Misschien had je het niet gemerkt, maar er zijn een paar dingetjes die niet helemaal kloppen op dit momentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef hicham het volgende:
Test?
Waah [afbeelding] Waarom staat Worldbeaters topicstart er niet?
Dit is pas een echte FiPo [afbeelding]![]()
En dat voor een jubileumtopicquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien had je het niet gemerkt, maar er zijn een paar dingetjes die niet helemaal kloppen op dit moment
Ik zit te kijken of ik er achter kan komen of de OP nog te redden is, maar ik zie het somber inquote:
Spuit 11quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
de post van Beater zit er niet in![]()
Jij bent toch een simpel modje, geen admin met dev-mogelijkheden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet meer te reddenSorry
Wat wel kan is dat worldbeater de OP even tusen code tags hier posts, zodat ik of hicham hem alsnog in de eerste post kan editten
dan kan Hicham hem beter er inzetten toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet meer te reddenSorry
Wat wel kan is dat worldbeater de OP even tusen code tags hier posts, zodat ik of hicham hem alsnog in de eerste post kan editten
ik ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Spuit 11
Ik had wel een TL-1000 topic verwacht eigenlijk
quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \\\'live_forum@anarion\\\' for table \\\'topics\\\'
Nee, maar stel, jij gaat in de tussentijd iets anders doen, heb ik wel de mogelijkheid jou bericht te edittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent toch een simpel modje, geen admin met dev-mogelijkheden?
Zet maar in code tags neer
Dan heb je er directe linkjes naar topics in staan. als je [ url= linkje] zelf naam bedenken [ / url] doet, lukt het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
de op word gewoon geweigerd hiero![]()
[..]
Hoe kom je op dat berichtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de op word gewoon geweigerd hiero![]()
[..]
Ja dat begreep ik wel, maar hoe kan jij Worldbeater's OP zien? Of bedoel je gewoon de algemene OP die we altijd gebruiken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar stel, jij gaat in de tussentijd iets anders doen, heb ik wel de mogelijkheid jou bericht te editten![]()
Die kan ik niet zien, ik was net datzelfde aan het doen, maar iets te laat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kom je op dat berichtZie het hier nergens staan
[..]
Ja dat begreep ik wel, maar hoe kan jij Worldbeater\'s OP zien? Of bedoel je gewoon de algemene OP die we altijd gebruiken?Ik ben dit topic \'binnengedrongen\' door op \'reageren\' in een ander te topic klikken en dan in de URL het topicnummer wijzigen naar dit topicnummer. En omdat er toen een reactie van mij stond deed het topic het weer
Ha! Pwnedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien, ik was net datzelfde aan het doen, maar iets te laat dus
Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ben ik nog langs gereden?![]()
Heenweg met de trein, in Leeuwarden overstappen op de bus naar Dokkum.
De terugweg via Leeuwarden ~ Heerenveen ~ Zwolle. (zwaar uitrusten en op temp komen)
Wel voor het eerst dat ik gelijk in 1 keer goed bij het doel aankom, en in ene keer de weg naar huis vind.:\\\')
Zit die Lada delaer nog steeds op Quatrebras? Dan meot ik daar namelijk eens een kijkje gaan nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplek [afbeelding]
Je bent dus 2 km verwijderd van mij geweest mits tijd > 9:00 en < 18:15 is geweest, en 10 km van mijn huis :\')
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwardenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je bent dus 2 km verwijderd van mij geweest mits tijd > 9:00 en < 18:15 is geweest, en 10 km van mijn huis :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
Jij werkt in Burgum?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:Hmm als je met de bus naar Dokkum bent gegaan, ben je bij kruispunt Quatrebras (das een discotheek) afgeslagen naar links (ri. Dokkum). Was gister aan het werk, als je bij dat kruispunt rechtsaf was gegaan was je nog geen 2 km verwijderd van mijn werkplek
Oeh spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwarden [afbeelding] , de bus vertrok niet heel veel later.
Alleen terug zal het wel een uurtje later geweest zijn.![]()
21:15 was ik immers thuis, zal wel iets van 3 uur rijden geweest zijn.![]()
Incl. megastop bij Zwolle, voor de rest lag het tempo constant net boven de flitsveilige 120 km/u.
Weet je dat we aan het aantal backslashes kunnen zien hoe vaak jij je bericht hebt ge-edit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
Aardig gek dit, open een nieuw topic wat in eerste instantie niet lukte, later wel..
Zie het topic, alles in orde, maar deed eerst copy paste van de link naar de laatste post van het oude topic, en wilde daarna in het nieuwe verder sleutelen aan OP foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s en ik kwam er niet meer in. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
En ja... TL1000 topic was me iets te makkelijk. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
Wist met al dat gedoe ook even niets anders heel erg creatiefs.![]()
[..]
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwarden [afbeelding] , de bus vertrok niet heel veel later.
Alleen terug zal het wel een uurtje later geweest zijn.![]()
21:15 was ik immers thuis, zal wel iets van 3 uur rijden geweest zijn.![]()
Incl. megastop bij Zwolle, voor de rest lag het tempo constant net boven de flitsveilige 120 km/u.
Redelijk afzien was dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeh spannend [afbeelding]
Wel gaaf, terugweg al lekker touren op je nieuwe fiets![]()
quote:
JaH. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
Weet je dat we aan het aantal backslashes kunnen zien hoe vaak jij je bericht hebt ge-edit?
Beetje rommelig die foto, maar hij staat netjes op CRT slot, en ik had geen zin om die eraf te halen om het stuur recht te doen.quote:
quote:WB ik adoreer je![]()
![]()
![]()
quote:Wil ook een stuurdempert
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
15 maart is wel eerrruug ver weg
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Was het trouwens niet koud gisteravond Pepijn![]()
quote:Hoi,,,,,,,,, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ,hoop dat je er veel plezier van heb ,,ennnne die r achter dat tl 1000 is echt de kicksaus ,als je gaat rijde zie ik hem wel een keer ,,,,,,,,gr ton
quote:Die r staat voor cRRRRistus wat gaat dat hard hahaha, onderhoud , no problem ,als je olie wil wisselen kan je dat ook bij ons even op de brug doen ,, als tie thuis omdonderd wordt je gek ,,,
Jawisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef dunc het volgende:
[..]
Jij werkt in Burgum?![]()
Ow, en meer ontopic, wrs volgende maand rijexamen doen![]()
It Stjonkfabriek?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawis![]()
Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A)
![]()
OPM, wasditdan?quote:Op vrijdag 03 februari 2006 10:00 schreef PKAWA het volgende:
zoals gezegd in de topictitel heb ik een echte carbonnen tank te koop staan voor een kawasaki zx7r.
(Afbeelding)
alles wat je nodig hebt voor montage zit erbij:
-afgevuld met explosafe
-snelvuldop
-ontluchtingskanaal
-quick release ventiel
-carbon protector
heb m zelf nooit gemonteerd omdat ik een valpartij heb gemaakt voordat ik de kans kreeg. Zodoende heb ik hard geld nodig voor t repareren van mijn motor...
Mijn vraagprijs is 320 euro.
Mooi prijsje dacht ik:)
mailen kan altijd, bellen liefst \\\'s avonds op 06-14557789.
als je mee aan races doe is explosave verplicht om in je tank te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
OPM, wasdit?Poser, nut, explosafe?
Deze noob wil dat wel weten >:O
Phààààtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je mee aan races doe is explosave verplicht om in je tank te doenals je jezelf te pletter rijd dan ontploft je tank tenminste niet en het houd ook schuimen van je benzine tegen
![]()
hey je icoon werkt weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
PhààààtSchotjes in de tank ofzo?
Sumar? Noordbergum?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
It Stjonkfabriek?
Ik heb uitzicht op Burgum vanuit de achtertuin btw
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Ultieme pimbsite
Tasty nuts Allemaal kleine dingetjes om je geld aan kwijt te raken, uitgebreid en voor elke motor alles in petto
En dan net van de blade. Nou bedankt jongen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Ultieme pimbsite
Tasty nuts Allemaal kleine dingetjes om je geld aan kwijt te raken, uitgebreid en voor elke motor alles in petto
kan je hem mailen ? gawaine at xs4all punt nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Gawaine
ik heb inmiddels de tekening van mijn uitlaatsteun![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kan je hem mailen ? gawaine at xs4all punt nl
Ik ben nu de mijne aan het schuren en polijsten......met de hand![]()
Toch maar ergens een polijst schijf op de kop tikken.
Daarom moet je ook 300 reacties per pagina doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
volgens mij gebeuren er weer rare dingenik zie pagina 2 al maar ik kan er niet op
![]()
hmmm achter op een sigarendoosje zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat zal nog niet kunnen ik heb hem vanavond gemaakt ( kopie van originele steun) en moet hem nog bewerken
zodat hij eruit ziet zoals ik wil.
morgen misschien![]()
Neeeeeeeejquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
Was ook maar toevallig voor Martie hoorNu eentje voor jou Raus
Ultieme pimbsite
----
Maar dat van die kleuren bij jou klopt wel, bij het zwarte kuipruitje kan je misschien nog roze bouten doen ofzo.Vind wel grappig soms een gifgroene kawa met rode stepjes inene ofzo, of van die rode kettingverstelblokjes
... en dan heb je nog ZX-7R\\\\\\\\\\\\\\\'ren met 1 blauw boutje.Ook wel appart hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmmm achter op een sigarendoosje zeker![]()
Toch geen freeswerk want daar heb ik geen mogelijkheden voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik bedoelde dat van die Blade dus omdat Martie zich misschien nog wel zou laten verleiden om weer allerlei pimpmateriaal bij te kopen.
Je edit gelezen maar ik wil een groter schijf.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]je heb net mijn edit gemist
nee komt geen freeswerk bij kijken![]()
Mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je edit gelezen maar ik wil een groter schijf.![]()
Zover ben ik nu :\')
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verrader die gast.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]gelijk op Honda terechtkwam
![]()
ik zie overigens op de foto dat ik de gaatjes in de computerkast weleens een keer mag stofzuigenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
mooi keyboard
ziet er goed uit Nico
Ik heb dezelfde Logitech Navigator SEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
mooi keyboard
ziet er goed uit Nico
het is duidelijk dat je weer naar school gaat.... het is gelijk over met het op tijd naar bed gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:06 schreef hicham het volgende:
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/likken.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/likijsjerecht.gif]afbeelding][/url]
Weekend, te lang uitgeslapen vanochtend dus op tijd naar bed gaan is moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het is duidelijk dat je weer naar school gaat.... het is gelijk over met het op tijd naar bed gaan
op tijd naar bed gaan is bijna altijd moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Weekend, te lang uitgeslapen vanochtend dus op tijd naar bed gaan is moeilijk
Die prijzen varieren echt enorm, dat weet je nooit van tevoren. Zelfs de dealers maken daar soms fouten in omdat ze de 25KW regeling niet helemaal begrijpen of omdat het toch nog duurder uitvalt. Het enige wat je kunt doen is de (plaatselijke) dealers opbellen voor een prijsopgave als je een leuke GS tegenkomtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef yup het volgende:
Hallo motorfap vrienden.
Stel ik wil een GS500 via de dealer manier op 25kw zetten.
Wat zal mij dit kosten ?
Dus geen importshit, gewoon direct via de dealer laten doen... (papieren sturen ze naar rdw krijg je weer thuis terug...)
Reden: je ziet zeer vaak een leuke GS500je, blijkt ie geen 25kw te zijn
wist ik ook niet, thx martiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Youssef het volgende:
OPM, wasditdan?Poser, nut, explosafe?
Deze noob wil dat wel weten
uniek in zijn soortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
... en dan heb je nog ZX-7R\\\\\\\'ren met 1 blauw boutje.Ook wel appart hoor.
quote:Op zondag 5 februari 2006 08:14 schreef Youssef het volgende:
Zou OPM de snooze button weleens gebruiken?
droog hierquote:
of een leuke ZZR400...quote:Die prijzen varieren echt enorm, dat weet je nooit van tevoren. Zelfs de dealers maken daar soms fouten in omdat ze de 25KW regeling niet helemaal begrijpen of omdat het toch nog duurder uitvalt. Het enige wat je kunt doen is de (plaatselijke) dealers opbellen voor een prijsopgave als je een leuke GS tegenkomt
telepathie heb ik hier al genoeg meegemaaktquote:Op zondag 5 februari 2006 09:36 schreef hicham het volgende:
heH, wil ik net mijn post editten omdat ik niet wil dubbelposten. Post OPM ineens weer, telepathie?
geen concu voor mijquote:
Regent het niet meer?quote:Op zondag 5 februari 2006 09:53 schreef hicham het volgende:
Ziet er iig leuker uit dan een GSMaar het is wel een Amerikaanse import dus misschien dat je daar dan weer problemen mee gaat krijgen bij het op 25KW zetten (<-- damn wat een gezeik, waarom moeten ze het nou zo moeilijk maken voor de beginnende motorrijder [afbeelding])
Koud buitenHeb de motor van de hoes ontdaan, checken of ie startte en dat deed ie. Dus ik moet nu wel opstappen
Ik ga ff rijden
vast wel, zal ook wel gaan sneeuwen zometeenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Regent het niet meer?
De wereld is nog vochtig, en het regent volgens mij nog een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetjequote:
Nietes nietes nietes nietesquote:Op zondag 5 februari 2006 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal ook wel gaan sneeuwen zometeen![]()
vind ik nou ookquote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef hicham het volgende:
[..]
De wereld is nog vochtig, en het regent volgens mij nog een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje![]()
[..]
Nietes nietes nietes nietes
Ik hoop gewoon dat het meevalt, maar ik heb gewoon zin om weer even te rijden. Betaal niet voor niets wegenbelasting en verzekeringspremie heH![]()
wishfull thinkin\' :\')quote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef hicham het volgende:
De wereld is nog vochtig, en het regent volgens mij nog een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje![]()
nuff saidquote:Nietes nietes nietes nietes
hoop het ookquote:Ik hoop gewoon dat het meevalt, maar ik heb gewoon zin om weer even te rijden. Betaal niet voor niets wegenbelasting en verzekeringspremie heH
Ik heb dezelfde Navigator Officie XP.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb dezelfde Logitech Navigator SE:\\\')
Is Fok! een bovennatuurlijk medium? Vertel. :\\\')quote:Op zondag 5 februari 2006 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
telepathie heb ik hier al genoeg meegemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |