quote:Op zondag 19 februari 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wegwerkers vestje. Hehe, Bazzie moet dezelfde maat sleutels meenemen als Honda's en Soesjes. Maatje hol was het volgens mij.Oh nee, die was voor jullie holmaatjes
Aniwegs, tip voor Bazzie dan zodat je geen sleutels nodig hebt als je mee gaat toeren met Gawaine en Martie.
[afbeelding]
Pre-load adjusters, kan je als je klaar bent met de rit je veren weer lekker strak zetten en naar huis ghummen![]()
/flame
Dank, enne zelfs de besten kunnen pech hebben hequote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef R2-D2 het volgende:
Feli met je aankoop Bazziek![]()
Geen spijt na het lezen van het verslagje![]()
![]()
![]()
Dank u, dank uquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Gawaine het volgende:
Kunnen jullie aan Bazziek alvast doorgeven welke maat sleutels hij allemaal mee moet sleuren.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
Aniwegs, tip voor Bazzie dan zodat je geen sleutels nodig hebt als je mee gaat toeren met Gawaine en Martie.
[afbeelding]
Pre-load adjusters, kan je als je klaar bent met de rit je veren weer lekker strak zetten en naar huis ghummen![]()
Kan maar geen download vinden, weet je er toevallig een?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat muzikale stukje van Najib Amhali![]()
![]()
![]()
![]()
echt geweldig![]()
heb Most wanted gezien![]()
Welke zoek je nog ?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dank, enne zelfs de besten kunnen pech hebben he
[..]
Dank u, dank u
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Kan maar geen download vinden, weet je er toevallig een?![]()
Alleen die ?quote:
Ja andere Najib amhali heb ik alquote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alleen die ?
Die ligt nu bij Mercy net als Hans Teeuwen, Theo Maassen en de overige 3 van Najib![]()
Aardig van je, ik zal hem snel neerhalen dan.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zal er wel een weerspiegeling van maken voor je
Thx, Most Wantedquote:Op maandag 20 februari 2006 07:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Leuke icon OPM
Matig R2-D2, de kwaliteit van dat plaatje
[..]
Ik bén most wanted, beat that
quote:Op maandag 20 februari 2006 07:44 schreef hicham het volgende:
Matig R2-D2, de kwaliteit van dat plaatje
Neih joh.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:42 schreef Mercy_symbol het volgende:Full satisfaction in 1 kwatier
dat is exclusief 3 uur sleutelen onderweg
![]()
dus kort samengevat is 15 minuten rijden en hele zwarte klauwen van het sleutelen in de kou voor jou voldoende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 20-02-2006 09:19:23 (typo :+) ]
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neih joh.![]()
En je kan in ieder geval niet door pech overvallen worden omdat je zelf gepimpte knipperlichten kortsluiting maken.![]()
![]()
Klein scoopje... en quizzz...
Wat voor een motor is dit, en waarom ziet'ie er zo uit?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]Dat lag gewoon aan mijzelf, niet omdat het een brakke motor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon zoquote:Op maandag 20 februari 2006 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heb deze bij mijn screensaver mapje gevoegd, toch maar iets aangepast
Dat eerste zeg ik toch, en brak nee.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat lag gewoon aan mijzelf, niet omdat het een brakke motor was![]()
Moet er niet meer gewerkt worden dan????quote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ja voorlopig gaan we TLR'ren.![]()
![]()
me thuis en tukje gaat doen.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 07:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje? [afbeelding] Ik ga al weg hoor [afbeelding]
Tuurlijk is iedereen weer aan het werk........quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
Jij ook niet hoorde ik![]()
Wat is het rustig, iedereen op het werk?![]()
*vakantie heeft*quote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen weer aan het werk........![]()
![]()
![]()
Ja, staat op mf: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/124407/1quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand trouwens iets gehoord over een motor-ongeluk bij Eindhoven? Ik geloof een BMW onder de vangrail doorgeschoven![]()
Daar oefende ik meestal m'n rechterbocht![]()
Sowhe...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
*vakantie heeft*![]()
Al ga ik de rest van de week ook aan het werk![]()
[..]
Ja, staat op mf: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/124407/1
Kijk die foto van die BMW![]()
Zo, de koffie is binnen en je kunt weer relativeren?quote:
Hier niet, geen schoolquote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen weer aan het werk........![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik werd wakker en ik was ineens op het werk.![]()
![]()
Oef nog een geluk dat hij niks had. Ik heb wel eens ooit gehoord dat iemand mee ging onder die vangrail en dan kan het toch heel ernstig aflopen.quote:
Ik kan weer <insert: 'moeilijk woord'>quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Zo, de koffie is binnen en je kunt weer relativeren?![]()
quote:[..]
Hier niet, geen schoolWeekje vrij
[..]
Handig zo een Mercy die je gewoon in de auto gooit en meeneemt naar het werkt
Collega: Hey Mercy, wat heb je daar in je handen
Mercy: Ach, dat is Raus en die slaapt nogIk dump 'r ff op d'r werkplek
![]()
Als het rustig is kan je de bocht lekker nemenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oef nog een geluk dat hij niks had. Ik heb wel eens ooit gehoord dat iemand mee ging onder die vangrail en dan kan het toch heel ernstig aflopen.![]()
Gelukkig ging het ook deze keer weer goed (een tijd geleden was zo'n zelfde soort ongeluk in het nieuws en toen had de bestuurder alleen een schaafplek op de arm).
![]()
Lekker over het dieselspoor driftenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als het rustig is kan je de bocht lekker nemenVooral uit de richting Den Bosch
Vanaf de Snelweg snelle rechterbocht, gas erop, opschakelen, vol in de remmen, hangen naar rechts, licht driftend de bocht in, knikje in de bocht en dan naar links en gas erop!
![]()
*Wakker Worden R2-D2!*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |