Heb een schitterend massief gouden horloge om m'n pols,met een lichtbruin leren bandje.Moest naar Zwitserland gestuurd worden om gerepareed en schoon gemaakt te worden.Schrok alleen een beetje van de waarde van het horlogequote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met het horlogebandje?
Peugeot?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gezien, maar er stonden nog heel veel mooie aprillia's. Ik weet nooit hoe die ene met die leeuw aan de zijkant heet? Ik dacht een RSV mille?
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem nou weg gejaagd![]()
Je bent ook al bekend met het koosnaampje vanquote:Op donderdag 29 december 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt een gave![]()
Jammer dat het bij Hicham heeft gewerktVolgende keer bij
proberen
Deed ik ook laatst voor Ralfquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We hadden het fototoestel wel in de auto liggen, maar eigenlijk geen foto's meer gemaakt. Vond het ook een beetje raar om dat gewoon bij de motorzaak te doen.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
speciaal voor Richard een plaatje van R2-D2voor zijn verjaardag.
[afbeelding]
Jij had zo een mooie blauwe jurk tochquote:
Op Raus zei hij laatst impliciet, maar dat vond het waterbed niet leukquote:Heb jij nog ergens opgezeten? Of aangezeten Mr Handyman![]()
nee geintje, ik weet niet welke het is met de leeuw erop, maar goed ik had ook maarquote:
Je brengt me op een idee, eventjes zoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij had zo een mooie blauwe jurk toch
valt mee iddquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij had zo een mooie blauwe jurk toch
[..]
Op Raus zei hij laatst impliciet, maar dat vond het waterbed niet leuk
Ik wilde je eigenlijk een tip gevenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt mee iddgroot deel van me werk is overgenomen, waardoor het erg rustig is geworden voor mij
ik was deze ochtend ook al wat actiever dan de rest vd week... ben zelfs eerder naar huis vanmiddag
morgen ook
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
wist ikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee geintje, ik weet niet welke het is met de leeuw erop, maar goed ik had ook maar
0,9 voor de toelatingstest.![]()
![]()
tipz zijn altijd welkomquote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk een tip geven![]()
WTF, hij post vaker buiten de Fok!MCquote:
quote:
Tijdsbestekquote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
WTF, hij post vaker buiten de Fok!MC [afbeelding]
Autofappurt
Keuze aankoop autoradio: Alpine of Clarion??
[Nieuws] Lotus Europa
Auto speakers: Pioneer of Kenwood?
[PICS] Enzo Tour 2005 50 Enzo's bij elkaar
Dat ding voor je auto.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tipz zijn altijd welkommaar een tip waarvoor eigenlijk
Zijn inderdaad mooi fietsen maar ken iemand die er alleen maar problemen mee gehad heeft, die knaap had hem weer snel weggedaan. Telkens als hij bij z'n dealer kwam bleek het een "bekend" euvel te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo een mille is echt p0rn![]()
toen met pepijn staan kijken bij Arie (proefritmeet CBR) mooie fietsen
Registreer dan ff een ander account hier @ Fok! en post daarmee in autotopics jaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tijdsbestekmaar klopt, ongelofelijk maar ik heb nog meer interesses dan motoren
nog steeds een pauze plaatjequote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee, eventjes zoeken![]()
Pauzeplaatje
[afbeelding]
Story of his life, altijd te laatquote:Op donderdag 29 december 2005 14:33 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb net het drukste moment weer gemist geloof ik
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Die pauzeplaatjes![]()
[..]
Story of his life, altijd te laat![]()
R2D2 is een man!!!!! <insert whaaah.gif >quote:Op donderdag 29 december 2005 13:47 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb geen verstand van autodingetjes maar wel een beetje van overbelasting![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
R2D2 is een man!!!!! <insert whaaah.gif >![]()
Adviezen moet je wat daar'o posten zoals ik net gedaan heb.![]()
Nick is net gearriveerd, hij slaapt vanavond een nach'ie bij mijn zus.
Hij stond aan de deur: [afbeelding] wedden dat jij nu op motor-forum zit?taxi!!!
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij stond aan de deur: [afbeelding] wedden dat jij nu op motor-forum zit?
Kon het niet vinden, ik was dat plaatje aan het zoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever vertel je hem dat de Fok!MC the place to be is![]()
[afbeelding]
R2D2, ga je dat idee nog met ons delen of hoe zit dat
Ik voel me erg dom, 'k snap niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 29 december 2005 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
R2D2 is een man!!!!! <insert whaaah.gif >![]()
Adviezen moet je wat daar'o posten zoals ik net gedaan heb.![]()
Zoek maar gerust verderquote:Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, ik was dat plaatje aan het zoeken![]()
Ik ook niet, ben nog steeds een beetje confuus van Beater z'n technisch verhaaltjequote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ging het over een foto van jou<insert waaah.gif>
ik had ff niet door waar het over ging![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben nog steeds een beetje confuus van Beater z'n technisch verhaaltje![]()
Mischien bedoelde hij dit:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]volgens mij heb ik die ook gemist...
volgende keer niet zo snel bijlezen denk ik![]()
ik ga wel weer ff iets doen denk ik![]()
Neeheejquote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien bedoelde hij dit:
[afbeelding]
![]()
volgens mij heb ik die wel eens gezien... weet het alleen niet zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeheej
ik had het over de foto die jij ooit had gepost van volslanke 'zelf' in blauwe jurk
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat ding voor je auto.
Voordat je dikkere kabels erdoor gaat trekken moet je eerst de temperatuur van je huidige kabels checken.
Als de temp. van de huidige kabels hoger dan normaal is voordat de zekering eruit klapt betekend dat dat je je bedrading moet vervangen. Anders vervang je de bedrading voor niks.![]()
![]()
Ik heb geen verstand van autodingetjes maar wel een beetje van overbelasting![]()
En waarom is ie nog niet doorgemaildquote:
Ja, daar had ik het met jou ook over . Waar Wodewick naar refereerde was dacht ik het verhaaltje van Beater. Of ben ik nu helemaal doorgedraaid?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeheej
ik had het over de foto die jij ooit had gepost van volslanke 'zelf' in blauwe jurk
Ik stuur je vanavond wel die pic van R2-D2 in die blauwe jurk toe. Alleen als zij het goed vindquote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef stinkie het volgende:
En waarom is ie nog niet doorgemaild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |