Zou goddome tijd worden dat die klaine machtsgeile kutkabouter zijn handen eens uit de mouwen stakquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
Deze meneer heeft het allemaal weer draaiend gekregen![]()
er is er zojuist een heengegaanquote:
Jepquote:
Ik voel met je mee.... ze heeft wel een passend afscheid gehad he ?quote:
als jij nou ook eens opschiet met je rijbewijs, kom je er misschien ook in te staan met een Suzukiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.... ze heeft wel een passend afscheid gehad he ?
Maar er is er weer eentje bij en dus nu ruim in de meerderheid.
Goed plan !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij nou ook eens opschiet met je rijbewijs, kom je er misschien ook in te staan met een Suzuki
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Faithy het volgende:
haai![]()
heb me zelfs maar op motor-forum.nl aangemeld
Misschien vrijdag al eerste les![]()
*zoekt op marktplaats naar laarzen en handschoenen*
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuke verhalen beateren gefeliciteerd jongen.
We zien je dit jaar dus wel op meets?
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Goed plan !
Nog even en dan zijn de vrouwen ook nog in de meerderheid !
Alweer 3 rijlessen minder nodig.quote:
Ja dat wel, maar dat is zo weinig. :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.
2006 zal wel wat meer worden dan 3, dat wel.![]()
[..]
![]()
[..]
Alweer 3 rijlessen minder nodig.![]()
nog altijd meer dan ik. 1 mini-meet toenik eindelijk een rijdende soes had. Met die Alp durf ik me eigenlijk niet te vertonenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.
2006 zal wel wat meer worden dan 3, dat wel.![]()
[..]
![]()
[..]
Alweer 3 rijlessen minder nodig.![]()
uitgebreid verslag graag, ik heb daar wel eens leuke fietsen zien staanquote:
En ook nog 3 meetings via MF. Maar die tellen hier niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat wel, maar dat is zo weinig. :\\\\\\\\\\\\\\\'(
Wij hopen mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef Faithy het volgende:
3 rijlessen minder?
laten we het hopen:\\\\\\\\\\\\\\\')
Multimotor, lange stukken toeren, flink knallen (meer dan ik dachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef bwt het volgende:
Hey World beater.
Leuk verhaal
erg leuke motor
Succes d\\\\\\\'r mee, spele dingetje
Tjeerdsma heeft deze ook nog staan voor een prijs die ik nog nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:24 schreef stinkie het volgende:
uitgebreid verslag graag, ik heb daar wel eens leuke fietsen zien staan
Dan moet wel je altijd wat achter de hand hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wil bijlezen maar geen tijd.
Baas herinstalleert PC ook telkens, moet ik weer opnieuw inloggen, is dat een reden om ontslag te nemen?
mwah, die Alp rijdt goed nu, dus denk dta ik die nog even hou. Ipv een andere allroader denk ik nu toch meer en meer aan een CBR (heb ook nog gedacht aan TL vorig jaar, mar vond ze te duurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ook nog 3 meetings via MF. Maar die tellen hier niet.
[..]
Wij hopen mee.![]()
[..]
Multimotor, lange stukken toeren, flink knallen (meer dan ik dacht) , bijna alles kan met het ding.
En hij heeft toch iets van 135 pk, de injectie is ook vrij intelligent, ding gooit er echt een schepje bovenop als je ineens vol gas geeft. Ik wist eerst amper wat er gebeurde. Huh, slaat de koppeling door ofzo?![]()
Zoveel leven ineens onder je.![]()
[..]
Tjeerdsma heeft deze ook nog staan voor een prijs die ik nog nooit gezien heb.![]()
[afbeelding]
¤3.950,00.
Ook leuk voor BE om achterop te zitten. :\\\\\\\\\\\\\\\')
Maar als het een GS was ging je misschien overstag.![]()
Moggequote:
yup!quote:Faithy heeft MF ook al gevonden zie ik![]()
MF gevondenquote:Wat hebben jullie verder nog gedaan toen Fok! down was[
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Alleen het mogelijke kleurverschil.![]()
Wat zou het aan gewicht opleveren.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lelijke lange dikke toeterhij is zeker 10 centimeter langer dan de Sebring die ik er op heb zitten :\\\\\\\')
en om over het geluid wat er uit komt maar te zwijgen![]()
absoluutquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:\'( zonde dat ik daar geld aan moest uitgeven![]()
vind het voor een ori nog wel meevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lelijke lange dikke toeterhij is zeker 10 centimeter langer dan de Sebring die ik er op heb zitten :\\\')
en om over het geluid wat er uit komt maar te zwijgen![]()
Ik vind het zelf in ieder geval beter dan die zwarte uitlaat van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind het voor een ori nog wel meevallenen de rest, boeie
je kunt ermee het circuit op
ik zei vanmorgen nog tegen Raus dat het eigenlijk maar vreemd is dat gedoe met die uitlatenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je semi-stille originele dempertquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet, ik zet dat ding er alleen op omdat het leuker klinkt en leuker is om mee te rellen en aandacht trekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn menig is nog steeds : Loud pipes saves lives![]()
Kon er geen DB killer in ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus eigenlijk is een open demper aanschaffen zinloos als je je echt aan de koos spee regels wil houden![]()
ik moet er ook nog een makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:
Over uitlaten gesproken, ik heb net mijn alu uitlaatsteun gebogen.
Ging echt 100%![]()
OPM hangt die steun van jou in rubbers ? En is dat dan boven bij de bevestiging van het frame of onder bij de bevestiging met de demper ?
Ik wil nu tussen het frame en de plaat 2 rubber ringen plaatsen zodat er toch wat trilllingen geabsorbeerd worden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Jij hebt makkelijk praten met je semi-stille originele dempert
pic wat ik toen had gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:
Over uitlaten gesproken, ik heb net mijn alu uitlaatsteun gebogen.
Ging echt 100%![]()
OPM hangt die steun van jou in rubbers ? En is dat dan boven bij de bevestiging van het frame of onder bij de bevestiging met de demper ?
Ik wil nu tussen het frame en de plaat 2 rubber ringen plaatsen zodat er toch wat trilllingen geabsorbeerd worden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon er geen DB killer in ofzo.![]()
Ik ben benieuwd of die voor de Leo Vincie te krijgen is.![]()
Volgens mij is het geen open demper, het geluid vind ik nu al te doen.
Maar ja een eigenaar van een motor kan nooit zijn eigen geluid op de irritatiegrens meten. :\\\\\\\')
Ik ben geen stukje gaan rijden, had maar besloten dat het toch wel nodig was om het huis op te ruimen.
Dat voelt beter als het enigzins op orde is.![]()
En ik heb gelijk wat oude spulletjes gelijk op Marktplaats gezet.
Volgende week maar weer verder opruimen ofzo.![]()
Jammer dat het niet automatisch gebeurt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ook nuttig bezig geweest vandaag
van [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url] naar [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0093040BG.jpg]afbeelding][/url]
Vanavond maar even uitbreiden, oude cd speler voor 5 euro enzo. Dat soort werk.quote:
Stickursquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van lichtgroen naar donkergroen.
![]()
Dat subframe is over het algemeen van Chroom Molybdeen staal of gewoon ST37.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Kan iemand dat ff buigen voor meWeet alleen niet wat voor materiaal het is en of dat zomaar kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 04-02-2006 17:45:04 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |