weer vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef Worldbeater het volgende:
Stickers zien er goed uit, absoluut minpunt verder je remschijven.![]()
daar ga ik dus 1 nieuwe van kopen straks in de zomerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
En de belangrijkste zit op z\'n voorspatbord, de Nurburgringsticker
Eenmaal een keer met remmenreiniger gewerkt en je bent ver-kocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer vergetenheb vanmiddag wel S100 voor mijn ketting gekocht >:O
tis wel een donker plaatje iddweinig zon en motor is wat vies
![]()
had ik nog niet meegekregen iigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Eenmaal een keer met remmenreiniger gewerkt en je bent ver-kocht.
Had ik nog niet gezegd toch?
iddquote:Lekker weer trouwens vandaag, t\\\\\\\'is echt nie zou koud meer!![]()
Volgende week een meet als het boven de 5 graden is?![]()
Deze is opgehaald alweer vier weken geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Netjes Peppie, ben totaal niet op de hoogte verder maar welk voertuig of voertuigen zijn er hiervoor de deur uitgegaan?
Handig.quote:Grappig, schietsport zou 1 van de veiligste sporten moeten zijn.....Niet als een wapen niet goed doorlaad en je duim tussen het stootblok
en de kamer in hebt als ie besluit wel ineens door te laden.
Auw duimpie nu en ik mis wat vel.
![]()
Euh.. wel in Rotterdam he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meet![]()
ik wil die TLR wel es zien/horen
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen metquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet er ook nog een makenheb jij een zetbank tot jou beschikking ?
![]()
Maar daar slijt\'ie zo van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt nu een motor waar je meer dan 10 km kunt rijden
Waar was je gisteren?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Fok doet het weer >:O
Hier de gebogen steun, gaten onder bij de demper zitten er nu inmiddels ook in en ben nu aan het schuren en daarna polijsten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen met
lijmtangen.
Moet jij een kompleet nieuwe steun ? Jou duo voetsteunen zitten er toch nog op, dan zou die steun moeten passen op je orginele demper. Kan je met een alu verllengstuk af ?
ja mijn duo steunen zitten er nu nog op maar ik ik wil ze er eraf halen en dan heb ik een nieuwe uitlaatsteun nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen met
lijmtangen.
Moet jij een kompleet nieuwe steun ? Jou duo voetsteunen zitten er toch nog op, dan zou die steun moeten passen op je orginele demper. Kan je met een alu verllengstuk af ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow vet man, toch gehaald dus. Super vet ownage geile bakfiets![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar daar slijt\\\\\\\'ie zo van.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zou als ik jou was even grondig onderhoud uit voeren
door alles even los te halen te controleren en eventueel schoonmaken en dan weer in elkaar zetten
Het knaagde wel om vandaag de olie te verversen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gek voor zo'n oude vent.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Gawaine het volgende:
Hier de gebogen steun, gaten onder bij de demper zitten er nu inmiddels ook in en ben nu aan het schuren en daarna polijsten.
[afbeelding]![]()
Heb je wel een maatschets ? En moet je aluminium plaat hebben ervoor ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja mijn duo steunen zitten er nu nog op maar ik ik wil ze er eraf halen en dan heb ik een nieuwe uitlaatsteun nodigik heb al een idee hoe ik die ga maken
maar om hem te kunnen buigen heb ik nog geen oplossing gevonden
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zou als ik jou was even grondig onderhoud uit voeren
door alles even los te halen te controleren en eventueel schoonmaken en dan weer in elkaar zetten
![]()
tekening heb ik nog nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je wel een maatschets ? En moet je aluminium plaat hebben ervoor ?
Maar jij bent wel een beetje een donker type.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind em origineel trouwens mooierkleuren zijn beter te zien...
uiteraardquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dan weer verkopen oO<
Alu plaat (6 mm dik) heb ik wel maar dan moet je me wel de vorm opgeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tekening heb ik nog nieten ook geen aluminium plaat
de tekening die ik kan krijgen is voor een jonger type dus moet zelf maar aan de slag![]()
op meerdere manieren op te vatten :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een beetje een donker type.![]()
ik had al plannen gemaakt om er dit jaar naartoe te gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
Gaat weer lekker
Wisten jullie trouwens dat er op Isle of Man geen snelheidsristricties zijn buiten de dorpen![]()
Ik dacht dat dat alleen gold voor de dagen dat het evenement plaatsvond, maar kennelijk is dat niet zo?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alu plaat (6 mm dik) heb ik wel maar dan moet je me wel de vorm opgeven.
De afwerking (schuren en polijsten mag je dan zelf doen![]()
Even op F5 klikken na je hotlink. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op meerdere manieren op te vatten :\')
volgend weekendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
stel je voor dat ie buiten Rotterdam zou komen
edit: gaat lekker zoquote:[b]Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef Worldbeater het volgende:[/b
Laten we verder praten in edits.![]()
[afbeelding]
En dan voor je kanis gereden te worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had al plannen gemaakt om er dit jaar naartoe te gaanmaar het bleek al helemaal volgeboekt te zijn :\\\'( volgend jaar beter
![]()
Vanochtend ook al een mail of ik met een Buik Century wilde ruilen. :')quote:Er is een bod uitgebracht van 1 500,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl.
Aangeboden: Pontiac Fiero 2.8 GT K6
Ach je hebt voor mij ook al het een en ander gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx mate
Gawaine for president![]()
ik vind een flesje loctite ter beschikking stellen toch wel iets anders hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ach je hebt voor mij ook al het
een en ander gedaan![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
Ik ga nog ff verder schuren in de garage.![]()
Misschien past Nick wel tussen mij en het monokontje, lekker stevig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik hoop eigenlijk al dat het morgen een beetje te doen is buiten![]()
lijkt mij best heel cool om eens een keer te zien allemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan voor je kanis gereden te worden.![]()
Maar het lijkt me wel een mooi evenement ja.![]()
![]()
[..]
Vanochtend ook al een mail of ik met een Buik Century wilde ruilen. :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien past Nick wel tussen mij en het monokontje, lekker stevig.![]()
Als ut maar veilig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:zal lekker zitten voor dat jochie
ik wil morgen ook mijn nieuwe motor eens uitproberen![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind een flesje loctite, klabjab checke en een paar bakken koffie ter beschikking stellen toch wel iets anders hoor![]()
neu de mijnequote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ut maar veilig is.![]()
Nieuwe motor, diegene binnenmonds aan het babbelen is?![]()
Zou de vorige eigenaar nog iets aan de sproeiers hebben veranderd?
Straks loopt het ding met een gewone uitlaat te rijk..![]()
jawel, koekje durbijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet wat lekkers bij de koffie gehad?![]()
Vandaag helemaal vergetenquote:Gratis dynorun tijdens onze Dynoshootout
op zaterdag 4 februari 2006
en zaterdag 4 maart 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |