Resistance is futile ....you will be exterminatedquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Hoe pik je ze er alletwee uit zegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Die band haalt april echt niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopig![]()
En nog extra banden slijten tijdens poserfotomeets ookburnen
Of hebben jullie daar een hele financiele regeling omheen zitten
[..]
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Damnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Ik wilde naar deze motor gaan kijken of deze![]()
En dan is er nog deze![]()
Damn die zixxer zou echt tof zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
ik heb hem particulier gekocht in Best.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten![]()
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn keuze zou de Gixxer zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn keuze zou de Gixxer zijn![]()
![]()
![]()
geweldig mooi ding
en net zo snel als een ZX10R
![]()
Kennelijk slechte verhalen, dan zou ik die motor daar ook helemaal niet kopen... tenzij ze met dubble D veel korting krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
Die annyversary versie is echt kwijlenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaan
En dan wel de lichtblauwe versie, niet die donkerblauwe
Nee, zijn vering is ongetwijfeld verrotquote:Op zondag 15 januari 2006 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
SV ey
Vraag of Batty Boy 'm verkoopt
OOk wel een plan jaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak die KLX nou eerst ff af en kom een keer posen op een meet, daarna mag je weer verder kijke
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef Makster het volgende:
Beter eerst ff verhuizen en dan alles afmaken![]()
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijdquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Mên, jij moet caberetier worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |