andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de motorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef R2-D2 het volgende:
Edit
[..]
En nu? Andere PC kopen of iets voor de motor![]()
![]()
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder wasquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt al offroad gedaan met je Fazurt toch
quote:- zondag 15 januari 2006 @ 14:43 schreef Worldbeater het volgende
En dan is er ook nog de Rebbel
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de Raus d'r motor![]()
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden hequote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder was![]()
maarhebwellusoffroadgedaanmetFazurt, BakelseBossen hiero![]()
Dus eigenlijk 3 x niksquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog 2 andere tweewielers waar je op kunt spelen toch? En een Panda
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regioquote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
neem er echt ruim de tijd voorbij de ene dealer zijn ze iets toeschietelijker als bij de ander
bij sommige kan je ook de motor krijgen zonder afleverings kosten
en toch leveren ze hem correct af
![]()
ik heb voor mijn aanschaf van mijn Fireblade echt alles afgezocht en vergelekenzelfs naar Belgie geweest voor een bike
![]()
Dat is toch geen sportquote:
Resistance is futile ....you will be exterminatedquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Hoe pik je ze er alletwee uit zegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Die band haalt april echt niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopig![]()
En nog extra banden slijten tijdens poserfotomeets ookburnen
Of hebben jullie daar een hele financiele regeling omheen zitten
[..]
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Damnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Ik wilde naar deze motor gaan kijken of deze![]()
En dan is er nog deze![]()
Damn die zixxer zou echt tof zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
ik heb hem particulier gekocht in Best.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten![]()
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn keuze zou de Gixxer zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn keuze zou de Gixxer zijn![]()
![]()
![]()
geweldig mooi ding
en net zo snel als een ZX10R
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |