is gebeurdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
1. linkje vorig topic
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
Wel in m'n dromenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
quote:
Check de OP es waar ik op stuurquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
is nog voor hem in de buurt ookquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *quote:
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs van de fiets is imo niet echt reëel trouwens...
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
gelukkig weer thuisop school zitten moet je niet te lang doen
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Teveel / te weinigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen makenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een hele mooie route
maar met dit weer weet ik het eigenlijk niet
![]()
door al die bomen langs de weg zal het wegdek ook wel vrij glad zijn denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Teveel / te weinig![]()
[..]
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen maken![]()
Mergelland route is erg leuk om te doen. heb em zelf al een paarkeer zelf gereden.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Had ik maar zulke lessen zegquote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
als je hem zelf rijd is het wel goedkoper denk ik zo hoorquote:
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je hem zelf rijd is het wel goedkoper denk ik zo hoor![]()
Gelukkig net op tijd ge-editquote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebt![]()
uhm... sja.... kloptquote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebt![]()
quote:
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijlquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
Ik hep ook de tomtom 700 van me vadur gehad en die doet met bleutot goed op de gsm!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijl![]()
Zoiets dus:
[..]
![]()
![]()
Maar dan minder erg hoor![]()
In dat geval heb jij 'm goed gekochtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Doe ik wel vaker, iets heel snel typen en dan bij het nalezen erachter komen dat de zinsopbouw helemaal anders moetSnel editten dus, verrader
![]()
Geluktquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In dat geval heb jij 'm goed gekochttoch?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
Idd.. jammer dat ie al zo snel weg wasquote:
quote:
pr0nquote:- Stalen remleidingen Lucas voor en achter
- Duozit afdekkapje
- Speciaal op maat uitlaatsteun
- Kentekenplaathouder op maat
- Leovince titanium sportuitlaat
- Platte knipperlichten voor
- Kleine knipperlichten achter
- Hyperpro purple stuurdemper
- Race remschakelset (betere steun)
- Race ruitje (racy en meer windbescherming)
- Luchtfilter (meer vermogen) uit de racerij via Mile Pajic
- Extra's totaal ruim ¤ 1700
Moi, had je vast 3 pagina's over het ophalen moeten nadenken.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
idd.. jammer dat ie al zo snel weg was![]()
Leuk Duc truitje, mooie Bimota. (die grijze motôrquote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Den Bosch wéér he![]()
Kunnen Mercy en Raus de koffie klaarzetten![]()
nadat ik heb gequote had dacht ik al dat ik wat anders gelezen hadquote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijl![]()
Zoiets dus:
[..]
![]()
![]()
Maar dan minder erg hoor![]()
Jij doet niet aan backuppen?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
maar ff kijken hoe ik dit ga oplossen zonder al m'n gegevens kwijt te raken![]()
nou... eerder een kwestie dat ik 2 of 3 weken terug opnieuw heb geinstalleerd... toen had ik dus ook backup gemaakt op een andere schijf van m'n bestanden... die heb ik inmiddels weer teruggezet, en volgens mij van die andere schijf alweer verwijderd...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet niet aan backuppen?
Of is dit weer een kwestie van backuppen steeds uitstellen totdat het te laat is
Heb je geen 2e schijf voor de data?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
pc naar de klote
gister begon hij ineens vaag te doen... 2x vastlopen en 1x opnieuw opstarten (vreemd genoeg ook alleen als ik er niet achter zit), vandaag ook weer 2x opnieuw opstarten als ik weg ben..... en nu is er een windows file currupt![]()
maar ff kijken hoe ik dit ga oplossen zonder al m'n gegevens kwijt te raken![]()
vervelendst misschien is nog wel, dat ik dit probleem (deze file die corrupt is) ook bij de pc van m'n oma heb gezien.... heb ik een paar keer opnieuw geinstalleerd.. maar probleem bleef terugkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |