Gaat er nou daadwerkelijk nog een keer een minibikemeet komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat ik niet teveel kilometers mag maken met die Volvo.
Had nu wel even naar Spike gewild, minibike op de achterbank.![]()
comfortabelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Comfortabel is het toverwoord, en eigenlijk hoef je in de bebouwde kom niet meer te schakelen.
De derde versnelling is goed voor 15 tot zeker 90 kilometer per uur.![]()
Maar met passie heeft het niets te maken.
Een bepaald solide Volvo gevoel heb ik trouwens ook niet.![]()
ietsquote:Het is wel iets beter dan die nieuwe Alfa 147, Opel Vectra en Fiat Stilo waar ik vorig jaar een paar keren mee gereden heb. Alleen in alle gevallen had ik er meer van verwacht.![]()
![]()
mini zal die meet wel zijn met 2 bikesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef hollander172 het volgende:
Gaat er nou daadwerkelijk nog een keer een minibikemeet komen?
alsof hij dan gaat komenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mini zal die meet wel zijn met 2 bikes
Die weet er zelfs in z'n eentje een heel avontuur van te maken mét verslag achterafquote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus dan is het alleen pepijn
Nope, met iPhoto en Galerie op de Applequote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
heb je die met Photoshop gemaakt ?ziet er bijna hetzelfde uit zoals ik het gemaakt heb
alleen krijg ik ze niet online vanwege een server fout
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
pfff. het is vandaag toch kouder dan gisteren, net effe 80 km op en neer gereden omdat mijn vriendin de sleutels vna haar werk was vergeten, op zich niet erg, maar gisteren was het beter vertoeven op de motor
Vooral later op de dag volgens mij. Blij dat we even met de auto konden gaan, want die korte stukjes buiten was al erg genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
pfff. het is vandaag toch kouder dan gisteren, net effe 80 km op en neer gereden omdat mijn vriendin de sleutels vna haar werk was vergeten, op zich niet erg, maar gisteren was het beter vertoeven op de motor
Aha toch met de ZZR weg geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Lekker gereden, de motor gepoetst en alvast afscheid genomen
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Aha toch met de ZZR weg geweest.Lekker genoten vanmiddag?
En nu? Andere PC kopen of iets voor de motorquote:
Je hebt nog 2 andere tweewielers waar je op kunt spelen toch? En een Pandaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerIk vind het wel jammer dat ik 'm al verkocht heb eigenlijk
Voordat ik iets anders heb zijn we al gauw een paar weken verder
![]()
neem er echt ruim de tijd voorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerIk vind het wel jammer dat ik 'm al verkocht heb eigenlijk
Voordat ik iets anders heb zijn we al gauw een paar weken verder
![]()
andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de motorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef R2-D2 het volgende:
Edit
[..]
En nu? Andere PC kopen of iets voor de motor![]()
![]()
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder wasquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt al offroad gedaan met je Fazurt toch
quote:- zondag 15 januari 2006 @ 14:43 schreef Worldbeater het volgende
En dan is er ook nog de Rebbel
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de Raus d'r motor![]()
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden hequote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder was![]()
maarhebwellusoffroadgedaanmetFazurt, BakelseBossen hiero![]()
Dus eigenlijk 3 x niksquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog 2 andere tweewielers waar je op kunt spelen toch? En een Panda
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regioquote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
neem er echt ruim de tijd voorbij de ene dealer zijn ze iets toeschietelijker als bij de ander
bij sommige kan je ook de motor krijgen zonder afleverings kosten
en toch leveren ze hem correct af
![]()
ik heb voor mijn aanschaf van mijn Fireblade echt alles afgezocht en vergelekenzelfs naar Belgie geweest voor een bike
![]()
Dat is toch geen sportquote:
Resistance is futile ....you will be exterminatedquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Hoe pik je ze er alletwee uit zegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Die band haalt april echt niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopig![]()
En nog extra banden slijten tijdens poserfotomeets ookburnen
Of hebben jullie daar een hele financiele regeling omheen zitten
[..]
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Damnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Ik wilde naar deze motor gaan kijken of deze![]()
En dan is er nog deze![]()
Damn die zixxer zou echt tof zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
ik heb hem particulier gekocht in Best.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten![]()
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn keuze zou de Gixxer zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn keuze zou de Gixxer zijn![]()
![]()
![]()
geweldig mooi ding
en net zo snel als een ZX10R
![]()
Kennelijk slechte verhalen, dan zou ik die motor daar ook helemaal niet kopen... tenzij ze met dubble D veel korting krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
Die annyversary versie is echt kwijlenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaan
En dan wel de lichtblauwe versie, niet die donkerblauwe
Nee, zijn vering is ongetwijfeld verrotquote:Op zondag 15 januari 2006 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
SV ey
Vraag of Batty Boy 'm verkoopt
OOk wel een plan jaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak die KLX nou eerst ff af en kom een keer posen op een meet, daarna mag je weer verder kijke
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef Makster het volgende:
Beter eerst ff verhuizen en dan alles afmaken![]()
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijdquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Mên, jij moet caberetier worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzo
sterfquote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je eens aan hicham vragen of er nog vacatures zijn ?
Kun je dat zelf niet ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan je eens aan hicham vragen of er nog vacatures zijn ?
Dit enige succes in je leven moet wel een euforisch gevoel rond je nierstreek hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is cabaretier trouwens.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit enige succes in je leven moet wel een euforisch gevoel rond je nierstreek hebben veroorzaakt.![]()
Dus we kijken synchroomquote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Door jouw schuld zit ik nu darten te kijkenen ik vind het nog spannend ook
![]()
Jelle klopt Barneyquote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus we kijken synchroom
Snelle Jelle![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jelle klopt Barney![]()
heeft wel wat he
Sterf pisbakquote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijd![]()
![]()
![]()
![]()
Lul niet gozerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanwaar ineens weer deze plotselinge haat pimber?
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Hehe nou weet ik tenminste ook waar het over gaat.quote:
Bijna goed:quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik ga er nog steeds niet speciaal naar kijken. Nu dus ook niet.![]()
Jij ook je provecerende muil houwequote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhuntquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling wasquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Samenvating:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekeken![]()
Verder is het een saaie sport ja.
Heb geen zin om dit topic te lezen, kan iemand een samenvatting gevenDe échte motorrijder.
Het is dat er dubbel D in je naam voorkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna goed:
Randstad bied Jelle een contract aan. Promo's maken over Flexwerken en 0-urencontracten![]()
![]()
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhunt![]()
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Ik resize hem niet, dat jullie even mogen stikken in dit plaatje
[afbeelding]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere dartersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere darters
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling was![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.
Heb hem ook in onderhoud daar (heb 2 jaar garantie, dus moet wel).
Heb eigenlijk geen commentaar op de service, maarja, dat verschilt misschien per klant
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooterquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietAls ik het canvas groter maak om de verhoudingen goed te krijgen dan blijft er een stuk over wat een kleurtje moet krijgen, maar aangezien het niet een constante achtergrondkleur is gaat het niet goed
R2-D2 help, jij kloot toch ook altijd met foto's enzo
Komt ie weer met dat gezeik dat hij mag posten wat hij zelf wil, terwijl ondeugend geen pics mag posten van d'r pannekoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?
Tja, life's a bitch isn't it? Je kan het niet iedereen naar z'n zin maken. Zul je nou eenmaal mee moeten leven dat er mensen in je omgeving zijn die je niet mag.
Ik mag hier toch posten wanneer ik zelf wil(Note: dit is GEEN provocerende post, mn intenties zijn nog steeds goed
) Volgens mij hebben jullie nog steeds geen rechten op de Fok! MC topics
Ja dat probeer ik, maar het wil niet echt lukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooter![]()
Ik zou iets met de achtergrond doen
Lakeside's fries by Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Makster het volgende:
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten worden![]()
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
En de hele motor uitknippen + nieuwe achtergrond doen is me net iets teveel priegelwerk (heb je morgen misschien wat te doen op het werk![]()
)
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lakeside's fries by Jelle![]()
outta here.....watching knights from "Rome"
![]()
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaatquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" niet![]()
Is het niet makkelijker om het juiste formaat te downloaden?
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Met iets meer moeite kan hett nog wel mooier
Zo, ga nou maar ergens anders possuh met je debiele schermresolutie's
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaat
[..]
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijk
En zo ver was ik ook al gekomen maar wil het netterMet magic lasso tool kom je best ver
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...quote:
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...![]()
Stuur me de link van imageready maar dan installeer ik het en maken we het goed![]()
De Z750 zeker? of de Z1000?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
Van de 2005 modellen vind ik de Kawa veruit de mooiste, voor 2006 de Suzuki.
Voor 2005 modellen is de anniversary het enigste model wat in de buurt komt van de Kawasaki. Ik zou van de anniversary de knippers vervangen door die dingen die Pimber heeft besteld en de knippers op de kuip weghalen als dat mogelijk is![]()
Dies wel mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnen
Heb dit gemaakt![]()
ImageReady gebruik ik trouwens alleen voor animated gif's, photoshop gebruik ik voor de rest van fotobewerking. Kan het je wel geven maar dan op CDStaat niet achter een link ofzo
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De Z750 zeker? of de Z1000?
Voor 2006 is Suzuki inderdaad heel gaaf. Honda is ook niks in 2006. Als ik nu een motor zou moeten kopen dan zou het ook Suzuki worden waarschijnlijk, tenzij ik een CBR 900 Fireblade zou kopen.![]()
Formaat is andersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Zou ik ook zeggen met m'n 13" monochroom inch CRT monitorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Ge hedde nou een luxeprobleemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippers![]()
Suzuki heeft voor de 2006 modellen uit de GSX-R serie ook vortaan de knkippers geintegreerd in de spiegels en dat is![]()
![]()
GMTAquote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
Ik haal de link weer weg vrienden en ik ga naar bed, heb huiswerk van Hicham gekregen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |