Nou ja, dat dusquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef stinkie het volgende:
Vandaag kijker gehad voor de soes, denk alleen dat het bij kijken zal blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat had ie te zeggen?quote:
Dan moet je eens beter lezenquote:Op maandag 30 januari 2006 07:39 schreef hicham het volgende:
Dus de walvis gaat weg, of hoop je dat alleen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan het wel lezen, maar begrijp het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 07:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan moet je eens beter lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:23 schreef hicham het volgende:
Ik kan het wel lezen, maar begrijp het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat contrast ook heHquote:de Tering zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Dat contrast ook heHom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal maar niet zo kinderachtig doen als die Honda rijdertjes hierzo, maar tis toch een groene ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het aantal is nog steeds aan het groeienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feli met je nieuwe bikequote:Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ghehe, inderdaad, pas de Op maar aan, Dribbel is ook Fok MC'er!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar hebben wij hier geen last vanquote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef Faithy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.allenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*werkontwijkend gedrag*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop