Ja maar als kind had ik nog een klein mondjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Te klein, te dun, te smal, is weg voordat je ervan kan genieten.![]()
Ik heb het graag wat steviger.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben geslaagd voor de inburgerings test![]()
![]()
Ik zie geen Honda erbij staan, ga je nu van echte motoren houden?quote:
Bescheidenheid siert de ware Frieske.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja maar als kind had ik nog een klein mondje![]()
Stond zeker op MF?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die DR mailde nog heel kort: grapjas.
Vraagprijs 2000 euro voor een 1993 model.
Hij denkt zeker dat'ie goud in zijn tuin heeft staan.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een edit, en aangezien niemand hem inkopt verder.. dat ding is wel groot als dit erop kan.![]()
![]()
De grotten bij Périgordl zijn er niets bij.![]()
quote:Not Found
The requested URL /grotten/grotten.htm was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ja ik ook... 6 fout van de 36, dus nét geslaagd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
vandaagdingen gezien
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ja ik ook... 6 fout van de 36, dus nét geslaagd.
Slaat helemaal nergens op die inburgering test, ze worden helemaal krankzinnig hier in Nederland![]()
Wordt het een Monster voor Raus ?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
vandaagdingen gezien
Nopequote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wordt het een Monster voor Raus ?![]()
geslaaaaagdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat kost dat dan?
ik wil eigelijk ook wel eens weten of ik wel een echte bederlander ben
Nog wel wat leuks gezien ja. Toch even bij de nieuwe GSX-R600 en GSR wezen kijken.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Gawaine het volgende:
Net ff m'n motor opgehaald....ik kan er weer tegenaan![]()
@Raus nog wat gezien of......misschien zelfs al wat gekocht ?
Bederlanderquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
ik wil eigelijk ook wel eens weten of ik wel een echte bederlander ben
5,5quote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
BederlanderHaha, gezakt!
Linkie hierrr
35 vragen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
5,5
Hoe kan ik nu zien welke vragen ik goed of fout had
Wat een lulkoekvragen trouwens zeg![]()
36 vragen tochquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
35 vragen.![]()
Ik had een 8.6, terwijl ik de essentie van de vragen niet eens snapte.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef hicham het volgende:
Nog een animated GIF
[afbeelding]
Ik, vakantieHoe kom je erbij
Wat voor oetlul heeft zulke vragen bedacht ?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
5,5
Hoe kan ik nu zien welke vragen ik goed of fout had
Wat een lulkoekvragen trouwens zeg![]()
Iemand die iets tegen immigranten heeftquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat voor oetlul heeft zulke vragen bedacht ?![]()
Wat interesseert mij die houten ooievaar 5 huizen verderop nou ?
Ik ken ze 2 huizen verderop niet eens![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Iemand die iets tegen immigranten heeft
en nu ...
[afbeelding]
Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
Stond zeker op MF?
Had iig vandaag nog een topic gelezen met hetzelfde verhaal.
Oud ding voor 2000 en MF users die hem uitzwaaiden
Kan het topic nu alleen ff niet vinden als ik op DR of 800 zoek @ te koop aangeboden forum
quote:Euro deformatie.
----- Original Message -----
From: b.kraayvanger
To: pbart@
Sent: Wednesday, December 28, 2005 9:54 PM
grapjas groetjes suzuki dr
Toffe zaak hequote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nog wel wat leuks gezien ja. Toch even bij de nieuwe GSX-R600 en GSR wezen kijken.In februari mag ik van de beste man proefrijden.
Ik heb echt nog geen flauw idee wat het moet gaan worden. Waarschijnlijk ga ik gewoon het komende jaar eens oriënteren. Echt veel haast heb ik niet. Mijn CBR600F is nog steeds waanzinnig leuk, maar zou graag een wat 'rustiger' model willen qua uiterlijk dan en waarom dan niet iets anders, in ieder geval ook iets nieuwers dan.
![]()
Verder hebben we vooral staanbij MV Agusta F4 en Brutale.
Dus het ging nu vooral om kijkplezier.
Er lag nog te veel ijzel e.d. om nu te gaan rijden. Bovendien was het echt koud vandaag.
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 29 december 2005 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
een 8,1...ik ben ingeburgerd
Beetje simpele alternatieve antwoorden is de voornaamste reden voor mijn resultaatquote:Op donderdag 29 december 2005 08:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Leeft die homo nog?
Heb je direct een bezoek gebracht aan de ouders?
Je televisie heb je toch in de Chemische afvalbak kunnen proppen?
![]()
Ik vraag me af wat het juiste antwoord van het voortuintje-vraag wasquote:Op donderdag 29 december 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Beetje simpele alternatieve antwoorden is de voornaamste reden voor mijn resultaat
Live and let livehomo leeft nog
Even geduld met bezoeken, verse ouders de tijd geven
Afval dumpen daar waar het hoort
quote:Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef hicham het volgende:![]()
Poepzooi, had lekke band vandaagWel onderhand al ontbeten
Heb weer wat te doen vandaagmaar ik ga toch eerst even slapen hoor
![]()
Goed voorbeeld waarvan de 2 alternatieve opties duidelijk onzin waren…rondslingerend speelgoed etc is geen gezicht en afval etc (of wat was het) is natuurlijk ook niet acceptabelquote:Ik vraag me af wat het juiste antwoord van het voortuintje-vraag was
Volgens mij was het volgens de makers van de test 'afvalbak + fiets', maar als ik de Tokkies en Probleembuurten mag geloven dan zien die tuintjes er toch heel anders uit![]()
Ohja, echtwaar?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:03 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
die test doe ik vanmiddag wel ff
en ja, ik was op tijd, maar ik moest toch eerst bijlezen
ja, en jij ook goeie morgenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohja, echtwaar?![]()
Ik geloof ook nog in de kerstmanen sinterklaas
![]()
![]()
![]()
Tsssssssss... uit de schoorsteenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, en jij ook goeie morgen![]()
de kerstman en sinterklaas bestaan ook... waar komen anders die cadeautjes vandaan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tsssssssss... uit de schoorsteen![]()
Ik heb eindelijk een motor gevonden wat ook voor jouw een uitdaging is:
[afbeelding]
![]()
Hier kan je 'm zien rijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
toch wel lief dat je aan me denkt
![]()
nu nog de zijwieltjes eraf, standaard erop....
en dan het lef hebben om te proberen een kd te maken![]()
Uitloggen @ 7 uur ofzo, terug @ half 1.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef R2-D2 het volgende:
't is al half een, iedereen zal wel slapen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
met haar ventje bezighouden, of haar ventje bezighoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uitloggen @ 7 uur ofzo, terug @ half 1.
Noem je dat met je ventje bezighouden?![]()
quote:[..]
Die blijdschap doet me denken aan een jongen op school bij mij vroeger.
Ik had niet geleerd en net een voldoende, hij had lopen stressen en blokken totdat zijn ogen vierkant zagen.
Het ventje scoorde een 7, en toen was het tijd voor bijles vond hij.![]()
Alleen stoomde Balkenende junior met zijn matige talent zo door naar de HTS.
een voldoende is een voldoende... zodra je iets leuk vind ga je er toch wel meer aan doen, en dus meestal hogere cijfers halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet geleerd en net een voldoende, hij had lopen stressen en blokken totdat zijn ogen vierkant zagen.
Alleen stoomde Balkenende junior met zijn matige talent zo door naar de HTS.
Ik ben ook nooit blijven zitten, ben gewoon gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al zou ik nou wel weer willen beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om 2:00 was ik nog wakker maar hey, ik ben vrij vandaag![]()
intuition will take you further than logics will ever do
De brommer, de echtequote:Op donderdag 29 december 2005 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]met de brommer of de brommert??
Helemaal vergeten, mijn broer is ook jarig en ik heb niks tegen hem gezegd vanochtendquote:
Als hij het leuk vond dan was hij vast wel wat beter van zichzelf geweest.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Roderick2085 het volgende:
een voldoende is een voldoende... zodra je iets leuk vind ga je er toch wel meer aan doen, en dus meestal hogere cijfers halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem al gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Helemaal vergeten, mijn broer is ook jarig en ik heb niks tegen hem gezegd vanochtend [afbeelding] (hij had mij thuis gebracht met de auto en heb de brommer bij hem achtergelaten) Ach, wij doen er toch allang niet meer aan dus het zal hem ook wel niks boeien
![]()
![]()
Edit: ow nee, verkeerde broer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
Helemaal vergeten, mijn broer is ook jarig en ik heb niks tegen hem gezegd vanochtend [afbeelding] Ach, wij doen er toch allang niet meer aan dus het zal hem ook wel niks boeien
Nee, jijquote:Op donderdag 29 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
Had ik ook altijd op de middelbare school (eerste drie klassen, daarna werd het toch wel wat lastigerquote:Op donderdag 29 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen stoomde Balkenende junior met zijn matige talent zo door naar de HTS.\
Ik vraag het wel aan Gawaine met z'n 0.9quote:
van mij ookquote:Op donderdag 29 december 2005 10:50 schreef bwt het volgende:
OOk van mij de felicitaties voor RichardGie
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
Nee, jijEen rondje met de jongens rijden en 24 uur later pas weer online
![]()
I was worried
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig.
En nu ben ik echt wegvoor 1.5 uur.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Had dan gebeld, 0900-beater.
Om het te onthouden had je het zelfs al op je tarzan geschreven.
Hoezo blond.![]()
[..]
Geweldig.
![]()
*start*quote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
heeft er weer eentje niks te doen thuis.... gaat weer allemaal plaatjes postenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
*start*
[afbeelding]
R2D2 is watching stalking you!
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
*start*
[afbeelding]
R2D2 is watching stalking you!
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heeft er weer eentje niks te doen thuis.... gaat weer allemaal plaatjes posten![]()
volgens mij heb ik hem nou weg gejaagdquote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb genoeg te doen
Dus ik ben er vandoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb genoeg te doen
Dus ik ben er vandoor
Je hebt een gavequote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem nou weg gejaagd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goedemorgen![]()
Waar blijft die jarige job trouwens met z'n taart voor ons![]()
Hij zal wel een Hooglandse Kleitaart aan het fabriceren zijnquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt een gave![]()
Jammer dat het bij Hicham heeft gewerktVolgende keer bij
proberen
![]()
Wat betekend STFU?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik je vandaag ook weer wat geleerd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij zal wel een Hooglandse Kleitaart aan het fabriceren zijn![]()
een stukkie taart is welkome afleiding nu.....teringdruk hiero op ut werruk![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kan ik dus iig iets
Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik je vandaag ook weer wat geleerd![]()
Roderick2345789834 gaat me vandaag iets leren![]()
ik ben blij dat ik aan je verwachting heb kunnen voldoenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik:
Roderick2345789834 gaat me vandaag iets leren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ding dong, volgens mij ben ik 2 minuten te vroeg.![]()
Morgen weer verder, nu lekker een half maar wat harder schema op de sportschool gedraaid.![]()
Ze hebben trouwens een auto uitgevonden die vrouwen ook kunnen parkeren.Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice car![]()
Morgen weer verder, nu lekker een half maar wat harder schema op de sportschool gedraaid.![]()
Geachte sportschoolklant, u kunt nog 2 minuten uw situps oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Maar ik heb er al 110 gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
Geachte sportschoolklant, u kunt nog 2 minuten uw situps oefenen![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb er al 110 gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb er al 110 gedaan.
Je maakt er werk van om straks superstrak de zomer in te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse ouders moet je volgens de test een kaartje sturen, en niet bezoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Even geduld met bezoeken, verse ouders de tijd geven
Afval dumpen daar waar het hoort
Voortuintje zo leeg mogelijk (met fiets en kliko dus)quote:Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
Ik vraag me af wat het juiste antwoord van het voortuintje-vraag was
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Stel even een alternatieve oefening voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetvolk hebben we hier niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
oh maar dan kunnen mannen het ook zonder de voetgangers in de weg te zitten.
![]()
![]()
Maar wat voor referentie heb jij, iemand in een Fiesta?
Normaal erg makkelijk te parkeren bakkie.
Ik plet de Fiero gewoon vooruit het vak in, en zet de motor al uit voordat de auto stilstaat.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
Je maakt er werk van om straks superstrak de zomer in te kunnen [afbeelding]die smiley.
Sprak net wel een jongen die sinds 3 maanden weer begonnen was en 5 keer per week trainde.
Hij gebruikte creatine, en de-proteinen, de motivatie was dat hij het trainen gewoon leuk vind.
![]()
Ik ga in 2006 mijn proefabbo lekker omzetten in 1 keer per week.
Meer dan genoeg, I use my force from within.![]()
![]()
De search @ MF doet het weer. <insert whaaaah!>
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 29-12-2005 12:55:14 ]
Je had het al eerder gepost en Ik wilde er net op reageren.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Toffe zaak waar jullie gisteren zijn geweest he![]()
Nog ergens op gezeten? Of had ik dit allemaal al gepost? Dejavu![]()
Dan moet je de prijzen ook even afstoffen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zag wel wat spinnenwebben op sommige motoren.![]()
Ja voornamelijk wel. MV Agusta, Cagiva, Aprillia en verder nog wel wat Honda, Kawasaki en Suzuki.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je de prijzen ook even afstoffen.![]()
Maar het was toch voornamelijk Italiaans wat daar stond staat.![]()
Sow he, echt wel. Hij had toen ook een verbouwde apriliaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je had het al eerder gepost en Ik wilde er net op reageren.![]()
Ik heb nergens op gezeten. Ik durfde nog net hier en daar een motor aan te raken.![]()
Echt heel gaaf om te zien en hij had er behoorlijk wat staan he!? Ik zag wel wat spinnenwebben op sommige motoren.
![]()
Ah gossie...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Jah, Peerke lag toch ziek in zijn nest, dus heeft de test aandachtig gevolgd.
Nog even een oudejaarsbonus scorenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ah gossie.....en je hebt nog wel vaaaaakaaaaansie
![]()
bussines is calling
![]()
We hadden het fototoestel wel in de auto liggen, maar eigenlijk geen foto's meer gemaakt. Vond het ook een beetje raar om dat gewoon bij de motorzaak te doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sow he, echt wel. Hij had toen ook een verbouwde apriliastaan ik weet niet of die er nog stond. Ik wist ook niet dat die fietsen zo duur waren dus had ik gewoon gevraagd of ik mocht zitten
![]()
volgende keer fototoestel meenemen![]()
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezetquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We hadden het fototoestel wel in de auto liggen, maar eigenlijk geen foto's meer gemaakt. Vond het ook een beetje raar om dat gewoon bij de motorzaak te doen.![]()
Dat zegt hij ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Verse ouders moet je volgens de test een kaartje sturen, en niet bezoeken
laat maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ah gossie.....en je hebt nog wel vaaaaakaaaaansie
![]()
bussines is calling
![]()
Zo ziet elke motor er wel leuk uit, zelfs een Rebbel.. wiel omhoog..quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezet![]()
Dit is die verbouwdde aprilia
[afbeelding]
Je ziet eigenlijk niks![]()
- carbon kuipdelen
- onderplaat v/d ruit
- achterspatbord
- voorspatbord
- monoseat met seat pipes
- enz enz.
Hee je bent er weer.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
R2-D2,hicham,bwt,Roderrick2085,FemaleRebbel
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef richardgie het volgende:
quote:
quote:Zo ziet elke motor er wel leuk uit, zelfs een Rebbel.. wiel omhoog..![]()
Maar ik leer bij met de dag, vrouwen die op goodies vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik ga Pannekoeken eten met Jut en Jul van m'n zuster,en de rest wat nog mee komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Happy Birthday 2 u
Happy Birthday 2 u
Happy Birthday dear RichardGie snel zeggen
Happy Birthday 2 u! Poopoopiedoo
[afbeelding]
En nu taart!![]()
![]()
Is het nog gelukt met het horlogebandje?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga Pannekoeken eten met Jut en Jul van m'n zuster,en de rest wat nog mee komt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
idd, straks wordt er net die avond een kraak gezet![]()
Dit is die verbouwde aprilia
[afbeelding]
Je ziet eigenlijk niks![]()
- carbon kuipdelen
- onderplaat v/d ruit
- achterspatbord
- voorspatbord
- monoseat met seat pipes
- Verhoogd
- enz enz.
De fiesta wilde gisteren ook al niet zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef R2-D2 het volgende:
Het laatste half uur is het inderdaad geen SC meer![]()
![]()
Ik wilde vandaag ook motoren gaan kijken maar in de Panda is het net zo koud als op de motor![]()
Met een leeuw aan de zijkant is Samsom shag, halfzwarequote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gezien, maar er stonden nog heel veel mooie aprillia's. Ik weet nooit hoe die ene met die leeuw aan de zijkant heet? Ik dacht een RSV mille?
![]()
Oh het was gewoon reclame ?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Met een leeuw aan de zijkant is Samsom shag, halfzware![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |