Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
Echt welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?
CBR in oranjeTis toch geen KTM
Ducati
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-Rquote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij hebt geen verstand van Supersports
![]()
Nee, dat hoor ik te zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
dat was toch 35 kilo geleden??quote:
is volgens mij geen anyversary uitvoeringquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
R2-D2, bij van der Valk staat een goedkopere GSX-R 750 X dan die je gisteren postte
En als je hem koopt kun je dat ding over een paar jaar aan mij doorverkopen als je erop uitgekeken bent en er een beetje netjs mee bent omgegaan
Site is alleen 'ineens' downDus ff wachten tot ie 't weer doet
![]()
R2-D2 is alleen vrouw op de foto's die ze heeft gepost, haar verhalen zijn veel heftiger dus ik hou het op onzijdig totdat het verschijnt op een meetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaan![]()
die blauwe klinkt naar een vrouw toe veel duidelijker dan een type nummer![]()
dus mijn post was gewoon erg vrouwvriendelijk![]()
![]()
Hej, we hebben het hier over motoren jaquote:
Voor zover ik weet staat die "X" achter "GSX-R 750 X" voor de Anniversery uitvoering, check anders ook de foto die erbij staatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is volgens mij geen anyversary uitvoering
Met volle brandstof tank afgeleverd, doenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=3429
Ik twijfel
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Met volle brandstof tank afgeleverd, doen
En stiekem ben je gehecht geraakt aan een topkoffertje of is dat slechts een leuke bijkomstigheid
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meer
Jammer alleen dat het kettingslot er nog in ligt
nee, want je moet 'm op slot doen, ander gaat ie niet goed dicht, buiten dat zat de sleutel aan zelfde ring als contactsleutel en ik ben die bos kwijt. Reserve sleutel doet het niet goed, alleen nog niet aan toegekomen slot uit te borenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je goed voor elkaarWeet niet hoe de sluiting van je topkoffer werkt maar wie weet heb je je sleutel erin laten liggen en toen het deksel dicht laten klappen waarna het slot in werking trad?
dat is de '2-delige' toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel mee
quote:Dat zakje Haribo is iig voor Roderick
hij zit zich zo te verheugen op die hariboquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?
quote:[..]
[..]
^^ Met stupide neanderthaler
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.![]()
Had ik al duo eigenschappen gezegd?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
Mensen vragen maar tegenwoordigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die is stevig aan de prijs zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |