Oeh spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwarden [afbeelding] , de bus vertrok niet heel veel later.
Alleen terug zal het wel een uurtje later geweest zijn.![]()
21:15 was ik immers thuis, zal wel iets van 3 uur rijden geweest zijn.![]()
Incl. megastop bij Zwolle, voor de rest lag het tempo constant net boven de flitsveilige 120 km/u.
Weet je dat we aan het aantal backslashes kunnen zien hoe vaak jij je bericht hebt ge-edit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
Aardig gek dit, open een nieuw topic wat in eerste instantie niet lukte, later wel..
Zie het topic, alles in orde, maar deed eerst copy paste van de link naar de laatste post van het oude topic, en wilde daarna in het nieuwe verder sleutelen aan OP foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s en ik kwam er niet meer in. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
En ja... TL1000 topic was me iets te makkelijk. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
Wist met al dat gedoe ook even niets anders heel erg creatiefs.![]()
[..]
Kwart over drie kwam de trein aan in Leeuwarden [afbeelding] , de bus vertrok niet heel veel later.
Alleen terug zal het wel een uurtje later geweest zijn.![]()
21:15 was ik immers thuis, zal wel iets van 3 uur rijden geweest zijn.![]()
Incl. megastop bij Zwolle, voor de rest lag het tempo constant net boven de flitsveilige 120 km/u.
Redelijk afzien was dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeh spannend [afbeelding]
Wel gaaf, terugweg al lekker touren op je nieuwe fiets![]()
quote:
JaH. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
Weet je dat we aan het aantal backslashes kunnen zien hoe vaak jij je bericht hebt ge-edit?
Beetje rommelig die foto, maar hij staat netjes op CRT slot, en ik had geen zin om die eraf te halen om het stuur recht te doen.quote:
quote:WB ik adoreer je![]()
![]()
![]()
quote:Wil ook een stuurdempert
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
15 maart is wel eerrruug ver weg
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Was het trouwens niet koud gisteravond Pepijn![]()
quote:Hoi,,,,,,,,, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ,hoop dat je er veel plezier van heb ,,ennnne die r achter dat tl 1000 is echt de kicksaus ,als je gaat rijde zie ik hem wel een keer ,,,,,,,,gr ton
quote:Die r staat voor cRRRRistus wat gaat dat hard hahaha, onderhoud , no problem ,als je olie wil wisselen kan je dat ook bij ons even op de brug doen ,, als tie thuis omdonderd wordt je gek ,,,
Jawisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef dunc het volgende:
[..]
Jij werkt in Burgum?![]()
Ow, en meer ontopic, wrs volgende maand rijexamen doen![]()
It Stjonkfabriek?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawis![]()
Alvast veel succes (mits voor rijbewijs A)
![]()
OPM, wasditdan?quote:Op vrijdag 03 februari 2006 10:00 schreef PKAWA het volgende:
zoals gezegd in de topictitel heb ik een echte carbonnen tank te koop staan voor een kawasaki zx7r.
(Afbeelding)
alles wat je nodig hebt voor montage zit erbij:
-afgevuld met explosafe
-snelvuldop
-ontluchtingskanaal
-quick release ventiel
-carbon protector
heb m zelf nooit gemonteerd omdat ik een valpartij heb gemaakt voordat ik de kans kreeg. Zodoende heb ik hard geld nodig voor t repareren van mijn motor...
Mijn vraagprijs is 320 euro.
Mooi prijsje dacht ik:)
mailen kan altijd, bellen liefst \\\'s avonds op 06-14557789.
als je mee aan races doe is explosave verplicht om in je tank te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
OPM, wasdit?Poser, nut, explosafe?
Deze noob wil dat wel weten >:O
Phààààtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je mee aan races doe is explosave verplicht om in je tank te doenals je jezelf te pletter rijd dan ontploft je tank tenminste niet en het houd ook schuimen van je benzine tegen
![]()
hey je icoon werkt weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
PhààààtSchotjes in de tank ofzo?
Sumar? Noordbergum?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
It Stjonkfabriek?
Ik heb uitzicht op Burgum vanuit de achtertuin btw
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Ultieme pimbsite
Tasty nuts Allemaal kleine dingetjes om je geld aan kwijt te raken, uitgebreid en voor elke motor alles in petto
En dan net van de blade. Nou bedankt jongen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Ultieme pimbsite
Tasty nuts Allemaal kleine dingetjes om je geld aan kwijt te raken, uitgebreid en voor elke motor alles in petto
kan je hem mailen ? gawaine at xs4all punt nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Gawaine
ik heb inmiddels de tekening van mijn uitlaatsteun![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |