Toch wel, hoe is de TT en de OP?? Voor een newbee??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt is down gek ! ! ! ! kan geen #398 maken
De OP is erg netjes, leuk hoe je dat vragenlijstje hebt getypt en dat FokMC Winter plaatje even snel in elkaar hebt geflanst. Smileygebruik bij vragen is ok en die drie motorrijdende smileys op het einde zijn wel grappig. Tevens de laatste 5 topics netjes opgesomt en de rij met motoren kloppend gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef dribbel79 het volgende:
Toch wel, hoe is de TT en de OP?? Voor een newbee??
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, CBR overgeschreven nu, verzekerd bij KNMV, we kunnen dus gaan ! ! !
Hij ging á la minute naar de dichtsbijzijnde Motorport voor een nieuwe R1, dus echt spijt zal ie niet hebben...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Je zal je goed rijdende motor maar verkocht hebben met dit weer
twijfelde tussen newbies en n00bs, jij nog onbewield dan??quote:
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hij ging á la minute naar de dichtsbijzijnde Motorport voor een nieuwe R1, dus echt spijt zal ie niet hebben...![]()
Dat is sowieso een bitch eerste klasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtDie heeft spijt als haren op d'r hoofd, dat weet ik zeker
![]()
Onbewield en geen juiste stempel in d'r rijbewijsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
twijfelde tussen newbies en n00bs, jij nog onbewield dan??
wathijzeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
Onbewield en geen juiste stempel in d'r rijbewijs
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef stinkie het volgende:
Mss moet ik dan maar voor de '93 CBR gaan zorgen he
ja dan ben je echt een kneusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Je zal je goed rijdende motor maar verkocht hebben met dit weer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
Ben weer thuisViel het op dat ik vandaag niet vrij was?
[..]
Dat is sowieso een bitch eerste klas![]()
nu maar hopen dat ze dit niet leest
Een kuiken jahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dan ben je echt een kneusje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Plaatje:
Look at me, I'm an attention Whore!!!
Kijk naar me, ik ben een aandachtshoer (ik ben een aandachtstrekker)
Link gaat naar FX- user profile.
* R2-D2 denkt:
Fx vraagt aandachten is een aandachtstrekker.
Verder vindt FX het fijn om in een bikini op het strand radslagen te maken zodat hij nog meer opvalt en ook de aandacht van andere soortgenoten trekt![]()
Wat is er verkeerd? Je loopt liever in Badpak?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aye, Roderick.. heb jij ook POI's op je TomTom? (Points of Interest) Heb zojuist even flitspalen etc. erin gezet, en McDonaldsen in Nederland.. super handig
dat is domquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doelde op iemand van dit Forum die d'r ZZR600 heeft verkochtDie heeft spijt als haren op d'r hoofd, dat weet ik zeker
![]()
![]()
quote:
Patserquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik heb hier de bestandjes van burger king, febo, kfc, frituren, kwalitaria, mc donalds, pizza hut, quick restaurants, subway... oh, dat waren toevallig alle fast-food restaurants
ook een paar andere restaurants, hotels, bioscopen, sportvelden, centre parks, grandorado, landal greenparks, monumenten ed, theater, pretparken, campings, banken, sauna, postkantoren, een heleboel winkels, hele zooi camera's (snelheid, rood licht), garages, vliegvelden, tankstations....
Mijn B heb ik al sinds 2004quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel een rijbewijs of ga je meteen voor A?
Haal maar eerst je theorie voordat je begintquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
Mijn B heb ik al sinds 2004dus kan ook gaan lessen voordat ik mn theorie gehaald heb
maarre, euhm, ging jij nou je RR verpatsenquote:
als ik er een leuke prijs voor kan krijgen wel jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
maarre, euhm, ging jij nou je RR verpatsen
niet dat ik interesse heb, maar wel nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat echt zo'en dooddoener.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Vrouwen![]()
Ze zei toch niet:
Sorrie, het ligt niet aan jou maar...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog, ik ben al met nummer drie uitgeweest zaterdag omdat nummer twee een verjaardag prefereerde, en nummer drie is helemaal hoteldebotel ondanks dat ze nog steeds denkt dat ik bezet ben.quote:"Keep up the pace!"![]()
![]()
Krijg nu na het tikken van de voorgaande zin nog een bevestigende sms ook.![]()
Als het deze keer maar niet makkelijk te krijgen, moeilijk te houden is.![]()
Affijn, tijd om naar huis te gaan.![]()
![]()
Aan de nieuwe leden nog mijn excuses voor het openhartige verhaal.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik er een leuke prijs voor kan krijgen wel ja
't ligt aan die Honda's, niet aan ons als bestuurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik er een leuke prijs voor kan krijgen wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zo'en dooddoener.![]()
Als je echt verliefd bent dan gaat je hart echt wel open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ze ook eerst moeten drogeren![]()
Krab ze op de plek waar ze jeuk heeft en alles komt goedquote:Sterker nog, ik ben al met nummer drie uitgeweest zaterdag omdat nummer twee een verjaardag prefereerde, en nummer drie is helemaal hoteldebotel ondanks dat ze nog steeds denkt dat ik bezet ben.![]()
Krijg nu na het tikken van de voorgaande zin nog een bevestigende sms ook.![]()
![]()
Works-2-waysquote:Als het deze keer maar niet makkelijk te krijgen, moeilijk te houden is.![]()
quote:Affijn, tijd om naar huis te gaan.![]()
![]()
Aan de nieuwe leden nog mijn excuses voor het openhartige verhaal.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
Dribbel vroeg laatst nog hoeveel balanceerlood teveel was toch? Hier is het antwoord
Geen drugs voor nodig.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 31-01-2006 17:57:01 ]
Ik heb een strip plaklood in huis. En een bandenstoeimachientje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
Dribbel vroeg laatst nog hoeveel balanceerlood teveel was toch? Hier is het antwoord
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
Fulcrum, misschien een ideetje voor groepstherapie?
quote:
Ik had mijn motor al gekocht voordat ik ging afrijden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Faithy het volgende:
zijn er trouwens mensen die voordat ze gingen afrijden wel eens illegaal op de motor hebben gezeten?
soort ehm.. illegale rijles?
Beetje talent, rust, maar ook doortastend op de motor zitten en vooral veel Fokken.. dat komt goe!quote:En 20 uur op de motor zitten en dan afrijden? (daarom kwam ik op bovenstaande) Als ik DAT ga halen, eet ik mijn schoenen op
ligt eraan of motorrijden op je 17e legaal isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Faithy het volgende:
zijn er trouwens mensen die voordat ze gingen afrijden wel eens illegaal op de motor hebben gezeten?
Ziet er nog best goed uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor de nieuwe menschjes die alles nog moeten aanschaffen:
[afbeelding]
Textiel 4 seizoenen jas voor 100 Euro Klik
Tuurlijk, van iemand die 'Vla' heet verwacht ik al niet zo veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef hicham het volgende:
Raus, weet je zeker dat je een 600RR zou willen?
16, rondje om de kerk met oom agent en klaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
in de USA zal het vast legaal zijn?
of moet je daar voor je motor wel 18 zijn?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef stinkie het volgende:
Mss moet ik dan maar voor de '93 CBR gaan zorgen he
Pfiew...ben een stuk geruster, maar ik snap nu wel hoe het komt dat die viswinkel geen lood meer had om de dobber te peilen, heeft bandjeboer opgekochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Faithy het volgende:
En 20 uur op de motor zitten en dan afrijden? (daarom kwam ik op bovenstaande) Als ik DAT ga halen, eet ik mijn schoenen op
Ja, weetikveel..quote:
Diesel schijnt hetook goed te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
Die CBR van mij (ik ga zo tanken) kan daar 't beste V-Power of Euro 98 in??
Of gewoon Euro 95 kan ook denk...
Daar had ik eerst een beetje uit geleerd, maar volgens mij miste ik toch wat stukken hierin die ze bij het examen wel vroegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, weetikveel..
voor mn autorijbewijs heb ik ook nooit buiten lestijd gereden![]()
ik ben dan ook een zeer braaf meisje...
http://www.gratistheorie.nl/Motor/praktijk
is overigens wel leukeven rustig uitprinten op het werk morgen
![]()
gewoon 95 erin gooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
Heb je dat niet aan de vorige eigenaar gevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
Het heeft ook voordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Verleidelijk maar zonde om je voor je papiertje de kreukels in te rijden. Zou toch maar wachten.
ik had al 4 lessen een eigen motorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, weetikveel..
voor mn autorijbewijs heb ik ook nooit buiten lestijd gereden![]()
ik ben dan ook een zeer braaf meisje...
http://www.gratistheorie.nl/Motor/praktijk
is overigens wel leukeven rustig uitprinten op het werk morgen
![]()
Nou ja, als ik iig weet wat ik HOOR te doen, en daarna leer HOE ik het moet doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar had ik eerst een beetje uit geleerd, maar volgens mij miste ik toch wat stukken hierin die ze bij het examen wel vroegen.![]()
Hier spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het heeft ook voordelen.Als je harder dan 50 km te hard rijdt dan kun je je rijbewijs niet kwijt raken.
![]()
Rausje heeft ook stiekem geoefend op een parkeerterrein hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nou ja, als ik iig weet wat ik HOOR te doen, en daarna leer HOE ik het moet doendan zal het vast goedkomen
![]()
*grin*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had al 4 lessen een eigen motoren had daarover niets tegen mijn instructrice gezegd
maar die vroeg ineens vanuit het niets of ik zelf al een motor had
ze vond mijn rijstijl wel sterk veranderd ineens
![]()
*zoekt teiltje*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rausje heeft ook stiekem geoefend op een parkeerterrein hoorwel onder deskundige begeleiding uiteraard
![]()
GS als pekel-/ragfiets houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm begin toch langzaam te denken aan het verkopen van mijn GS500 en het kopen van een ZXR-750.. dan nog examen doen deze lente. Alleen beetje jammer van mijn GS dan, want de bandjes zijn nog erg jong en hij ziet er nog heel gaaf uit etc.
Ben bang dat ik er niet erg veel meer voor krijg, als je ziet wat het aanbod van GS'jes is op internet... maja die van mij is wel in heel nette staat en 25kw op kenteken
bedenk wel dat KD'en op een rotonde heel anders zal gaan hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm begin toch langzaam te denken aan het verkopen van mijn GS500 en het kopen van een ZXR-750.. dan nog examen doen deze lente. Alleen beetje jammer van mijn GS dan, want de bandjes zijn nog erg jong en hij ziet er nog heel gaaf uit etc.
Ben bang dat ik er niet erg veel meer voor krijg, als je ziet wat het aanbod van GS'jes is op internet... maja die van mij is wel in heel nette staat en 25kw op kenteken
Euh dan kan ik de ZXR niet betalenquote:
Ik houd wel van een uitdagingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bedenk wel dat KD'en op een rotonde heel anders zal gaan hoor![]()
quote:
Nou doe je haar tekort.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje heeft ook stiekem geoefend op een parkeerterrein hoorwel onder deskundige begeleiding uiteraard
![]()
Edit: gelijk maar even per mail een vrije dag aangevraagd.quote:> Ja,hallo,de motor heeft geen schade,maar ik heb toch liever dat je gewoon
> komt kijken om misverstanden uit te sluiten; volgend weekend is nog wel
> een eind weg. Kun je echt niet eerder?
Dat was die in Friesland toch? Welk vervoersmiddel van jou kan zo een afstand overbruggen dan zonder onderweg de ANWB te moeten bellenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
Even morgen kijken of ik aanstaande vrijdag vrij kan krijgen.![]()
[..]
Edit: gelijk maar even per mail een vrije dag aangevraagd.![]()
Op een autovrije zondagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]je heb gelijk, was even vergeten dat het in Belgie was
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
Dat was die in Friesland toch? Welk vervoersmiddel van jou kan zo een afstand overbruggen dan zonder onderweg de ANWB te moeten bellen![]()
quote:Of ga je met de trein
Ja hoor, geef mij 300 euro om nogmaals examen te doen en ik rijd dat schatje naar je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelijk naar huis rijden dat ding.
![]()
Ik heb vrijdag vrij.![]()
Misschien kan Fullie helpen qua logistiek.![]()
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef stinkie het volgende:
mmm, maar eens broeden op een sollicitatiebrief. Verdomme wat heb ik daar een hekel aan, zeker als je niet eerlijk kan zijn: waarom wil je hier werken?
'jullie betalen goed'
ergens denk ik niet dat dat 'm word
Waarom ros je die GS niet eerst even af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Whaaaaaaaa ik word gek [afbeelding]
Yup, mooie GS500 kopen met 25kw op kenteken?![]()
Rossen? Sorry maar ik ga voorzichtig met mijn spullen omquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom ros je die GS niet eerst even af?
Recht door de bocht, lang warmdraaien voor het rijden etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rossen? Sorry maar ik ga voorzichtig met mijn spullen om![]()
Net gesport en nu pas gegeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef R2-D2 het volgende:
Je gaat toch niet slapen?
Ik drink niet maar dat zal vast wel lekker zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gesport en nu pas gegeten.![]()
Heb een flesje wijn opengetrokken.![]()
quote:
Ik normaal ook niet, maar heb een wijnkast vol via 15 jaar kerstpakketen, en een beetje is gezond, dus heb een glas wijn gemixed met zwarte bessensap.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik drink niet maar dat zal vast wel lekker zijn![]()
Ik ga smerig mijn bed in.quote:Ben ook net terug van sporten en heb leker gedouchedBadderen duurt te lang
![]()
Ga lekker meefeesten dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef Makster het volgende:
GRAK K#%N$K$%$%$RER VTERING buren boven![]()
![]()
Echt op dinsdag om 23:00 uur tering hard muziek aan en feesten met zijn "allen"Liggen hiero dus ook kindere te slapen, althans dat proberen ze denk ik. Echt ZO kansloos. Ben je boven de 40 die je dit soort dingen. Kansarme drankverslaafde pauperhoer, en NU de cops bellen want ben er klaar mee.
Tering buurt, gelukkig nog maar 1,5 week hier wonen. Voordat ik weg ga eerst ff een bom naar binnen daar![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Recht door de bocht, lang warmdraaien voor het rijden etc.
Volgens mij verstaan we elkaar niet zo goed.Fries was je toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat ik zelf als prettig ervaar is als mensen eerst bellen voordat ze een brief sturenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef stinkie het volgende:
mmm, maar eens broeden op een sollicitatiebrief. Verdomme wat heb ik daar een hekel aan, zeker als je niet eerlijk kan zijn: waarom wil je hier werken?
'jullie betalen goed'
ergens denk ik niet dat dat 'm word
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar heb een wijnkast vol via 15 jaar kerstpakketen, en een beetje is gezond, dus heb een glas wijn gemixed met zwarte bessensap.![]()
Alleen volgens mij is Marques de Elche uit 1996 niet meer goed misschien?
Zal wel een goedkoop wijntje zijn.![]()
[..]
Ik ga smerig mijn bed in.![]()
Beddegoed moet toch morgen of overmorgen eensz gewazzen worden..of ehh volgende week..![]()
oohhhh, je wacht op reactie.... nou, die kan je krijgen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
Het is wel een heel lap tekst maar ik kan er toch wel vanuitgaan dat de FOK! MC-leden een leestempo hebben die boven het leestempo van m'n zoontje ligt![]()
![]()
quote:[..]
![]()
Mannen ....
Misschien moeten we Fullie nog meer motiveren, verzorg jij een leuk extra'tje voor hem?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Gewoon gaaaaaaaaaan voor het grote mensen rijbewijszodat je een grote mensen motor mag kopen
![]()
Daar ga ik wel 100% van uit.quote:Ik hoop dat de reis naar Friesland de moeite waard is joh![]()
Oldskool GSX-R750.quote:En nog iets:
Die fiets van je vriend lijkt me ideaal om op te lessen![]()
![]()
* R2-D2 wacht op bijval van Mede FOK! MC-ers![]()
quote:Edit:
Het is wel een heel lap tekst maar ik kan er toch wel vanuitgaan dat de FOK! MC-leden een leestempo hebben die boven het leestempo van m'n zoontje ligt![]()
It's aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oohhhh, je wacht op reactie.... nou, die kan je krijgen hoor![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moeten we Fullie nog meer motiveren, verzorg jij een leuk extra'tje voor hem?![]()
In ieder geval zou zijn aanzien binnen de Fok! MC stijgen met een ZXR-750.![]()
![]()
[..]
Daar ga ik wel 100% van uit.![]()
Opsteker nodig.![]()
Maar misschien ben ik wel te goed van vertrouwen, wilde ook al een aanbetaling doen.
Alleen hij vond volgend weekend pas ophalen wel erg ver om hem vast te houden.![]()
Anyway, de verzekering wordt ook al op voorhand geregeld.![]()
[..]
Oldskool GSX-R750.![]()
Word ook veel als rag/stunt en streetfighterbike gebruikt. Goede refs.![]()
[..]
![]()
Ik was even wat anders aan het doen.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ga lekker meefeesten dan!![]()
Gewoon morgen vrij nemen verder, kan je uitslapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |