is gebeurdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
1. linkje vorig topic
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
Wel in m'n dromenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
quote:
Check de OP es waar ik op stuurquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
is nog voor hem in de buurt ookquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *quote:
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs van de fiets is imo niet echt reëel trouwens...
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
gelukkig weer thuisop school zitten moet je niet te lang doen
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Teveel / te weinigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen makenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een hele mooie route
maar met dit weer weet ik het eigenlijk niet
![]()
door al die bomen langs de weg zal het wegdek ook wel vrij glad zijn denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Teveel / te weinig![]()
[..]
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen maken![]()
Mergelland route is erg leuk om te doen. heb em zelf al een paarkeer zelf gereden.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Had ik maar zulke lessen zegquote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
als je hem zelf rijd is het wel goedkoper denk ik zo hoorquote:
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je hem zelf rijd is het wel goedkoper denk ik zo hoor![]()
Gelukkig net op tijd ge-editquote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebt![]()
uhm... sja.... kloptquote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet als je staande wordt houden door de plisie terwijl je nog geen rijbewijs hebt![]()
quote:
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijlquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
Ik hep ook de tomtom 700 van me vadur gehad en die doet met bleutot goed op de gsm!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijl![]()
Zoiets dus:
[..]
![]()
![]()
Maar dan minder erg hoor![]()
In dat geval heb jij 'm goed gekochtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Doe ik wel vaker, iets heel snel typen en dan bij het nalezen erachter komen dat de zinsopbouw helemaal anders moetSnel editten dus, verrader
![]()
Geluktquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In dat geval heb jij 'm goed gekochttoch?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
Idd.. jammer dat ie al zo snel weg wasquote:
quote:
pr0nquote:- Stalen remleidingen Lucas voor en achter
- Duozit afdekkapje
- Speciaal op maat uitlaatsteun
- Kentekenplaathouder op maat
- Leovince titanium sportuitlaat
- Platte knipperlichten voor
- Kleine knipperlichten achter
- Hyperpro purple stuurdemper
- Race remschakelset (betere steun)
- Race ruitje (racy en meer windbescherming)
- Luchtfilter (meer vermogen) uit de racerij via Mile Pajic
- Extra's totaal ruim ¤ 1700
Moi, had je vast 3 pagina's over het ophalen moeten nadenken.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
idd.. jammer dat ie al zo snel weg was![]()
Leuk Duc truitje, mooie Bimota. (die grijze motôrquote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Den Bosch wéér he![]()
Kunnen Mercy en Raus de koffie klaarzetten![]()
nadat ik heb gequote had dacht ik al dat ik wat anders gelezen hadquote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham had een zinnetje getypt in "Fast-Tuning"-stijl![]()
Zoiets dus:
[..]
![]()
![]()
Maar dan minder erg hoor![]()
Jij doet niet aan backuppen?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
maar ff kijken hoe ik dit ga oplossen zonder al m'n gegevens kwijt te raken![]()
nou... eerder een kwestie dat ik 2 of 3 weken terug opnieuw heb geinstalleerd... toen had ik dus ook backup gemaakt op een andere schijf van m'n bestanden... die heb ik inmiddels weer teruggezet, en volgens mij van die andere schijf alweer verwijderd...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet niet aan backuppen?
Of is dit weer een kwestie van backuppen steeds uitstellen totdat het te laat is
Heb je geen 2e schijf voor de data?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
pc naar de klote
gister begon hij ineens vaag te doen... 2x vastlopen en 1x opnieuw opstarten (vreemd genoeg ook alleen als ik er niet achter zit), vandaag ook weer 2x opnieuw opstarten als ik weg ben..... en nu is er een windows file currupt![]()
maar ff kijken hoe ik dit ga oplossen zonder al m'n gegevens kwijt te raken![]()
vervelendst misschien is nog wel, dat ik dit probleem (deze file die corrupt is) ook bij de pc van m'n oma heb gezien.... heb ik een paar keer opnieuw geinstalleerd.. maar probleem bleef terugkomen![]()
Ik had een filmpje gevonden van jou in je jongere jarenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef stinkie het volgende:
zo, heb ik mooi het jubileum topic gemist
Ik heb mijn leven wat dat betreft gelukkig verbeterd.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet niet aan backuppen?
Of is dit weer een kwestie van backuppen steeds uitstellen totdat het te laat is
Ik was nog niet uitgetest.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Waah, je icon wat doe je [afbeelding]
Spelregels ook maar weghalen dan?
leuke Ducatiquote:Op maandag 6 februari 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moi, had je vast 3 pagina's over het ophalen moeten nadenken.![]()
[..]
Leuk Duc truitje, mooie Bimota. (die grijze motôr)
Beetje rare timing voor nóg een motorbeurs ofnie.![]()
Anyway ik ben sporten.(
highly motivated, maar ff doorzetten
![]()
)
Sowhe, die hadden veel gezopen toen ze 'm inmekaar zettenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuke Ducati![]()
heb er zeker tien minuten naar staan kijken om te ondekken wat het nou was![]()
het stond niet alleen op het motorblok maar ook op een aantal andere onderdelen, dus vandaar mijn aanname oO<
Zijn ze al klaar dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sowhe, die hadden veel gezopen toen ze 'm inmekaar zetten![]()
![]()
Kapoette harde schijf misschien.. zou al je gegevens maar even goed backuppenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
pc naar de klote
gister begon hij ineens vaag te doen... 2x vastlopen en 1x opnieuw opstarten (vreemd genoeg ook alleen als ik er niet achter zit), vandaag ook weer 2x opnieuw opstarten als ik weg ben..... en nu is er een windows file currupt![]()
vervelendst misschien is nog wel, dat ik dit probleem (deze file die corrupt is) ook bij de pc van m'n oma heb gezien.... heb ik een paar keer opnieuw geinstalleerd.. maar probleem bleef terugkomen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
@FX
[afbeelding]
Of had je 'm zelf al gepost![]()
Hier staat ie
Niet zeuren, alle kawa's maken herrie, karakter noemen ze dat.quote:
Ik probeer je slechts te begeleiden in de Fok!MC, je bent hier al zo lang niet geweest dat het misschien allemaal een beetje onwenning aan voelt zonder SuperFour en ZX-9Rquote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zei ik dat ik al klaar was dan?
Ojquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef ikookhier het volgende:
Hallo,ik wil mij zelf bij deze ook even melden met mijn fiets![]()
weer eens wat anders dan de hele tijd lurken![]()
http://fotoboek.fok.nl/sh(...)erpics/47809_zr7.jpg
Ikookhier met ZR7 uit 2001![]()
blij dat ik dan een "nieuw" model aan de club kan toe voegenquote:Oj Toevallig weer zeg Kwam ik laatst een ZR7 tegen ergens in een lijstje op internet, dacht ik dat ze een spelfout hadden gemaakt (ZX-7R). Zoek ik op google, blijkt er echt zo een model te bestaan En er is er zelfs eentje onder ons aan het lurken geweest
Daar hebben ze dit voor, heb je geen last meer van de tik in de motorquote:
Dank je, ik mis Jamai's grote broer wel een beetje eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
Ik probeer je slechts te begeleiden in de Fok!MC, je bent hier al zo lang niet geweest dat het misschien allemaal een beetje onwenning aan voelt zonder SuperFour en ZX-9R
goede oude tijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
Ik probeer je slechts te begeleiden in de Fok!MC, je bent hier al zo lang niet geweest dat het misschien allemaal een beetje onwenning aan voelt zonder SuperFour en ZX-9R
Een vrouwmensch dat d'r plaats kent, wist niet dat die nog bestondenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De president moet je eerst begroeten en daarna mogen de Fok! MC-burgers pas![]()
Heyquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef ikookhier het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet zeuren, alle kawa's maken herrie, karakter noemen ze dat.
Als je een naaimachine wil moet je maar een honda kopen.![]()
Ik geloof er geen barst vanquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dit voor, heb je geen last meer van de tik in de motor![]()
Het mooie is ook nog dat het merkonafhankelijk is![]()
En anders is er nog altijd:
[afbeelding]
![]()
eyquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet het niet maar ik zal haar wel toespreken zoals u me heeft geleerd oh wijze Hichamquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Een vrouwmensch dat d'r plaats kent, wist niet dat die nog bestonden
Kun je Rebbel ook zindelijk maken of gaat dat zo lang duren dat het de moeite niet waard is?
Die k#tfriezen liggen ook altijd dwars....quote:
Wat dacht je van deze:quote:
quote:is ie wel van jou lijkt wel of je die pic stiekum hebt genomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik zal haar wel toespreken zoals u me heeft geleerd oh wijze Hicham![]()
[afbeelding]
![]()
U heeft al de perikelen omtrent het wagenpark (en stalling) van Peppie ook meegelezen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef ikookhier het volgende:
Hij staat nu zelfs lekker warm naast me in de huis kamer wel te verstaan![]()
![]()
[..]
Ik weet het niet maar ik zal haar wel toespreken zoals u me heeft geleerd oh wijze Hicham![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die k#tfriezen liggen ook altijd dwars....![]()
Ik vraag me af waar ik 4000 euro weg moet peuterenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze:
[afbeelding]
Note:
De kleurstellingen zijn zeker niet mijn voorkeuren maar ja, die "Fryske Jung" zijn nu eenmaal van een andere slag![]()
Oant Sjen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ik mocht van mezelf best een foto schieten van mijn! fiets,Hij staat nu zelfs lekker warm
naast me in de huis kamer wel te verstaan![]()
![]()
Ik ben niet volgzaam, dus dat wordt een mission impossiblequote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Een vrouwmensch dat d'r plaats kent, wist niet dat die nog bestonden
Kun je Rebbel ook zindelijk maken of gaat dat zo lang duren dat het de moeite niet waard is?
Damn womanquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Daar hebben moslims de corrigerende tik voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik ben niet volgzaam, dus dat wordt een mission impossible
quote:U heeft al de perikelen omtrent het wagenpark (en stalling) van Peppie ook meegelezen?
[..]
[afbeelding]
![]()
En jijquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar hebben moslims de corrigerende tik voor uitgevonden.
Desnoods stenigen op een dorpsplein maar luisteren zullen vrouwen...![]()
quote:De kledingstukken waren verworven door proletarisch te shoppen bij Zeeman-filialen in onder andere Elburg, Hattem en Ommen. Tevens werd een kaart gevonden met daarop de Zeeman-winkels in Nederland aangestreept.
Hahahahha damn doe het dan meteen goedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
Politie arresteert bende Zeeman-rovers
[..]![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef ikookhier het volgende:
Nee helaas ben ik de afgelopen drie weken afwezig geweest.ik neem aan dat het in deze tijd heeft af gespeeld,anders heb ik verstek gelaten![]()
Thanks!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Coole Avatar Hollander
IStie nog een beetje lief
Je zou je lichaam tijdelijk ter beschikking kunnen stellenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vraag me af waar ik 4000 euro weg moet peuteren![]()
Wel een leuke fiets verder![]()
Misschien dat ik toch beter een jaartje kan wachten.. heb ik wel meer te besteden in ieder geval. *zucht*
Stenigen a la "Life of Brian"quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar hebben moslims de corrigerende tik voor uitgevonden.
Desnoods stenigen op een dorpsplein maar luisteren zullen vrouwen...![]()
Oiquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef ikookhier het volgende:
blij dat ik dan een "nieuw" model aan de club kan toe voegen
wtfquote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks te klagen eigenlijk, alles gaat prima alleen begint nu de machokant naar boven te komen.Meneer is al een grote jongen (4 kg zwaarder dan ikzelf) en dat zal ie laten zien en horen ook.
2000 euri voor jou, schatjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je zou je lichaam tijdelijk ter beschikking kunnen stellen
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
2000 euri voor jou, schatje [afbeelding]
Ben ik 24 uur beschikbaar voor je [afbeelding]
En nu ben ik weg, doodop enzo![]()
Ok, maar is het eigenlijk een verlengstuk van datgeen tussen je benen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
Niks te klagen eigenlijk, alles gaat prima alleen begint nu de machokant naar boven te komen.Meneer is al een grote jongen (4 kg zwaarder dan ikzelf) en dat zal ie laten zien en horen ook.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]Neuh niet echt, dat speelde al tijden geleden.
[..]
Thanks!
Tsja wat is lief?Hij is vooral onstuimig want meneer zit midden in zijn puberteit.
Af en toe ook even oostindischdoof als het hem uitkomt maar verder gaat het prima.
Alleen bij ringtraining gedraagt ie zich niet heel erg aardig naar andere hondjes maar dan matten we hem gewoon even af en is het weer een mak schaapje.![]()
Net van provider gewisselt dus geen recente plaatjes meer helaas, zal deze week wel wat online gooien.![]()
Tis tering koud manquote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Youssef het volgende:
Damn dik zitten raggen![]()
![]()
Dacht alleen in het begin van ... die roest opde schijfremmen is er snel op gekomenen dus bij eerste stoplicht even flink remmen. Leek wel alsof er een ijsplaat lag
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oi
Als je in de OP wil moet je anders even de alinea lezen die daarover gaat![]()
quote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef ikookhier het volgende:
Okay, die mist ...quote:en het merk,
quote:model
quote:Ikookhier met ZR7
quote:+ bouwjaar van je motor.
Duidelijk tochquote:uit 2001![]()
Even inlezen in de materie dame, hondje gaat alleen achter (wilde) zwijnen en ander "groot" wild aan, die is niet te porren voor een konijntje of een "poesje".quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En jij.....jij stuurt je hond
![]()
Laat Pimber z'n hersenen eventjes op kamertemperatuur komenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]-->
[..]
[..]
[..]
Okay, die mist ...![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Duidelijk toch
Qudpost kwa layout en duidelijkheid
Mja, beetje nutteloos om na de kill nog even te attacken eH?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Je moet hem ook "Kill & Attack" leren, das makkelijk voor als er iemand te tof tegen je doet
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
Tis tering koud manDe eerste noord afrikaan die de kou van Nederland trotseerd
![]()
Ik vertrouw je niet meerquote:Nog een week dan ga ik 3 weken klussen en dan 2 weken motoren opbouwen / afbouwen en dan ook eindelijk weer eens raggen met de KLX en de GSXR, komt vast goed dit jaar![]()
Whateverrrrquote:
Mja, dan zetten z'n hersenen uit door de temperatuur en valt ie door het gewicht met z'n hoofd voorover op het toetsenbord. Kan ie nog niet reagerenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Laat Pimber z'n hersenen eventjes op kamertemperatuur komen![]()
Uhmm jou hond eet wilde zwijnen van 300 + kiloquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even inlezen in de materie dame, hondje gaat alleen achter (wilde) zwijnen en ander "groot" wild aan, die is niet te porren voor een konijntje of een "poesje".
Beetje dit idee:
[afbeelding]
Het gaat om de combinatie mijn beste vriend, het is ALTIJD de combinatie die het hem doetquote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, beetje nutteloos om na de kill nog even te attacken eH?Ik zou het andersom doen
En legguhquote:NAT SU COW, NAT SU COW, NAT SU COW,
KLAP KLAP BANG PATS KLAP KLEP FLATS KNAL PANG DANG RANG
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, beetje nutteloos om na de kill nog even te attacken eH?Ik zou het andersom doen
jhuyjuyhjhuyryhyrttgfyhuyyrquote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Mja, dan zetten z'n hersenen uit door de temperatuur en valt ie door het gewicht met z'n hoofd voorover op het toetsenbord. Kan ie nog niet reageren![]()
Tsja ben ook maar een klein kereltje van 56kg he?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
wtf![]()
Die gaat er een keertje vandoor met jou ipv andersom
Jij ziet graag vooroordelen bevestigd he?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok, maar is het eigenlijk een verlengstuk van datgeen tussen je benen?![]()
Het is een grote jongen, eigenlijk iets te groot maar ja dat heb je niet voor het kiezen.quote:
Mwah het zijn geen honden voor beginners, zelfde idee als de Fila, Akita, Dob, Bordeaux, Mastiff etc.quote:Meesterlijk zo een beest, zou er voor het toffe ook een aan moeten schaffen maar heb er helaas geen tijd voor.![]()
"Pak baard".quote:Je moet hem ook "Kill & Attack" leren, das makkelijk voor als er iemand te tof tegen je doet
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, dan zetten z'n hersenen uit door de temperatuur en valt ie door het gewicht met z'n hoofd voorover op het toetsenbord. Kan ie nog niet reageren![]()
1 Tis wel koudquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]1. Tis helemaal niet zo koud, tis eindelijk redelijk weer
2. Ik moest ook nog naar school, heel moeilijk om geconcentreerd te blijven en te blijven leren terwijl je ook denkt aan dat je even lekker kan rijden
[..]
Ik vertrouw je niet meer
Doe is snel, 6 weken![]()
![]()
Je moet wel mee naar de ring dit jaar.
![]()
[..]
Whateverrrr
De combo's R2, vergeet de combo's nietquote:
Nope, hij legt ze neer voor de jager en die maakt ze af. Soms maken ze zelf ook zo'n beestje af maar dan raken ze zelf meestal ook behoorlijk gewond.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
Uhmm jou hond eet wilde zwijnen van 300 + kilo![]()
![]()
60,4 kilo maar, laat dan maar kommuh. Kijken of er bij zo een witte held ook zomaar weer tanden aangroeienquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef hollander172 het volgende:
Hondje legt nu meen ik 60,4kg op de schaal.
Het is een grote jongen, eigenlijk iets te groot maar ja dat heb je niet voor het kiezen.
Nofi maar aangezien je nu katten gewent bent is zo'n beest misschien net teveel. Wij doen verre van alles goed daar niet van maar je moet bereid zijn ongewenst gedrag ook weer af te leren, aanleren is de moeite niet maar afleren..............
[..]
"Pak baard".Doen we maar niet he? Je bent vrij om te komen kijken wat ie met die maalmachine kan en daar wordt je niet vrolijk van.
Cross maar eens langs van de zomer, geef ik hem wel een schapenkop.
100% halal.![]()
Ik weet niet wanneer de Ring is, misschien maar eens in de openingsposten wie er uberhaupt zin hebben om even naar Duitsland te gaan. Ring hoeft niet per se, je kan daar in de omgeving ook lekker rijden. Voor de mensen die het goedkoop/rustig aan willen doen houden we dan gewoon de tribune vrijquote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
[..]
1 Tis wel koud
2 School suckt
3 Ik geef je helemaal gelijk, maar in het verleden niet behaalde resultaten bieden geen garantie voor mijn toekomst
4 Wanneer is de ring
5 eerst maar weer is leren rijden![]()
Aardig gek hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, hij legt ze neer voor de jager en die maakt ze af. Soms maken ze zelf ook zo'n beestje af maar dan raken ze zelf meestal ook behoorlijk gewond.
Hij wordt ingezet voor zijn stopping power.
De jager eet die zwijnen of zelf op hij verkoopt zoals het ventje op het plaatje, regelmatig contact met hem en die is echt helemaal waus.Verliest per jaar minimaal 2 honden, KIA....
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef hollander172 het volgende:Doen we maar niet he? Je bent vrij om te komen kijken wat ie met die maalmachine kan en daar wordt je niet vrolijk van.
100% halal.![]()
quote:
Ja, ja.....als ik de foto mag geloven is de persoon in kwestie achter het zwijntje aangerend, heeft een mes tussen die ribben geprikt en het hondje mag voor de fun even bijtenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even inlezen in de materie dame, hondje gaat alleen achter (wilde) zwijnen en ander "groot" wild aan, die is niet te porren voor een konijntje of een "poesje".
Beetje dit idee:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, ja.....als ik de foto mag geloven is de persoon in kwestie achter het zwijntje aangerend, heeft een mes tussen die ribben geprikt en het hondje mag voor de fun even bijten![]()
correct me if I'm wrongen dan graag die hond van je thuis laten a.u.b.
![]()
en nou moven
![]()
Ik heb wel interessequote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer de Ring is, misschien maar eens in de openingsposten wie er uberhaupt zin hebben om even naar Duitsland te gaan. Ring hoeft niet per se, je kan daar in de omgeving ook lekker rijden. Voor de mensen die het goedkoop/rustig aan willen doen houden we dan gewoon de tribune vrij![]()
Hee doe is niet zo vaag, dat kunnen mijn onder ontwikkelde kinder hersens niet aan jaquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse [afbeelding]
Lekker weekje ghummen in Duitsland [afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Makster het volgende:
Hee doe is niet zo vaag, dat kunnen mijn onder ontwikkelde kinder hersens niet aan ja![]()
Volgende week, uhhhmmm, hmmm as zaterdag dus alweer ga ik met klanten Karten. Zitten ook een paar paupers bij die ook met een prive kart racen in de amateur competitie. Als ik hun kan verslaan dan ben ik officieus kampioen van de Fok MC, vind je ook nietquote:
Als ik een hond zou nemen dan zou het een konijn wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
60,4 kilo maar, laat dan maar kommuh. Kijken of er bij zo een witte held ook zomaar weer tanden aangroeien![]()
![]()
Als ik een hond zou nemen zou het waarschijnlijk een JAck russel of een Boxer worden. Mans genoeg voor mij.
Vet welquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Makster het volgende:
Volgende week, uhhhmmm, hmmm as zaterdag dus alweer ga ik met klanten Karten. Zitten ook een paar paupers bij die ook met een prive kart racen in de amateur competitie. Als ik hun kan verslaan dan ben ik officieus kampioen van de Fok MC, vind je ook niet
What the fuck is jou afwijking met konijnen johquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen dan zou het een konijn worden
[afbeelding]
Ik dezequote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet wel
Maar karten sucks verder, te weinig echte competitie omdat iedere pauper het kan![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik deze
[afbeelding]
en misschien deze
[afbeelding]![]()
Gaat nergens over
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik een hond zou kiezen zou het deze worden
[afbeelding]
Geen echte mannenpower in die motoren waarbij de strijders zich van de jongetjes kunnen scheiden. Gewoon bwoaap lomp het gas intrappen en je tuft allemaal even hard de bocht doorquote:
Domme figurenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik heb iets met konijnen, jij met domme figurenPlattipus brothers toch, of hoe je dat ook noemt
Hahahaha idd die bakte er ff geen pepernoot van en dat met zijn veder gewichtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen echte mannenpower in die motoren waarbij de strijders zich van de jongetjes kunnen scheiden. Gewoon bwoaap lomp het gas intrappen en je tuft allemaal even hard de bocht door
Het ging om milliseconden vrind. En dat vond ik niet echt mannelijk
En als organisator kon'k natuurlijk niet winnen van jullie. Das kinderachtig, maar bwt was wel erg extreem, ik deed 3 rondes tegen de richting in en nog finishte ik voor hem
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig gek hoor
Kan ie niet gewoon in een boom klimmen en dan dat zwijn af knallenScheelt je hond enzo
MAar ik mag aannemen dat hij niet in Nederland woont:?
In de tekenfilmserie "Tazmania" komen er twee Platypus brothers voor, nog net niet erger dan Dumb en Dumber volgens mijquote:
Ieder moet een dier kiezen dat bij hem of haar past of waar je passie voor hebt.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
't enige dier dat bij jou over de vloer zou komen noemt men doorgaans "echtgenote" geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik deze
[afbeelding]
en misschien deze
[afbeelding]![]()
Gaat nergens over
Ik draag de fakkel over aan Hies en Hollander. Zij moeten zorg dragen voor een hoog niveauquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Mzzls, dit niveau gaarne aanhouden mensen
Verlies zeg je, ik zou toch flippen als mijn hond onder een zwijn zou liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]Is een argentijn die veel met de familie werkt die dit ras "bedacht" heeft. Hij houdt zich dan ook aan oude jachtprotocollen. Ik keur zeker niet goed wat hij doet maar ja, dit is idd waar het ras voor bedacht is en een "verlies" zo nu en dan is ingecalculeerd.
Verder best een aardig ventje hoor.![]()
OW datquote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef hicham het volgende:
[..]
In de tekenfilmserie "Tazmania" komen er twee Platypus brothers voor, nog net niet erger dan Dumb en Dumber volgens mijNiet bekend bij jou?
Op m'n bord jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Herinnert zich iets met schapen.![]()
Brrr, doe niet zo engquote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik draag de fakkel over aan Hies en Hollander. Zij moeten zorg dragen voor een hoog niveau
hmm, is misschien wel verstandig om ook eens te doenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je geen 2e schijf voor de data?
Als ik m'n pc opnieuw inricht maak ik altijd een image als ik klaar ben (Norton Ghost) en de data op de 2e partitie of 2e schijf![]()
ja, denk ook dat ik eerst maar eens kijk of ik nog ergens een schijfje heb liggen waarop ik windows kan installeren....quote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kapoette harde schijf misschien.. zou al je gegevens maar even goed backuppen![]()
[..]
![]()
Alleen jammer van: tik in motorblok![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
60 kiloquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja ben ook maar een klein kereltje van 56kg he?
Hondje legt nu meen ik 60,4kg op de schaal.
[..]
Jij ziet graag vooroordelen bevestigd he?
Idee was hem zo af te richten dat iedereen zijn mening over "dit soort" honden zou moeten herzien en dat gaat prima, hoe ze op "baarden" reageren is me niet bekend eigenlijk.![]()
Overigens zie je je eigen vraag al beantwoord, het is een sport net als schietsport.
[..]
Het is een grote jongen, eigenlijk iets te groot maar ja dat heb je niet voor het kiezen.
[..]
Mwah het zijn geen honden voor beginners, zelfde idee als de Fila, Akita, Dob, Bordeaux, Mastiff etc.
Nofi maar aangezien je nu katten gewent bent is zo'n beest misschien net teveel. Wij doen verre van alles goed daar niet van maar je moet bereid zijn ongewenst gedrag ook weer af te leren, aanleren is de moeite niet maar afleren..............
[..]
"Pak baard".Doen we maar niet he? Je bent vrij om te komen kijken wat ie met die maalmachine kan en daar wordt je niet vrolijk van.
100% halal.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
60,4 kilo maar, laat dan maar kommuh. Kijken of er bij zo een witte held ook zomaar weer tanden aangroeien![]()
![]()
Als ik een hond zou nemen zou het waarschijnlijk een JAck russel of een Boxer worden. Mans genoeg voor mij.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef ikookhier het volgende:
Ik zal nog even ................![]()
Foto
Ikookhier
kawasaki
ZR-7
2001
19353 km
ik hoop bij deze ook te worden toe gevoegt in de lijst![]()
wat ben ik toch ook weer braaf vandaag
MVG ikookhier![]()
Tsja, ik geef er toch de voorkeur aan om 1 keer uit te halen en dan het bloed van de kling te slaanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gevonden van jou in je jongere jaren![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuke Ducati![]()
[afbeelding]
heb er zeker tien minuten naar staan kijken om te ondekken wat het nou was![]()
het stond niet alleen op het motorblok maar ook op een aantal andere onderdelen, dus vandaar mijn aanname oO<
Je komt erin in het volgende topicquote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef ikookhier het volgende:
Ik zal nog even ................![]()
Foto
Ikookhier
kawasaki
ZR-7
2001
19353 km
ik hoop bij deze ook te worden toe gevoegt in de lijst![]()
wat ben ik toch ook weer braaf vandaag
MVG ikookhier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |