Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[afbeelding] Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
jij hebt ook altijd iets om te zeiken hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
dat hoort gewoon bij some real fok!ingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat hoort gewoon bij some real fok!ing![]()
wat is er verkeerd gegaan dan ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Zo nu en dan goed, zo nu en dan wat minder. Maar volgens mij gaat het wel langzaam aan de goede kant op. Ik denk dat als ik het weekend rustig houd, ik maandag wel weer aardig fit ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
Ben jij al uitgeprocedeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?![]()
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
De mijne anders wel heurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
...... en een Altootjuh heeft gene power![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Nou ja zeg, ik durft te wedden dat de kinders zich doodschamen voor hun semivlotte moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maak je geen zorgen hoor, zodra het kan ben ik hier weg.quote:
In 1968, in de zandbak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondeugend heeft geen motor en motorrijbewijs
en een Altootjuh heeft gene power
![]()
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |