Voor alle ontkennende reacties die ik hierop zou krijgen had ik al wat geschreven.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh, deed ik een poging om mensen mee te krijgen? Dat was voor een FTT Expert vervolg rijopleiding, pauper![]()
Ik krijg 5 euro korting voor ieder persoon die zich via mij inschrijft
quote:
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.quote:
quote:
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...
quote:Dat jung slaapt tegenwoordig meer dan een baby, magoed... dan verslaapt ie maar een deel van zijn leven.
^^ Met stupide neanderthalerquote:
Ben je gek joh, je ziet spoken. Hij hangt nooit hele dagen rond op fora want ...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar vertel eens, doen jullie nog steeds niets anders dan hele dagen op dit forumpje rondhangen?
Ik zal niet lachen...
*Proest*
Nicequote:Op maandag 16 januari 2006 08:21 schreef worldpimber het volgende:
MF USerfoto'sDie meiden op chopperts.
![]()
![]()
![]()
Oh, en jij niet? Afgelopen dagen gewoon ziek geweest. Nu ga ik zometeen gewoon weer hele week naar school + werkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten.
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:27 schreef stinkie het volgende:
Lijkt erop dat Reetneukers internetverslaving weer helemaal terug is.
zoals jij dus? Of nee, je verzaakt je verplichtingen er niet voor, jij verveelt je gewoon heel vaak. Leventje hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.
Als je gaat Fok!en terwijl je andere verplichtingen hebt ga ik toch wel een beetje twijfelen aan het hebben van een leven... dan ben je verslaafd
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef hicham het volgende:
Kom er net achter dat hier nogal wat highres photoshop bestanden staan
[afbeelding]
Beetje laat nu want het is al 2006
Maar de gsx-r750x van 2005 is toch mooier dus dan mag het
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al aan het downloaden![]()
Zijn *.eps bestanden![]()
Kan ik niet openen![]()
Niet goed gelezenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |