quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
Dat was die in Friesland toch? Welk vervoersmiddel van jou kan zo een afstand overbruggen dan zonder onderweg de ANWB te moeten bellen![]()
quote:Of ga je met de trein
Ja hoor, geef mij 300 euro om nogmaals examen te doen en ik rijd dat schatje naar je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelijk naar huis rijden dat ding.
![]()
Ik heb vrijdag vrij.![]()
Misschien kan Fullie helpen qua logistiek.![]()
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef stinkie het volgende:
mmm, maar eens broeden op een sollicitatiebrief. Verdomme wat heb ik daar een hekel aan, zeker als je niet eerlijk kan zijn: waarom wil je hier werken?
'jullie betalen goed'
ergens denk ik niet dat dat 'm word
Waarom ros je die GS niet eerst even af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Whaaaaaaaa ik word gek [afbeelding]
Yup, mooie GS500 kopen met 25kw op kenteken?![]()
Rossen? Sorry maar ik ga voorzichtig met mijn spullen omquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom ros je die GS niet eerst even af?
Recht door de bocht, lang warmdraaien voor het rijden etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rossen? Sorry maar ik ga voorzichtig met mijn spullen om![]()
Net gesport en nu pas gegeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef R2-D2 het volgende:
Je gaat toch niet slapen?
Ik drink niet maar dat zal vast wel lekker zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gesport en nu pas gegeten.![]()
Heb een flesje wijn opengetrokken.![]()
quote:
Ik normaal ook niet, maar heb een wijnkast vol via 15 jaar kerstpakketen, en een beetje is gezond, dus heb een glas wijn gemixed met zwarte bessensap.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik drink niet maar dat zal vast wel lekker zijn![]()
Ik ga smerig mijn bed in.quote:Ben ook net terug van sporten en heb leker gedouchedBadderen duurt te lang
![]()
Ga lekker meefeesten dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef Makster het volgende:
GRAK K#%N$K$%$%$RER VTERING buren boven![]()
![]()
Echt op dinsdag om 23:00 uur tering hard muziek aan en feesten met zijn "allen"Liggen hiero dus ook kindere te slapen, althans dat proberen ze denk ik. Echt ZO kansloos. Ben je boven de 40 die je dit soort dingen. Kansarme drankverslaafde pauperhoer, en NU de cops bellen want ben er klaar mee.
Tering buurt, gelukkig nog maar 1,5 week hier wonen. Voordat ik weg ga eerst ff een bom naar binnen daar![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Recht door de bocht, lang warmdraaien voor het rijden etc.
Volgens mij verstaan we elkaar niet zo goed.Fries was je toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm begin toch langzaam te denken aan het verkopen van mijn GS500 en het kopen van een ZXR-750.. dan nog examen doen deze lente. Alleen beetje jammer van mijn GS dan, want de bandjes zijn nog erg jong en hij ziet er nog heel gaaf uit etc.
Ben bang dat ik er niet erg veel meer voor krijg, als je ziet wat het aanbod van GS'jes is op internet... maja die van mij is wel in heel nette staat en 25kw op kenteken
Wat ik zelf als prettig ervaar is als mensen eerst bellen voordat ze een brief sturenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef stinkie het volgende:
mmm, maar eens broeden op een sollicitatiebrief. Verdomme wat heb ik daar een hekel aan, zeker als je niet eerlijk kan zijn: waarom wil je hier werken?
'jullie betalen goed'
ergens denk ik niet dat dat 'm word
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar heb een wijnkast vol via 15 jaar kerstpakketen, en een beetje is gezond, dus heb een glas wijn gemixed met zwarte bessensap.![]()
Alleen volgens mij is Marques de Elche uit 1996 niet meer goed misschien?
Zal wel een goedkoop wijntje zijn.![]()
[..]
Ik ga smerig mijn bed in.![]()
Beddegoed moet toch morgen of overmorgen eensz gewazzen worden..of ehh volgende week..![]()
oohhhh, je wacht op reactie.... nou, die kan je krijgen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
Het is wel een heel lap tekst maar ik kan er toch wel vanuitgaan dat de FOK! MC-leden een leestempo hebben die boven het leestempo van m'n zoontje ligt![]()
![]()
quote:[..]
![]()
Mannen ....
Misschien moeten we Fullie nog meer motiveren, verzorg jij een leuk extra'tje voor hem?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Gewoon gaaaaaaaaaan voor het grote mensen rijbewijszodat je een grote mensen motor mag kopen
![]()
Daar ga ik wel 100% van uit.quote:Ik hoop dat de reis naar Friesland de moeite waard is joh![]()
Oldskool GSX-R750.quote:En nog iets:
Die fiets van je vriend lijkt me ideaal om op te lessen![]()
![]()
* R2-D2 wacht op bijval van Mede FOK! MC-ers![]()
quote:Edit:
Het is wel een heel lap tekst maar ik kan er toch wel vanuitgaan dat de FOK! MC-leden een leestempo hebben die boven het leestempo van m'n zoontje ligt![]()
It's aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oohhhh, je wacht op reactie.... nou, die kan je krijgen hoor![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moeten we Fullie nog meer motiveren, verzorg jij een leuk extra'tje voor hem?![]()
In ieder geval zou zijn aanzien binnen de Fok! MC stijgen met een ZXR-750.![]()
![]()
[..]
Daar ga ik wel 100% van uit.![]()
Opsteker nodig.![]()
Maar misschien ben ik wel te goed van vertrouwen, wilde ook al een aanbetaling doen.
Alleen hij vond volgend weekend pas ophalen wel erg ver om hem vast te houden.![]()
Anyway, de verzekering wordt ook al op voorhand geregeld.![]()
[..]
Oldskool GSX-R750.![]()
Word ook veel als rag/stunt en streetfighterbike gebruikt. Goede refs.![]()
[..]
![]()
Ik was even wat anders aan het doen.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ga lekker meefeesten dan!![]()
Gewoon morgen vrij nemen verder, kan je uitslapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |