Toch wel, hoe is de TT en de OP?? Voor een newbee??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt is down gek ! ! ! ! kan geen #398 maken
De OP is erg netjes, leuk hoe je dat vragenlijstje hebt getypt en dat FokMC Winter plaatje even snel in elkaar hebt geflanst. Smileygebruik bij vragen is ok en die drie motorrijdende smileys op het einde zijn wel grappig. Tevens de laatste 5 topics netjes opgesomt en de rij met motoren kloppend gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef dribbel79 het volgende:
Toch wel, hoe is de TT en de OP?? Voor een newbee??
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, CBR overgeschreven nu, verzekerd bij KNMV, we kunnen dus gaan ! ! !
Hij ging á la minute naar de dichtsbijzijnde Motorport voor een nieuwe R1, dus echt spijt zal ie niet hebben...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Je zal je goed rijdende motor maar verkocht hebben met dit weer
twijfelde tussen newbies en n00bs, jij nog onbewield dan??quote:
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hij ging á la minute naar de dichtsbijzijnde Motorport voor een nieuwe R1, dus echt spijt zal ie niet hebben...![]()
Dat is sowieso een bitch eerste klasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtDie heeft spijt als haren op d'r hoofd, dat weet ik zeker
![]()
Onbewield en geen juiste stempel in d'r rijbewijsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
twijfelde tussen newbies en n00bs, jij nog onbewield dan??
wathijzeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
Onbewield en geen juiste stempel in d'r rijbewijs
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef stinkie het volgende:
Mss moet ik dan maar voor de '93 CBR gaan zorgen he
ja dan ben je echt een kneusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Je zal je goed rijdende motor maar verkocht hebben met dit weer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
Ben weer thuisViel het op dat ik vandaag niet vrij was?
[..]
Dat is sowieso een bitch eerste klas![]()
nu maar hopen dat ze dit niet leest
Een kuiken jahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dan ben je echt een kneusje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Plaatje:
Look at me, I'm an attention Whore!!!
Kijk naar me, ik ben een aandachtshoer (ik ben een aandachtstrekker)
Link gaat naar FX- user profile.
* R2-D2 denkt:
Fx vraagt aandachten is een aandachtstrekker.
Verder vindt FX het fijn om in een bikini op het strand radslagen te maken zodat hij nog meer opvalt en ook de aandacht van andere soortgenoten trekt![]()
Wat is er verkeerd? Je loopt liever in Badpak?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aye, Roderick.. heb jij ook POI's op je TomTom? (Points of Interest) Heb zojuist even flitspalen etc. erin gezet, en McDonaldsen in Nederland.. super handig
dat is domquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtDie heeft spijt als haren op d'r hoofd, dat weet ik zeker
![]()
![]()
quote:
Patserquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik heb hier de bestandjes van burger king, febo, kfc, frituren, kwalitaria, mc donalds, pizza hut, quick restaurants, subway... oh, dat waren toevallig alle fast-food restaurants
ook een paar andere restaurants, hotels, bioscopen, sportvelden, centre parks, grandorado, landal greenparks, monumenten ed, theater, pretparken, campings, banken, sauna, postkantoren, een heleboel winkels, hele zooi camera's (snelheid, rood licht), garages, vliegvelden, tankstations....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |