Misschien had je het niet gemerkt, maar er zijn een paar dingetjes die niet helemaal kloppen op dit momentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef hicham het volgende:
Test?
Waah [afbeelding] Waarom staat Worldbeaters topicstart er niet?
Dit is pas een echte FiPo [afbeelding]![]()
En dat voor een jubileumtopicquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien had je het niet gemerkt, maar er zijn een paar dingetjes die niet helemaal kloppen op dit moment
Ik zit te kijken of ik er achter kan komen of de OP nog te redden is, maar ik zie het somber inquote:
Spuit 11quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
de post van Beater zit er niet in![]()
Jij bent toch een simpel modje, geen admin met dev-mogelijkheden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet meer te reddenSorry
Wat wel kan is dat worldbeater de OP even tusen code tags hier posts, zodat ik of hicham hem alsnog in de eerste post kan editten
dan kan Hicham hem beter er inzetten toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet meer te reddenSorry
Wat wel kan is dat worldbeater de OP even tusen code tags hier posts, zodat ik of hicham hem alsnog in de eerste post kan editten
ik ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Spuit 11
Ik had wel een TL-1000 topic verwacht eigenlijk
quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \\\'live_forum@anarion\\\' for table \\\'topics\\\'
Nee, maar stel, jij gaat in de tussentijd iets anders doen, heb ik wel de mogelijkheid jou bericht te edittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent toch een simpel modje, geen admin met dev-mogelijkheden?
Zet maar in code tags neer
Dan heb je er directe linkjes naar topics in staan. als je [ url= linkje] zelf naam bedenken [ / url] doet, lukt het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
de op word gewoon geweigerd hiero![]()
[..]
Hoe kom je op dat berichtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de op word gewoon geweigerd hiero![]()
[..]
Ja dat begreep ik wel, maar hoe kan jij Worldbeater's OP zien? Of bedoel je gewoon de algemene OP die we altijd gebruiken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar stel, jij gaat in de tussentijd iets anders doen, heb ik wel de mogelijkheid jou bericht te editten![]()
Die kan ik niet zien, ik was net datzelfde aan het doen, maar iets te laat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kom je op dat berichtZie het hier nergens staan
[..]
Ja dat begreep ik wel, maar hoe kan jij Worldbeater\'s OP zien? Of bedoel je gewoon de algemene OP die we altijd gebruiken?Ik ben dit topic \'binnengedrongen\' door op \'reageren\' in een ander te topic klikken en dan in de URL het topicnummer wijzigen naar dit topicnummer. En omdat er toen een reactie van mij stond deed het topic het weer
Ha! Pwnedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien, ik was net datzelfde aan het doen, maar iets te laat dus
Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ben ik nog langs gereden?![]()
Heenweg met de trein, in Leeuwarden overstappen op de bus naar Dokkum.
De terugweg via Leeuwarden ~ Heerenveen ~ Zwolle. (zwaar uitrusten en op temp komen)
Wel voor het eerst dat ik gelijk in 1 keer goed bij het doel aankom, en in ene keer de weg naar huis vind.:\\\')
Zit die Lada delaer nog steeds op Quatrebras? Dan meot ik daar namelijk eens een kijkje gaan nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplek [afbeelding]
Je bent dus 2 km verwijderd van mij geweest mits tijd > 9:00 en < 18:15 is geweest, en 10 km van mijn huis :\')
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwardenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je bent dus 2 km verwijderd van mij geweest mits tijd > 9:00 en < 18:15 is geweest, en 10 km van mijn huis :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
Jij werkt in Burgum?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |