Dus we kijken synchroomquote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Door jouw schuld zit ik nu darten te kijkenen ik vind het nog spannend ook
![]()
Jelle klopt Barneyquote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus we kijken synchroom
Snelle Jelle![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jelle klopt Barney![]()
heeft wel wat he
Sterf pisbakquote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijd![]()
![]()
![]()
![]()
Lul niet gozerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanwaar ineens weer deze plotselinge haat pimber?
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Hehe nou weet ik tenminste ook waar het over gaat.quote:
Bijna goed:quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik ga er nog steeds niet speciaal naar kijken. Nu dus ook niet.![]()
Jij ook je provecerende muil houwequote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhuntquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling wasquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Samenvating:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekeken![]()
Verder is het een saaie sport ja.
Heb geen zin om dit topic te lezen, kan iemand een samenvatting gevenDe échte motorrijder.
Het is dat er dubbel D in je naam voorkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna goed:
Randstad bied Jelle een contract aan. Promo's maken over Flexwerken en 0-urencontracten![]()
![]()
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhunt![]()
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Ik resize hem niet, dat jullie even mogen stikken in dit plaatje
[afbeelding]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere dartersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |