Waar danquote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
Sepo![]()
![]()
Herman Finkers zou zeggen:
Ik heb nog nooit zo'n lieve motor gezien![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind hem niet meer lelijk, het voorspatbord is geevolueerd tot een massieve indrukwekkende torpedo die door de lucht zal klieven en prachtig bijdraagt aan het ontwerp inplaats het uithangbord van het lelijke eendje wat het vroeger was, het buste ontwerp boven de cylinders zorgen ervoor dat de hangtietjes in harmonie zijn met het totale ontwerp.Vooral de grijs zwarte uitvoering is een wanna have.
![]()
heb jij je pilletjes wel op tijd ingenomen ?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind hem niet meer lelijk, het voorspatbord is geevolueerd tot een massieve indrukwekkende torpedo die door de lucht zal klieven en prachtig bijdraagt aan het ontwerp inplaats het uithangbord van het lelijke eendje wat het vroeger was, het buste ontwerp boven de cylinders zorgen ervoor dat de hangtietjes in harmonie zijn met het totale uiterlijk.Vooral de grijs zwarte uitvoering is een wanna have.
![]()
Koppelllll!!!!!!!!![]()
![]()
Geen last van Condens op je vizier?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef bwt het volgende:
Zo, de kou viel me erg mee vanmorgen.
Komt vast omdat het nogal droog is.
en dat met 3-4 graden onder null
Moet ik ook maar eens aanschaffen... Ik heb het idee dat ik meer last van condens heb met dit koude weerquote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef bwt het volgende:
Tuurlijk niet, heb een pinlock er in zitten.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef bwt het volgende:
[edit op jouw edit]
idd een Shubert S1
[/edit op jouw edit]
Zware adem?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef R2-D2 het volgende:
Moet ik ook maar eens aanschaffen... Ik heb het idee dat ik meer last van condens heb met dit koude weer![]()
Ik heb gisteren een rondje gereden met de XT en zodra je stilstond kwam er gelijk condens op m'n vizier![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Is een goeie![]()
[..]
Jij rijdt al heel wat jaartjes, is het normaal dat bij lagere temperaturen je vizier sneller beslaat?
Is pas m'n eerste winter...
Moet je zoiets kopen:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat is normaal
![]()
ik kan niet door mijn neus ademen en dat veroorzaakt zelfs in de zomer een probleem als het een beetje vochtig is buiten![]()
gelukkig heb ik eeni bewerkt visier op mijn nieuwe helm![]()
Er is al eens zo'n soort helm geweestquote:
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is al eens zo'n soort helm geweest
Kreeg je ook zo'n mondkapje voor je smoel.
ik wist niet hoe snel ik dat ding weer moest afzetten.......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |