekoekenhuis hier in het dorp geweest
,want anders moest richardgie zelf koken en dat kon ik de familie niet aan doen
.De kleintjes hebben in ieder geval genoten,want die zaten met d'r kinderpannekoek(met smarties
)in de ballebak.Laatste hussie is net de deur uit,dus effe tijd om @Fok rond te struinen
,met een bakkie koffie erbij
.
Heb de nieuwe CD van Guus Meeuwis gekregen.Echt mooi.
Zo bericht nog effe 3 keer verbeterd i.v.m schrijfvouten,en klaar voor plaatsing.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even een sociaal bewogen en een on topic postje..
Zal je vriendin of dochter maar zijn.![]()
[[url=http://img505.imageshack.us/img505/1074/wendycocaine8er.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:En de andere is over Henno die met zijn XT500 Parijs Dakar gaat rijden.
On topic? Eigenlijk ook wel weer sociaal bewogen om even medeleiden te hebben.![]()
![]()
![]()
[[url=http://img527.imageshack.us/img527/4459/xt500dakar1xd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Edit: even klikken dus.![]()
Typo.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Maar 80 Km op 1 dag is voldoende voor mij![]()
Ja ik wel hoor.Iedereen weer gelukkig,dus ik ook.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja ik wel hoor.Iedereen weer gelukkig,dus ik ook.
Had alleen jou ook nog wel verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
O nee je kent m'n adres niet
Wist trouwens niet dat Guus Meeuwis zulke verschrikkelijke mooie nummers maakte.
Ik moest eventjes nadenken maar nu weet ik het:quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lees net in de nieuwe Moto73 dat er in Den Bosch 2 circuits zouden zijn
![]()
de KNMV heeft de gemeente een prijs gegeven daarvoormaar IK weet helemaal geen officiele circuits in Den Bosch
![]()
wel een paar illegale maar daar krijgen ze vast geen prijs voor
![]()
Nou ik kan je vertellen dat zelfs richardgie z'n bevroren hart er een klein beetje van gaat ontdooien.En als je m'n adres wil hebben,kan je zo krijgen hoor.quote:
Ha ha ,zijn in ieder geval lekkere lange circuitsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moest eventjes nadenken maar nu weet ik het:
1. Den Bosch <-> Waalwijk
2. Den Bosch <-> Eindhoven
![]()
Lange rechte brede stukken asfaltquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha ,zijn in ieder geval lekkere lange circuis.
Of zie ik het nu echt verkeerd?
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kiloquote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Lange rechte brede stukken asfalt![]()
Ik reed op nr.2 voor het eerst 200 +nr.1 is niet glad, zitten kuilen in het wegdek die je mij zomaar zouden kunnen lanceren
![]()
Eenschquote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kilo.Een motor is echt niet zo snel uit balans als vaak gedacht wordt
.
Voor 220+ op de teller heb je echt niet zoveel kracht nodig hoor,valt zat mee.Heb ook een keer op Francorchamps gereden,en dat is bijna net zo eng als Mann,alleen met dit verschil dat het cicuit op Mann redelijk vlak is,vooral achteraan in de Mounten section en je dus makelijk 200+kan halen,maar wel door de bebouwde kom gaat en je op Francorchamps alleen maar in een keer bij het uitkomen van de bocht het diepe induikt.Maar als je op de Duitse autobahn effe een uurtje gaat gassen zal je zien dat 200 + eigenlijk alleen maar uitputtend is voor je geestelijke gesteldheid en je er lichamelijk zo weer boven op bentquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eensch![]()
Maar er zijn momenten dat je gewoon kracht nodig hebtvooral als je boven de 220 op de teller rijdt
![]()
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit volgend jaar met Raus aan werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Voor 220+ op de teller heb je echt niet zoveel kracht nodig hoor,valt zat mee.Heb ook een keer op Francorchamps gereden,en dat is bijna net zo eng als Mann,alleen met dit verschil dat het cicuit op Mann redelijk vlak is,vooral achteraan in de Mounten section en je dus makelijk 200+kan halen,maar wel door de bebouwde kom gaat en je op Francorchamps alleen maar in een keer bij het uitkomen van de bocht het diepe induikt.Maar als je op de Duitse autobahn effe een uurtje gaat gassen zal je zien dat 200 + eigenlijk alleen maar uitputtend is voor je geestelijke gesteldheid en je er lichamelijk zo weer boven op bent.
Goed plan,en dan zal je zien dat je na afloop gewoon,rustig mee tokkelt met de rest van het verkeer,met dit verschil dat je wat beter voorbereid bent op onverwachte situaties.Denk is aan een VRO opleiding.Helpt echtquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
ik denk dat je volgend jaar bedoeldquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
Dat is geen sneeuw, dat is suikerpoederquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Typo.![]()
Even 2 snelle pics buiten geschoten.![]()
[afbeelding]
Hier sta ik bijna midden op de weg.![]()
[afbeelding]
Wel een weertje om er even op uit te trekken om wat landschappen te schieten.![]()
Heb al ruim 10 jaar geen fotohobby meer uitgeoefend.
Mischien een RMT om te beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goed plan,en dan zal je zien dat je na afloop gewoon,rustig mee tokkelt met de rest van het verkeer,met dit verschil dat je wat beter voorbereid bent op onverwachte situaties.Denk is aan een VRO opleiding.Helpt echt![]()
![]()
.En geeft vaak ook nog korting op verzekeringspremies
.
Sow, jij bent uitgeslapenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik denk dat je volgend jaar bedoeld![]()
Een watquote:
Dat zijn mooie plannenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit volgend jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
Je moet ook topspeed rijden hequote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef richardgie het volgende:
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kilo.Een motor is echt niet zo snel uit balans als vaak gedacht wordt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |