Vriend van me + clubje van mn pa's werkquote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
(eyecatcher)
Zeg, reetspeer, met wie/met hoeveel ga je naar de Ring dan rond mei?
quote:
kan je natuurlijk ook gewoon ff een iso'tje van makenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
ImageReady gebruik ik trouwens alleen voor animated gif's, photoshop gebruik ik voor de rest van fotobewerking. Kan het je wel geven maar dan op CDStaat niet achter een link ofzo
Nee, dat hoopte ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoopt natuurlijk
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
kan je natuurlijk ook gewoon ff een iso'tje van maken![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?
Ik zou het wel willen halen morgenavond, maar ik weet niet of dat van Hicham mag.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik moet nog ff m'n olie verversen... maar dat doe ik niet als het zo koud is....
![]()
anders kom je het ff halen![]()
Ik sta te trappelen om met een groep onbekende 45+'ers door Duitsland te choppen.quote:
ik zou zeggen regel het met hicham, ik ben morgenavond thuisquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen halen morgenavond, maar ik weet niet of dat van Hicham mag.
Hoezo, eenkenning?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Ik sta te trappelen om met een groep onbekende 45+'ers
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zou zeggen regel het met hicham, ik ben morgenavond thuis![]()
overdag ook overigens
![]()
Lijkt me niet bepaald gezellig ofzoquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...Dat jung slaapt tegenwoordig meer dan een baby, magoed... dan verslaapt ie maar een deel van zijn leven.
[..]
Lijkt me niet bepaald gezellig ofzo(die 45ers op FJRen en BMW's dan he
)
Pics danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ook zat jonge gasten hoorGSX-R750, R6, ZX6-R, 2 Stukgaatie's en een TL1000R...
En een CBR600FS en een Bandit600 dan
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
slapen is goed
ben ik morgen waarschijnlijk ook de hele ochtend aan kwijt
![]()
Pics van iets dat nog niet plaats gevonden heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics danDan fleur je het topic voor de gein eens op.
Oh, ze gaan die motoren pas kopen de dag voor de vakantie.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pics van iets dat nog niet plaats gevonden heeftAls ik dat kon reed ik waarschijnlijk geen Bandit..
Ehh... zijn collega's van mn pa die ik af en toe zie. Laat staan dat ik er foto's van hebquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, ze gaan die motoren pas kopen de dag voor de vakantie.
Oh ja, die lelijke rood/paarse ZX-6R, toen voel ik inderdaad nog op die oude modellen en zelfs niet groenen. En die roze CBR danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ZX6R heb ik toen trouwens weleens laten zien, die was toen te koop remember. Foto van 1 Ducati heb ik ook, van R6 niet van die GSX-R750 krijgt die knakker binnenkort..
Jep, diequote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, die lelijke rood/paarse ZX-6R, toen voel ik inderdaad nog op die oude modellen en zelfs niet groenen. En die roze CBR dan
Voor alle ontkennende reacties die ik hierop zou krijgen had ik al wat geschreven.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh, deed ik een poging om mensen mee te krijgen? Dat was voor een FTT Expert vervolg rijopleiding, pauper![]()
Ik krijg 5 euro korting voor ieder persoon die zich via mij inschrijft
quote:
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.quote:
quote:
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...
quote:Dat jung slaapt tegenwoordig meer dan een baby, magoed... dan verslaapt ie maar een deel van zijn leven.
^^ Met stupide neanderthalerquote:
Ben je gek joh, je ziet spoken. Hij hangt nooit hele dagen rond op fora want ...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar vertel eens, doen jullie nog steeds niets anders dan hele dagen op dit forumpje rondhangen?
Ik zal niet lachen...
*Proest*
Nicequote:Op maandag 16 januari 2006 08:21 schreef worldpimber het volgende:
MF USerfoto'sDie meiden op chopperts.
![]()
![]()
![]()
Oh, en jij niet? Afgelopen dagen gewoon ziek geweest. Nu ga ik zometeen gewoon weer hele week naar school + werkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten.
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:27 schreef stinkie het volgende:
Lijkt erop dat Reetneukers internetverslaving weer helemaal terug is.
zoals jij dus? Of nee, je verzaakt je verplichtingen er niet voor, jij verveelt je gewoon heel vaak. Leventje hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.
Als je gaat Fok!en terwijl je andere verplichtingen hebt ga ik toch wel een beetje twijfelen aan het hebben van een leven... dan ben je verslaafd
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef hicham het volgende:
Kom er net achter dat hier nogal wat highres photoshop bestanden staan
[afbeelding]
Beetje laat nu want het is al 2006
Maar de gsx-r750x van 2005 is toch mooier dus dan mag het
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al aan het downloaden![]()
Zijn *.eps bestanden![]()
Kan ik niet openen![]()
Niet goed gelezenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebt
Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
Echt welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?
CBR in oranjeTis toch geen KTM
Ducati
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-Rquote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij hebt geen verstand van Supersports
![]()
Nee, dat hoor ik te zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
dat was toch 35 kilo geleden??quote:
is volgens mij geen anyversary uitvoeringquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
R2-D2, bij van der Valk staat een goedkopere GSX-R 750 X dan die je gisteren postte
En als je hem koopt kun je dat ding over een paar jaar aan mij doorverkopen als je erop uitgekeken bent en er een beetje netjs mee bent omgegaan
Site is alleen 'ineens' downDus ff wachten tot ie 't weer doet
![]()
R2-D2 is alleen vrouw op de foto's die ze heeft gepost, haar verhalen zijn veel heftiger dus ik hou het op onzijdig totdat het verschijnt op een meetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaan![]()
die blauwe klinkt naar een vrouw toe veel duidelijker dan een type nummer![]()
dus mijn post was gewoon erg vrouwvriendelijk![]()
![]()
Hej, we hebben het hier over motoren jaquote:
Voor zover ik weet staat die "X" achter "GSX-R 750 X" voor de Anniversery uitvoering, check anders ook de foto die erbij staatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is volgens mij geen anyversary uitvoering
Met volle brandstof tank afgeleverd, doenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=3429
Ik twijfel
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Met volle brandstof tank afgeleverd, doen
En stiekem ben je gehecht geraakt aan een topkoffertje of is dat slechts een leuke bijkomstigheid
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meer
Jammer alleen dat het kettingslot er nog in ligt
nee, want je moet 'm op slot doen, ander gaat ie niet goed dicht, buiten dat zat de sleutel aan zelfde ring als contactsleutel en ik ben die bos kwijt. Reserve sleutel doet het niet goed, alleen nog niet aan toegekomen slot uit te borenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je goed voor elkaarWeet niet hoe de sluiting van je topkoffer werkt maar wie weet heb je je sleutel erin laten liggen en toen het deksel dicht laten klappen waarna het slot in werking trad?
dat is de '2-delige' toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel mee
quote:Dat zakje Haribo is iig voor Roderick
hij zit zich zo te verheugen op die hariboquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?
quote:[..]
[..]
^^ Met stupide neanderthaler
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.![]()
Had ik al duo eigenschappen gezegd?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
Mensen vragen maar tegenwoordigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die is stevig aan de prijs zeg
![]()
Die choppers? Nog een beetje chopperbloed in je?quote:
bij 300 posts, aantal pagina's hangt van je instellingen afquote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is ie kapot of zo?
Alsin, bij 13 pagina's gaat een topic toch dicht?
we kunnen nog 23 posts doen hierquote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is ie kapot of zo?
Alsin, bij 13 pagina's gaat een topic toch dicht?
Ik heb het nu 'druk', ben je deze hele week zo een beetje vrij?quote:
zo'n beetje welquote:Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het nu 'druk', ben je deze hele week zo een beetje vrij?
Anders wordt het toch maar tot zondag ofzo wachtenJe mag de Haribo helemaal alleen opeten, ik heb er nog een hele zak liggen van mijn kerstpakket.
![]()
*noteert*quote:Op maandag 16 januari 2006 13:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo'n beetje wel![]()
morgen ben ik waarschijnlijk wel ff weg, zaterdag werken... en verder waarschijnlijk 1 middagje nog .. woensdag ofzo, verder zit ik lekker thuis![]()
dus je gaat de Transalp daaraan verkopen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef stinkie het volgende:
weet er iemand nog opkopers in Zuid Holland?
in principe beide, maar denk de soes naar opkoper. Alp is nog goed particulier te verkopen of met inruil, ligt eraan wat ze bieden. Vind deze alp stuk minder fijn rijden dan vorige, geen idee waarom, maar hij bevalt me niet echt. Daarnaast denk ik echt serieus over F650 funduro/gs en dan moeten er toch wat pegels op tafel komen hoewel ik er ook nog wel een sportiever model bij wil houden eigenlijk Voor de Alp is zeker particulier nog wel 1000 te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je gaat de Transalp daaraan verkopen ?of de soes ?
reken maar niet op de hoofdprijs hoor![]()
Nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
in principe beide, maar denk de soes naar opkoper. Alp is nog goed particulier te verkopen of met inruil, ligt eraan wat ze bieden. Vind deze alp stuk minder fijn rijden dan vorige, geen idee waarom, maar hij bevalt me niet echt. Daarnaast denk ik echt serieus over F650 funduro/gs en dan moeten er toch wat pegels op tafel komen hoewel ik er ook nog wel een sportiever model bij wil houden eigenlijk Voor de Alp is zeker particulier nog wel 1000 te krijgen.
Interesse in de soes
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel opquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nog steedsmaar niet voor 700 euro's
![]()
![]()
de laatste keer dat wij het over jouw soes gehad hebben, was het wel jouw laagste prijsquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel op
edit: dat wil zeggen, als ie rijdt
Je kan er toch ook zijwieltjes en trappers opzetten? Of van een heuveltje afduwen en dan omstebeurt met BE erop oefenen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel op
edit: dat wil zeggen, als ie rijdt
klopt, maar sindsdien heeft ie 2 maanden stil gestaan en heeft de choke kabel de geest gegeven en zaterdag niet willen starten itt 2 weken terug, dus daar moet ik eerst naar kijken Choke ga ik ook niks aan doe, want ik kan er met mijn vingers bijquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de laatste keer dat wij het over jouw soes gehad hebben, was het wel jouw laagste prijs
gut gut gut, ik ga een keer onderuit. Moeten we het nu steeds over zijwieltjes hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kan er toch ook zijwieltjes en trappers opzetten? Of van een heuveltje afduwen en dan omstebeurt met BE erop oefenen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef stinkie het volgende:
gut gut gut, ik ga een keer onderuit. Moeten we het nu steeds over zijwieltjes hebben
I knowquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Anders interpreteer je het even op je eigen manier.
Ofwel, zo bedoelde ik het niet
adres?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef dribbel79 het volgende:
specs van de soes via mail??
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
adres?
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies. Lekkende uitlaat 48k mile op teller. Afgelopen juli nagelopen door Goedhart. Gebroken chokekabel. FIets voor erbij om af te raggen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |