Ik ben zelf een Pioneer-man maar ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat je doel is qua car-audio.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef suus21 het volgende:
welke speakers zijn over het algemeen beter die van Pioneer of van Kenwood?
In de winkel luisteren heeft 0 zinquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
Anders ga je lekker naar de winkel even luisteren...
Hier heb je toch niks aan, als je het mij vraagt is het alle twee bagger.
Aan iemand anders vragen hoe speakers klinken heeft nog minder zin, wat ik mooi vind kan jij graflelijk vinden en omgekeerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In de winkel luisteren heeft 0 zin
Aan de andere kant zijn er genoeg vergelijkende testen te vinden en hangt het ook zeer van de akoestiek van de auto in kwestie af hoe het geluid gaat klinken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan iemand anders vragen hoe speakers klinken heeft nog minder zin, wat ik mooi vind kan jij graflelijk vinden en omgekeerd.
Aan beide merken zul je je overigens geen buil vallen, maar het gaat wel over klank en klank is smaak
De klankkleur en de karakteristiek zal niet heelveel veranderen denk ik. Een boemerige speakers blijft boemerig, een strakke blijft strak. Mits juist ingebouwd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er genoeg vergelijkende testen te vinden en hangt het ook zeer van de akoestiek van de auto in kwestie af hoe het geluid gaat klinken.
Daarom vroeg ik naar het doel van de TSquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De klankkleur en de karakteristiek zal niet heelveel veranderen denk ik. Een boemerige speakers blijft boemerig, een strakke blijft strak. Mits juist ingebouwd natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik naar het doel van de TS
Dan de goedkoopstequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef suus21 het volgende:
tis gewoon een simpele radio dus ook met simpele speakers...ik ga er geen maandsalaris aan besteden.
Met een gematigd budget is het verschil tussen Pioneer en Kenwood te verwaarlozen. Plaatsing van de speakers in de auto en minimale versterking is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef suus21 het volgende:
tis gewoon een simpele radio dus ook met simpele speakers...ik ga er geen maandsalaris aan besteden.
Tja dan nog, wat is je budget dan? Mijn glazen bol is een beetje defect geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef suus21 het volgende:
Ja, wat is je budget eigenlijk? Glazen bol hier ook kaduuk (kut InterToys)quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef suus21 het volgende:
moet het 1 van die 2 zjin?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef suus21 het volgende:
nou weet ik het nog niet kenwood of pioneer...als pioneer over het algemeen blikkerig klinkt dan maar kenwood of niet..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |