Je bent lief.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Oeh... oppassen met gedagzwaaien dus.![]()
Owwww Pepsel
Idem dito hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef Metz het volgende:
Worldbeater... mijn SC's zien er ook zo uit... zonder dat ik er een meter zelf mee gereden heb![]()
Hoe weet jij dat allemaal. En waarom gare CR?quote:Trouwens, nog gefeli met je Tiller, echt de max van een motoen 100x beter als die gare CR van je
![]()
Heb je ook nog een SM eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Gister begreep ik ook meteen waarom je high-speed corners je zo aantrekken, er is niets anders te vinden daar op de MaasvlakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt daar wel eens gecontroleerd?? Je kunt daar echt lekker scheuren zonder pottenkijkers joh
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef Metz het volgende:
Worldbeater... mijn SC's zien er ook zo uit... zonder dat ik er een meter zelf mee gereden heb![]()
Steppie pic's?![]()
Zeg jij het of ik Pepijn?
-edit
Te laat, hij heeft het al gezegd![]()
Haha, maar de enige keren dat ik daar gereden heb is met de Fok! MC.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef hicham het volgende:
Gister begreep ik ook meteen waarom je high-speed corners je zo aantrekken, er is niets anders te vinden daar op de MaasvlakteWordt daar wel eens gecontroleerd?? Je kunt daar echt lekker scheuren zonder pottenkijkers joh
![]()
Boeit jou dat nou weer?quote:
Zeg jij het of ik Pepijn?
-edit
Te laat, hij heeft het al gezegd
Misschien zou ik één van de weinige haartjes op je hoofd die over zijn gebleven na zoveel levenservaring krenken door de realiteit hier op Fok!MC neer te zetten. Kon ik je niet aandoen na de taartmeetquote:
Hey die foto's komen mij ook bekend voor, lees ook wel eens mee in het betreffende forum van MF. Kun jij ons anders wheelieles geven?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef Metz het volgende:
Whoei![]()
![]()
![]()
Ik wist het
![]()
Hey maar WB... Ken je me niet meer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjek mn pics es![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik je nou kennen als je hier pas per 1 februari geregistreerd bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef Metz het volgende:
Whoei![]()
![]()
![]()
Ik wist het
![]()
Hey maar WB... Ken je me niet meer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjek mn pics es![]()
![]()
![]()
Uh, is dat veul of weinig.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
net even een onderzoekje over m'n studie.... 8 min aan de telefoon![]()
Guidoke van MF is lief!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nou kennen als je hier pas per 1 februari geregistreerd bent?![]()
De foto's had ik net inderdaad al bekeken, maar zeiden mij ook al niets.
... hoewel misschien die foto in de tuin...
Maar de enige die ik met een CRF en een DR ken in de wereld is Guidoke van MF.![]()
Dat is toch een Belg?![]()
En in ieder geval heel recalcitrant.![]()
Damn you!!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef Metz het volgende:
Guidoke van MF is lief!
Ben ff eten, leg ik het zo uitLekker spannend
![]()
Weer zo een kontaktgestoorde !quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
Welk nummer was dat, dan neem ik de telefoon iig niet op!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalen![]()
en nu loopt ie alleen maar te schelden op Honda![]()
heb gehoord dat sommigen niet eens hun zonnebril niet af durfden wilden doenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Velen waren stil... grote bek op het forum maar op de meet....
Waaaaaaaaaah!! Bookmark, printscreen, archiveren!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]good ol' dayzz
![]()
maar ik schelden op Hondanee hoor, beetje plagen mag toch
als het meezit komt er een black 600RR na deze
![]()
Ah, jij bent dus zo'n stille !quote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb gehoord dat sommigen niet eens hun zonnebril niet af durfden wilden doen![]()
leuk om ff terug te lezenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Riet was zelfs Hollander voor.
![]()
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
SM topic.![]()
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
Waaaaaaaaaah!! Bookmark, printscreen, archiveren!!!!! [afbeelding]
Zal vast de digicam in de aanslag houden voor als pimber jouw reply leest, die barst vast in tranen uit
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend gaat naar de peuterspeelzaal voor de hond.
Veranderen mensen wel in de loop der tijd??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.![]()
Zo'en lang verhaal heb ik je daarna ook nooit meer zien posten.\
Heeft Makster wel eens tijd over gehouden ??quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja zou het eventueel kunnen kopen, maar ik heb een beetje te weinig tijd en te veel dingen die MOETEN gebeuren
Maar goed, zal is naar Vos Dordt rijden kijken of ze het hebben.
Owja, quanta cuesta?
dat deed ook echt pijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.![]()
nah, ben ook niet zo een poster/prater...quote:Zo'en lang verhaal heb ik je daarna ook nooit meer zien posten.![]()
En als we een keer met je praten dan is het ... heH, watteuh??! Zei je ietsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah, ben ook niet zo een poster/prater...
wattehquote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef hicham het volgende:
En als we een keer met je praten dan is het ... heH, watteuh??! Zei je iets![]()
ik niet hoor... mens klonk heel aardig... moet volgende keer alleen iets harder pratenquote:
voor 'een paar vragen over mijn opleiding' vind ik 8 min wel lang jaquote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind 8 minuten een kort gesprek, maar hij vind het ws lang?![]()
nummer weet ik niet... van leids onderzoeks buro ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Welk nummer was dat, dan neem ik de telefoon iig niet op!
veel plezier... heb me daar ook altijd vermaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend gaat naar de peuterspeelzaal voor de hond.
quote:
Super gaaf WBquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doggie..
TL1000R burnout voor Metz.
Best cool van mij heH.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
Never underestimate the power of the Cheeky Bastard.![]()
Contradictie??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is al begonnen...zat gisteren lekker in de boeken terwijl jullie/jij lekker aan het raggen waren/was op de maasvlakte
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
[..]
Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Is leuk rijden hier hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Contradictie??
Zoek maar in je studieboeken op wat het woord betekent
[..]![]()
![]()
Alleen zag ik net dat je in Zuid-Limburg woont![]()
wat is dat nou voor domme vraag.... met de motor natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, alleen hoe kom je daar he ...
Al rijdende?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
alsof gij de wech nie wheetquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Oooooooooooooohhhwwwww, zooooquote:
Tip 1 ben ik al mee bezig, in de zomer nog meerquote:BTW, heb wel een wheely-tip voor je: 1. héééél vééél oefenen; 2. zie sig![]()
Met een baanbanaan is dat idd wat onhandiger, maar als je genoeg rechtop zit dan kun je wel over je stuurtje heen kijken...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef hicham het volgende:
Tip 1 ben ik al mee bezig, in de zomer nog meerTip 2 euuh ...
Hoe weet ik wanneer ik op het balanspunt zit? Dan kun je sowieso niet meer rechtdoor kijken omdat je stuur in de weg zit toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]good ol' dayzz
![]()
maar ik schelden op Hondanee hoor, beetje plagen mag toch
als het meezit komt er een black 600RR na deze
![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je zo ...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef Metz het volgende:
[..]
Met een baanbanaan is dat idd wat onhandiger, maar als je genoeg rechtop zit dan kun je wel over je stuurtje heen kijken...
Balanspunt zoeken doe je trouwens op gevoel. Probeer eerst het koppelingstrucje goed onder de knie te krijgen, dan kun je in een later stadium het balanspunt veel makkelijker vinden. Powerwheely's zijn dus geen optie aangezien je vrijwel direct zal moeten opschakelen als de motor het balanspunt nadert...
Probeer de wheely's op koppel te maken, dus lekker laag in toeren houden. En maar spelen met je gashandeltje als je het balanspunt denkt te naderen.. Probeer hem mooi op één hoogte te houden.
![]()
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Even wat postjes onder het eten.![]()
[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Geloof ik zeker, denk helemaal niet slecht over hem.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
Guidoke van MF, dat ben ik niet... Maar geen slecht woord over die jongen, in irl is hij echt wel oké, geloof me![]()
Zegt me niets.quote:Maargoed.. ik ben dus eigenlijk SlideMaster van smf.nlEn de rest, daar moet je zelf maar achter komen
![]()
![]()
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.quote:Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Pòstjes of póstjesquote:
Nee joh, nu voel ik me beter in vergelijking met jullie. Als ik toffere vrienden neem dan kunnen ze mij overtreffen en daar kan ik niet tegen, word ik overmoedig vanquote:[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Ben je nou echt zo traag van begrip of doe je alleen alsofquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.![]()
Wel knap dat hij zelfs daar daar nog powerwheelies mee kan.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
[..]
Super gaaf WBEn nu snel wheelys oefenen
![]()
Guidoke van MF, dat ben ik niet... Maar geen slecht woord over die jongen, in irl is hij echt wel oké, geloof me![]()
Maargoed.. ik ben dus eigenlijk SlideMaster van smf.nlEn de rest, daar moet je zelf maar achter komen
![]()
![]()
Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |