*Tegenstribbel*quote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond wel die pic van R2-D2 in die blauwe jurk toe. Alleen als zij het goed vind
Heeft al online gestaan dus vast geen probleem. Alleen nog even vinden
Dat verhaal van beater in dat topic![]()
En van hier daarnaartoe quoten![]()
ik begrijp er ook niks meer van....quote:Op donderdag 29 december 2005 15:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het met jou ook over . Waar Wodewick naar refereerde was dacht ik het verhaaltje van Beater. Of ben ik nu helemaal doorgedraaid?![]()
Dat laatstequote:Op donderdag 29 december 2005 15:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het met jou ook over . Waar Wodewick naar refereerde was dacht ik het verhaaltje van Beater. Of ben ik nu helemaal doorgedraaid?![]()
In short:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat laatste
Kun je meteen even je sig verklaren?
die begreep ik ook niet idd, maar dat heb ik wel vaker vandaagquote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat laatste
Kun je meteen even je sig verklaren?
Je was in ieder geval op tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, dat wat ik nog ff zou maken is alweer af![]()
zo meteen alleen nog ff iets bespreken voor m'n verslag
[..]
die begreep ik ook niet idd, maar dat heb ik wel vaker vandaag![]()
Dankjequote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
te laat met editten.... wat is ze toch snel
Gevondenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond wel die pic van R2-D2 in die blauwe jurk toe. Alleen als zij het goed vind
Heeft al online gestaan dus vast geen probleem. Alleen nog even vinden
Moet je nu eens klikken op dezelfde linkquote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben wel aardig
soms
[..]
had beater dus toch gelijk toen ie zei dat je een man was
![]()
quote:Den Bosch mag bekend staan om de 'Bossche bollen' maar de oliebollen zijn er niet te eten. Net 'aardappelen met een bijsmaak' oordeelde het strenge AD over het oliebollenkraampje op de Parade in Den Bosch.
Hoooooooooo, m'n moeder komt net 2 schalen met olie bollen brengen en die smaken welquote:
Ja lekker!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoooooooooo, m'n moeder komt net 2 schalen met olie bollen brengen en die smaken wel![]()
Antwoord van haar op de inburgeringscursus.......je zet toch geen vuilcontainer in een voortuin![]()
circa tussen de 50 en 70 euri (had de mijne voor 50)quote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef -Eddow- het volgende:
Heey!
ff een vraagje
zo'n paddock standaard wat kost dan ongeveer??
via internet maar weet niet excact meer waar.quote:
Akan saya!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:01 schreef R2-D2 het volgende:
In short:
Oudjaar ga ik proberen om indisch te koken. Tijdens het zoeken naar maaltijden/recepten op internet kwam ik deze liedjes tegen en een stukje over "Tante Lien" daar stonden deze liedjes op de site![]()
Leuk toch, Ajoen, Ajoen, Ajoen![]()
Wat wil je doen, voor alleen kettingsmeren heb je zo'n ding niet nodig.quote:
dat zijn wel de fijnste paddocks, beter dan degene die ik heb (voor het achterwiel)quote:
Goede auto kopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef Rausdouwer het volgende:
De fiesta wilde gisteren ook al niet zo.Het is echt superkoud nu. Het lijkt heel wat, de zon schijnt zelfs, maar je voelt er helemaal niets van.
![]()
na al die peperdure reparaties kun je die fiero geen goede auto meer noemenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
Goede auto accu kopen.![]()
De Fiero starte net na 2 dagen stilstand in de vrieskou alsof er een kerncentrale achter zat.![]()
![]()
om te wassen is die ook ideaal, denk aan je velg voorquote:Op donderdag 29 december 2005 18:30 schreef -Eddow- het volgende:
Nee niet zozeer om te klussen meer om hem te stallen.
Normale zaken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
na al die peperdure reparaties kun je die fiero geen goede auto meer noemen![]()
ok, missch inmiddels wel...
Gewoon doen, je hebt ook niet verrijdbare bokjes trouwens.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:30 schreef -Eddow- het volgende:
normaal zegt iequote:
Volvo is altijd goedquote:Maar ik verlang toch wel naar een frisse en splinternieuw ruikende leasebak.![]()
Over 1.5 week krijg ik de auto van mijn op vakantie gaande collega te leen.
Ik meen dat het een Volvo S80 is van een half jaar oud.
Hij was er niet zo heel blij mee, iets te overhaast beslist. Te weinig bergruimte in combinatie met kinderen.quote:
Volop mogelijkheden vanaf 5 euro.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:30 schreef -Eddow- het volgende:
ruimte is idd niet 1 van Volvo's sterkste punten, zelfs de stations zijn vrij beperkt in vergelijking met de concurrentie.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
Hij was er niet zo heel blij mee, iets te overhaast beslist. Te weinig bergruimte in combinatie met kinderen.
Heeft alleen niet met werk te maken.
wel relaxed een leaseautoquote:Ik wil een KIA Sorento, maar eerst even 3-4 maanden inwerken voordat we het over auto's hebben.![]()
juist zoietsquote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was er niet zo heel blij mee, iets te overhaast beslist. Te weinig bergruimte in combinatie met kinderen.
Heeft alleen niet met werk te maken.![]()
Ik wil een KIA Sorento, maar eerst even 3-4 maanden inwerken voordat we het over auto's hebben.![]()
![]()
[..]
Volop mogelijkheden vanaf 5 euro.![]()
Hij moet in de prijsklasse Opel Vectra passen, dat is de representatieve meetlat.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter heb je geen te dure auto
Dit is de beste.quote:
beter rijd je die Fiero dan eenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
Hij moet in de prijsklasse Opel Vectra passen, dat is de representatieve meetlat.![]()
Dus een Subaru Jumbo kan helaas niet.![]()
Ford Mondeo stationquote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij moet in de prijsklasse Opel Vectra passen, dat is de representatieve meetlat.![]()
[..]
Dit is de beste.![]()
Maar surf een naar Motozoom.nl dan.![]()
De nieuwe Vectra is een mooie bak, heeft wel iets weg van een Mercedes.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter rijd je die Fiero dan eenVectra
Boeee!quote:
Eenschquote:Op donderdag 29 december 2005 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter rijd je die Fiero dan eenVectra
Voor de minibikequote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De nieuwe Vectra is een mooie bak, heeft wel iets weg van een Mercedes.![]()
[..]
Boeee!![]()
![]()
Sowieso geen station dit keer.![]()
Sorento.
PT Cruiser.
Zilveren Beetle.
Kan iedere keer een nieuwe indienen die ze wellicht afkeuren.![]()
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
heeft wel iets weg van een Mercedes.
quote:Sowieso geen station dit keer.![]()
Sorento.
PT Cruiser.
Zilveren Beetle.
Kan iedere keer een nieuwe indienen die ze wellicht afkeuren.![]()
en dan rij je nog een....Opelquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de minibike![]()
Vectra vanaf 23.000 tot ruim 40.000![]()
Bedanktquote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Dit is de beste.![]()
Maar surf een naar Motozoom.nl dan.![]()
23.000 al?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de minibike![]()
Vectra vanaf 23.000 tot ruim 40.000![]()
Audioposer.quote:
Jaren 80 en 90 syndroom.quote:
en wat voor 1quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ja als die collega een Volvo kan rijden.![]()
Ik koop het als ik het wil, trek me niet zoveel aan van aanbiedingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef -Eddow- het volgende:
Nu nog een andere vraag
kleding helm enz
op de aankomende beurs kopen of gewoon nu ?
Nu niet blijven vloeken jij.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wat voor 1tis niet de kleinste
denk dat je voor dat bedrag een hele leuke aangeklede Vectra
kunt nemen
Voor mij nooit geen Opel meer, Er zijn naar mijn inziens geen slechte auto's meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Audioposer.![]()
[..]
Jaren 80 en 90 syndroom.![]()
Had het er eerder dit jaar met een collega over van in de 50, die kende dat hele Opel gedis helemaal niet.
Herinnert zich alleen nog een legacy van de Manta, en andere geavanceerde achterwielaandrijvers.. Opel was/is een van de voorop lopende autofabrikanten volgens hem.![]()
Iedereen onder de 35 moet er zowat van overgeven.![]()
He he, ik vind een Renault rijder altijd een tevreden roker is geen onruststoker.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Gawaine het volgende:
Voor mij nooit geen Opel meer, Er zijn naar mijn inziens geen slechte auto's meer.
Vroegah kocht je een Opel omdat die het altijd deed maar dat is allang achterhaald.
Ik rij nu al jaren verschillende Renault's en dat bevalt mij uitstekend.
Waarom zou je zo een auto willen?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil een KIA Sorento, maar eerst even 3-4 maanden inwerken voordat we het over auto's hebben.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |