quote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Had dan gebeld, 0900-beater.
Om het te onthouden had je het zelfs al op je tarzan geschreven.
Hoezo blond.![]()
[..]
Geweldig.
En nu ben ik echt wegvoor 1.5 uur.
![]()
*start*quote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu ben ik echt wegvoor 1.5 uur.
![]()
heeft er weer eentje niks te doen thuis.... gaat weer allemaal plaatjes postenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
*start*
[afbeelding]
R2D2 is watching stalking you!
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
*start*
[afbeelding]
R2D2 is watching stalking you!
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heeft er weer eentje niks te doen thuis.... gaat weer allemaal plaatjes posten![]()
volgens mij heb ik hem nou weg gejaagdquote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb genoeg te doen
Dus ik ben er vandoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb genoeg te doen
Dus ik ben er vandoor
Je hebt een gavequote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem nou weg gejaagd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goedemorgen![]()
Waar blijft die jarige job trouwens met z'n taart voor ons![]()
Hij zal wel een Hooglandse Kleitaart aan het fabriceren zijnquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt een gave![]()
Jammer dat het bij Hicham heeft gewerktVolgende keer bij
proberen
![]()
Wat betekend STFU?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik je vandaag ook weer wat geleerd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij zal wel een Hooglandse Kleitaart aan het fabriceren zijn![]()
een stukkie taart is welkome afleiding nu.....teringdruk hiero op ut werruk![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kan ik dus iig iets
Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik je vandaag ook weer wat geleerd![]()
Roderick2345789834 gaat me vandaag iets leren![]()
intuition will take you further than logics will ever do
ik ben blij dat ik aan je verwachting heb kunnen voldoenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik:
Roderick2345789834 gaat me vandaag iets leren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ding dong, volgens mij ben ik 2 minuten te vroeg.![]()
Morgen weer verder, nu lekker een half maar wat harder schema op de sportschool gedraaid.![]()
Ze hebben trouwens een auto uitgevonden die vrouwen ook kunnen parkeren.Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice car![]()
Morgen weer verder, nu lekker een half maar wat harder schema op de sportschool gedraaid.![]()
Geachte sportschoolklant, u kunt nog 2 minuten uw situps oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Maar ik heb er al 110 gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
Geachte sportschoolklant, u kunt nog 2 minuten uw situps oefenen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb er al 110 gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb er al 110 gedaan.
Je maakt er werk van om straks superstrak de zomer in te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse ouders moet je volgens de test een kaartje sturen, en niet bezoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Even geduld met bezoeken, verse ouders de tijd geven
Afval dumpen daar waar het hoort
Voortuintje zo leeg mogelijk (met fiets en kliko dus)quote:Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
Ik vraag me af wat het juiste antwoord van het voortuintje-vraag was
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Stel even een alternatieve oefening voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetvolk hebben we hier niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
![]()
![]()
Maar wat voor referentie heb jij, iemand in een Fiesta?
Normaal erg makkelijk te parkeren bakkie.
Ik plet de Fiero gewoon vooruit het vak in, en zet de motor al uit voordat de auto stilstaat.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
Je maakt er werk van om straks superstrak de zomer in te kunnen [afbeelding]die smiley.
Sprak net wel een jongen die sinds 3 maanden weer begonnen was en 5 keer per week trainde.
Hij gebruikte creatine, en de-proteinen, de motivatie was dat hij het trainen gewoon leuk vind.
![]()
Ik ga in 2006 mijn proefabbo lekker omzetten in 1 keer per week.
Meer dan genoeg, I use my force from within.![]()
![]()
De search @ MF doet het weer. <insert whaaaah!>
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 29-12-2005 12:55:14 ]
Je had het al eerder gepost en Ik wilde er net op reageren.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Toffe zaak waar jullie gisteren zijn geweest he![]()
Nog ergens op gezeten? Of had ik dit allemaal al gepost? Dejavu![]()
Dan moet je de prijzen ook even afstoffen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag wel wat spinnenwebben op sommige motoren.![]()
Ja voornamelijk wel. MV Agusta, Cagiva, Aprillia en verder nog wel wat Honda, Kawasaki en Suzuki.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je de prijzen ook even afstoffen.![]()
Maar het was toch voornamelijk Italiaans wat daar stond staat.![]()
Sow he, echt wel. Hij had toen ook een verbouwde apriliaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je had het al eerder gepost en Ik wilde er net op reageren.![]()
Ik heb nergens op gezeten. Ik durfde nog net hier en daar een motor aan te raken.![]()
Echt heel gaaf om te zien en hij had er behoorlijk wat staan he!? Ik zag wel wat spinnenwebben op sommige motoren.
![]()
Ah gossie...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Jah, Peerke lag toch ziek in zijn nest, dus heeft de test aandachtig gevolgd.
Nog even een oudejaarsbonus scorenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ah gossie.....en je hebt nog wel vaaaaakaaaaansie
![]()
bussines is calling
![]()
We hadden het fototoestel wel in de auto liggen, maar eigenlijk geen foto's meer gemaakt. Vond het ook een beetje raar om dat gewoon bij de motorzaak te doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sow he, echt wel. Hij had toen ook een verbouwde apriliastaan ik weet niet of die er nog stond. Ik wist ook niet dat die fietsen zo duur waren dus had ik gewoon gevraagd of ik mocht zitten
![]()
volgende keer fototoestel meenemen![]()
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezetquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We hadden het fototoestel wel in de auto liggen, maar eigenlijk geen foto's meer gemaakt. Vond het ook een beetje raar om dat gewoon bij de motorzaak te doen.![]()
Dat zegt hij ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Verse ouders moet je volgens de test een kaartje sturen, en niet bezoeken
laat maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ah gossie.....en je hebt nog wel vaaaaakaaaaansie
![]()
bussines is calling
![]()
Zo ziet elke motor er wel leuk uit, zelfs een Rebbel.. wiel omhoog..quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezet![]()
Dit is die verbouwdde aprilia
[afbeelding]
Je ziet eigenlijk niks![]()
- carbon kuipdelen
- onderplaat v/d ruit
- achterspatbord
- voorspatbord
- monoseat met seat pipes
- enz enz.
Hee je bent er weer.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
R2-D2,hicham,bwt,Roderrick2085,FemaleRebbel
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
quote:
quote:Zo ziet elke motor er wel leuk uit, zelfs een Rebbel.. wiel omhoog..![]()
Maar ik leer bij met de dag, vrouwen die op goodies vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik ga Pannekoeken eten met Jut en Jul van m'n zuster,en de rest wat nog mee komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Happy Birthday 2 u
Happy Birthday 2 u
Happy Birthday dear RichardGie snel zeggen
Happy Birthday 2 u! Poopoopiedoo
[afbeelding]
En nu taart!![]()
![]()
Is het nog gelukt met het horlogebandje?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga Pannekoeken eten met Jut en Jul van m'n zuster,en de rest wat nog mee komt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezet![]()
Dit is die verbouwde aprilia
[afbeelding]
Je ziet eigenlijk niks![]()
- carbon kuipdelen
- onderplaat v/d ruit
- achterspatbord
- voorspatbord
- monoseat met seat pipes
- Verhoogd
- enz enz.
De fiesta wilde gisteren ook al niet zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef R2-D2 het volgende:
Het laatste half uur is het inderdaad geen SC meer![]()
![]()
Ik wilde vandaag ook motoren gaan kijken maar in de Panda is het net zo koud als op de motor![]()
Met een leeuw aan de zijkant is Samsom shag, halfzwarequote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gezien, maar er stonden nog heel veel mooie aprillia's. Ik weet nooit hoe die ene met die leeuw aan de zijkant heet? Ik dacht een RSV mille?
![]()
Oh het was gewoon reclame ?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Met een leeuw aan de zijkant is Samsom shag, halfzware![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |