Nee, daar gaat het niet om. Ik heb het zelf ook prima, ik snap alleen de meerwaarde niet van het pauperen ermee. En dat mijn sig erg is weet ik ook welquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat is nu je probleem? Dat je het zelf niet hebt? Wees blij voor diegenen die het goed hebben..
ei em a leediequote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Dirktator het volgende:
Een nieuwe bijnaam voor jou: Pixelboy.
quote:Gratis GELD!!!
GELD! GELD! GELD!
RIJK worden op je luie reet!!!
quote:ongewild mee lastig vallen
quote:Gratis GELD!!!
GELD! GELD! GELD!
RIJK worden op je luie reet!!!
Tsja, sommige mensen leven in de wereld van zien en gezien worden. Dus op internet leven ze ook zoquote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik heb het zelf ook prima, ik snap alleen de meerwaarde niet van het pauperen ermee. En dat mijn sig erg is weet ik ook welMaar is het nou echt interessant om te weten of ik op een ouwe fiets rondrij of in een dikke bmw? who cares? en dát pauperen, dat hangt me hier wel de keel uit!
Jaloers dat zei het wel hebben en jij nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
Hiermee zal ik half Fok! wel in de ballen schieten, maar ik moet even kotsen op de pimpende paupers. Al die mensen die in hun signatures en ondertitels laten zien wat ze (of de bank) hebben, hoe geweldig stoer en succesvol ze wel niet zijn![]()
Gewoon nog erger dan die breezahs die hun hele privéleven vermelden in hun msn naam
Wat kan een ander het nou schelen wat jij hebt, of niet hebt? Daar lig je toch geen nacht wakker van? Deel dat lekker met je echte vrienden en ga je virtuele vriendjes daar niet ongewild mee lastig vallen![]()
O o o, jongen jongen, leer eens lezen, dan gaat er een wereld voor je openquote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Jaloers dat zei het wel hebben en jij niet![]()
jaloers dat zei wel vrienden hebben en jij alleen je rechter hand![]()
Jaloers dat zei wel een leven hebben naast fok en jij niet![]()
gefrustreerde gothicga in een lijkwagen joy riden ofzo
![]()
Precies, maar daar kan ik dan niet bij, patsen "in het echt" vind ik al niets, maar ik kan me er wat bij voorstellen, op sommige dingen ben je gewoon zo trots dat je er je klep niet over kunt houden. Maar patsen op internet... get a life.. Maar toffe reactiequote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen leven in de wereld van zien en gezien worden. Dus op internet leven ze ook zo
Ja, idd, of "check mijn auto", "dit ben ikke" (<-- is dan vaak iets waar je beter niet teveel mee kan gaan schermenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:18 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap 'm niet.
Er zijn blijkbaar mensen die in hun sig hebben staan 'he hallo, ik heb 3 ton op m'n rekening, stfu' of zoiets.
Echt niemand die met zo'n sig rondloopt, maar goed..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:23 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, idd, of "check mijn auto", "dit ben ikke" (<-- is dan vaak iets waar je beter niet teveel mee kan gaan schermen), "ik heb een dikke baan"
Snap je hem nu?
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:23 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, idd, of "check mijn auto", "dit ben ikke" (<-- is dan vaak iets waar je beter niet teveel mee kan gaan schermen), "ik heb een dikke baan"
Snap je hem nu?
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven.
quote:huis/appartement in aanbouw
quote:Hangplek: US en PTA Carnaval in US
quote:Feauteaux
quote:Met nieuwe foto.
quote:Project bmw E30
Gewoon een random selectiequote:Mijn 66 1300 Marathon Coupé
|
Forum Opties | |