Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling wasquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanwaar ineens weer deze plotselinge haat pimber?
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Samenvating:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekeken![]()
Verder is het een saaie sport ja.
Heb geen zin om dit topic te lezen, kan iemand een samenvatting gevenDe échte motorrijder.
Het is dat er dubbel D in je naam voorkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna goed:
Randstad bied Jelle een contract aan. Promo's maken over Flexwerken en 0-urencontracten![]()
![]()
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhunt![]()
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Ik resize hem niet, dat jullie even mogen stikken in dit plaatje
[afbeelding]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere dartersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere darters
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling was![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.
Heb hem ook in onderhoud daar (heb 2 jaar garantie, dus moet wel).
Heb eigenlijk geen commentaar op de service, maarja, dat verschilt misschien per klant
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooterquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietAls ik het canvas groter maak om de verhoudingen goed te krijgen dan blijft er een stuk over wat een kleurtje moet krijgen, maar aangezien het niet een constante achtergrondkleur is gaat het niet goed
R2-D2 help, jij kloot toch ook altijd met foto's enzo
Komt ie weer met dat gezeik dat hij mag posten wat hij zelf wil, terwijl ondeugend geen pics mag posten van d'r pannekoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?
Tja, life's a bitch isn't it? Je kan het niet iedereen naar z'n zin maken. Zul je nou eenmaal mee moeten leven dat er mensen in je omgeving zijn die je niet mag.
Ik mag hier toch posten wanneer ik zelf wil(Note: dit is GEEN provocerende post, mn intenties zijn nog steeds goed
) Volgens mij hebben jullie nog steeds geen rechten op de Fok! MC topics
Ja dat probeer ik, maar het wil niet echt lukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooter![]()
Ik zou iets met de achtergrond doen
Lakeside's fries by Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Makster het volgende:
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten worden![]()
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
En de hele motor uitknippen + nieuwe achtergrond doen is me net iets teveel priegelwerk (heb je morgen misschien wat te doen op het werk![]()
)
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lakeside's fries by Jelle![]()
outta here.....watching knights from "Rome"
![]()
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaatquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" niet![]()
Is het niet makkelijker om het juiste formaat te downloaden?
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Met iets meer moeite kan hett nog wel mooier
Zo, ga nou maar ergens anders possuh met je debiele schermresolutie's
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaat
[..]
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijk
En zo ver was ik ook al gekomen maar wil het netterMet magic lasso tool kom je best ver
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...quote:
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...![]()
Stuur me de link van imageready maar dan installeer ik het en maken we het goed![]()
De Z750 zeker? of de Z1000?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
Van de 2005 modellen vind ik de Kawa veruit de mooiste, voor 2006 de Suzuki.
Voor 2005 modellen is de anniversary het enigste model wat in de buurt komt van de Kawasaki. Ik zou van de anniversary de knippers vervangen door die dingen die Pimber heeft besteld en de knippers op de kuip weghalen als dat mogelijk is![]()
Dies wel mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnen
Heb dit gemaakt![]()
ImageReady gebruik ik trouwens alleen voor animated gif's, photoshop gebruik ik voor de rest van fotobewerking. Kan het je wel geven maar dan op CDStaat niet achter een link ofzo
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De Z750 zeker? of de Z1000?
Voor 2006 is Suzuki inderdaad heel gaaf. Honda is ook niks in 2006. Als ik nu een motor zou moeten kopen dan zou het ook Suzuki worden waarschijnlijk, tenzij ik een CBR 900 Fireblade zou kopen.![]()
Formaat is andersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Zou ik ook zeggen met m'n 13" monochroom inch CRT monitorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Ge hedde nou een luxeprobleemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippers![]()
Suzuki heeft voor de 2006 modellen uit de GSX-R serie ook vortaan de knkippers geintegreerd in de spiegels en dat is![]()
![]()
GMTAquote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
Ik haal de link weer weg vrienden en ik ga naar bed, heb huiswerk van Hicham gekregen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |