quote:Fout: Er ging iets niet goed bij het benaderen van de database. #9758
De harde kern is aan het bijkomen van gisterquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel erg rustig hier vandaag![]()
We kunnen alle kanten opquote:Op maandag 27 februari 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
Dan rijden we hem deze keer toch de andere kant op. Zijn alle bochtjes naar rechts, links en vice versa
Mogguh2e slaapsessie
Halfzachte kernquote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef hicham het volgende:De harde kern is aan het bijkomen van gister![]()
Over welke OP gaat hetquote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik was ook druk bezig met het maken van de nieuwe OP, en ineens...pats...... niets meer
[..]
Gelukkig had ik net alles gesaved.
Niet zo gek dat ie nog niet vol zit.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
Sport> het grote K1200r/K1200s topic.
(nieuw topic is nog niet zichtbaar, oude is bijna vol!)
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh maar dat is niet erg toch? Dat is al weer even geleden. Als de route maar leuk is!!![]()
Nederland is relatief zo klein dat we toch wel vaker dezelfde routes moeten rijden.
Dan moeten we de route al helemaal gaan rijden.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Raus, Martie, Pimber, Hicham, Patrick281, Makster, OPM, Worldbeater en Youssef hebben hem toen niet gereden.
Luc, cheshire, PatrickM, Rietvaerder, Gerako en Didiot rijden niet meer mee.![]()
Waarschijnlijk gaan er ook nog wel wat Bollen, met aanvulling van nieuwe MC.![]()
Dus de enigen voor wie het bekend terrein is zijn diegenen die daar wonen.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
Lees eens een paar reacties terug van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=1MngeZT8OW4 << Leuke reclame![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[.
......Gerako rijden niet meer mee.![]()
En wat zou hij gedacht hebben?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef ondeugend het volgende:
Dat was een alleraardigst leuke jongeman.
Oeps, naam toegevoegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Assen, dat is tenminste niet 3 uur rijden![]()
Grappig...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat zou hij gedacht hebben?![]()
Eerste link daarvan brings up old memories.![]()
Fok Motorclub [SC deel 16]
Tijdens de Assen meet had ik alweer de BMW. Maar die zat alleen maar lekkerder.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef ondeugend het volgende:
Grappig...
En ik heb niet eens bij je op de Bimota mogen zitten.
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef hollander172 het volgende:
Denk bij jou meer aan een relatief lichte fiets voor de bochten, kan het verkeerd hebben hoor.
Een mooie SM zou best bij je passen.
Had ik ook gezien jaquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Assen, dat is tenminste niet 3 uur rijden![]()
Hier staan ook nog 3 leuke
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:
ehhh, mag ik dan ook nog mee?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Oeps, naam toegevoegd.![]()
Zie edit van 16:15 reeds.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef bwt het volgende:
ehhh, mag ik dan ook nog mee?
Woohooquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Had ik ook gezien ja
Maar vond ze zo flauw, dacht dat de oudjes hier het niet leuk zouden vinden
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie edit van 16:15 reeds.![]()
![]()
![]()
![]()
Oude foto uit een topic, dubbele kneedown.Met dank aan P-L-Oderus.
![]()
[afbeelding]
Nice helmet.![]()
nee hoor doen wij nooitquote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef Metz het volgende:
Rijden jullie ook wel eens (alleen) op je achterste wiel????
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Oeps, naam toegevoegd.![]()
Je postte toen zelfs overdag ipv midden in de nacht!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:53 schreef ondeugend het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 30]
Man dat was vroeger gewoon !
In het najaar een jaar eerder had ik al ergens gepost dat het me eens leuk leek. Kan het topic alleen niet meer vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijdens de Assen meet had ik alweer de BMW. Maar die zat alleen maar lekkerder.![]()
Ik zag net in het tweede topic jouw eerste post. Je was er ook al vroeg bij.![]()
(zoiets als: ik stel me nu alvast kandidaat voor een meet in het voorjaar)
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Je postte toen zelfs overdag ipv midden in de nacht!
Oh, dat doe je nu ook
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort berichtje, moet nl. naar een verjaardag:
veel plezier morgen jongens en ik zie/lees de pics/video's/verhalen morgenavond wel!
Zei ik net al, leesbrilletje niet op?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef ondeugend het volgende:
In het najaar een jaar eerder had ik al ergens gepost dat het me eens leuk leek. Kan het topic alleen niet meer vinden.
quote:Op zondag 30 november 2003 18:38 schreef ondeugend het volgende:
Hey .... ziet er gezellig uit hoor !
* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
Oke.. oke, jij bent goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zei ik net al, leesbrilletje niet op? [afbeelding]![]()
![]()
[..]
Tnx, ik draai nog even door...quote:
En wie had het net over Gerako?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
Hij gebruikte toen ook al het verjaardags-smoesje!
Volgens mij wordt het tijd om wat anders te verzinnen OPM
quote:
Nee niet helemaal waar... hij verkocht gewoon een paar dagen daarvoor zijn motor.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij gebruikte toen ook al het verjaardags-smoesje!
Volgens mij wordt het tijd om wat anders te verzinnen OPM
Zijkant genoeg?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:05 schreef Metz het volgende:
Nee dus![]()
Op de zijkant van je banden dan?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, ik draai nog even door...![]()
[..]
En wie had het net over Gerako?![]()
^------->
[..]
![]()
![]()
100% van wat ik dacht maar niet wilde zeggen net. Subtiel van mij heH?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef ondeugend het volgende:
Die had al een vriendinnetje.. bovendien te jong of ik te oud.
Ah, was me helemaal niks van hem bijgebleven dan dat'ie stil was en de pik argwaan op Riet had.quote:Nee het was gewoon een leuke jongeman... deed zinnig praten.
quote:JIJ daarentegen kon alleen maar ouwehoeren en duwtjes geven.
Ben nog aan het lerenquote:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meetquote:Op de zijkant van je banden dan?![]()
Nice pics.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meet
[afbeelding]
Bandit kon niet platter (steppies enzo), Kawa weet ik niet, die hielt zich bezig met titanium & vonken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100% van wat ik dacht maar niet wilde zeggen net. Subtiel van mij heH?![]()
![]()
Velen waren stil... grote bek op het forum maar op de meet....quote:Ah, was me helemaal niks van hem bijgebleven dan dat'ie stil was en de pik argwaan op Riet had.![]()
Oeh... oppassen met gedagzwaaien dus.quote:Maar je was volgens mij al gek op hem voordat je´em gezien had.
Zie de post van toen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |