Het is wel al wat laat, kom ik de problemen met het avondeten, maar laat ze maar lekker doorrijden.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stelletje eikeeeeeeels [afbeelding]
Beetje zonder mij meeten hè [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr.....als 't nu niet ken, ken 't toch over 2 weken.....is Beater himself the lucky one
*I'll do what I want, cuz I can*
Niet brutaal worden he!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
, jij zou toch niet komen, is te ver heh
![]()
Wat dacht je van Carnaval?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weerquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval, en mijn 1e Carnaval in Eindhoven daar vond ik werkelijk geen ruk aanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat dacht je van Carnaval?
er zijn personen die in het zuiden wonen en die Carnaval best wel leuk vinden.
ik zit tegen de grens aan (onder de grote rivieren) maar vind er geen bal aan enzonde van m'n geld.
o ja, onder het hardlopen sneeuwde het hier in nijmegen
Als....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
Als ik nog in vlaardingen had gewoond had ik wel langs gekomen. Nu echter zonder noemenswaardige voorrem voor mijn plezier gaan rijden
Misschien.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
In de oude Schans.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval,
Oja.. oepsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weeren morgen
en dinsdag
![]()
en tussendoor ff Fok!![]()
Maar het is idd wel een beetje frisen het zou voor mij ook nog wel een stukkie rijden zijn, zo'n anderhalf uur, maar goed, maybe next time
![]()
quote:
Zal ongetwijfeld jahquote:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ongetwijfeld jah, maar toen woonde ik nog boven de riolen en vierde iig geen Carnaval
![]()
Veel plezier met rijden zo!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Hicham verdwaald ofzo.![]()
Kwartier geleden Martie gesproken, die stond bij de Mac te wachten, en verlangde enorm naar een warm.
![]()
Edit: arrivee.![]()
[..]
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Ik vier óók alléén maar kindercarnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Be carefull out there at the Maasvlakte and have funquote:
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs alquote:Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
Leeeeuuuuk, net mijn enkel zwaar verneukt met een potje basketbalWordt geen carnaval voor mij
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs al![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb geen mail gehad (lees je zin nog maar eens)
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neuh, ik ben meer van de zelfgebakken appeltaart.
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft net een ZXR-400 gekocht
![]()
dubbele ontkenningquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Roderick2085 het volgende:
het is een vage zin... maar volgens mij klopt ie toch wel aardig
okquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijk![]()
![]()
Maarja heb wel pijnlijkere dingen gedaan dan met een gare enkel rijden dus rijlessen gaan gewoon binnenkort maar neem aan dat het dan zowiezo wel beter is.
![]()
Niks mis mee toch, een motor kopen voordat je het rijbewijs hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okging der vanuit dat je 'em al had
![]()
Hufterquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Al die redenaties van Pimber zijn ook grappig.![]()
Leuke materie, kan je nog aardig je hoofd stoten.quote:
[Dutch] Zuid-Afrika - Verwarrende woorden.
"De van het Nederlands overgeëiide woordenschat in het Afrikaans zorgt dikwijls voor verwarring, omdat Nederlandstalige!! menen dat ze het Afrikaans begrijpen, maar er toch flink naast zitten.
Het aantal "valse vrienden" is groter dan men op het eerste gezicht zou denken.
Dat komt onder meer doordat veel woorden hun oude Nederlandse betekenis bewaard hebben in het Afrikaans, maar niet in het moderne Nederlands.
Zo is een fontein in Zuid-Afrika geen kunstwerk waar water aan te pas komt, maar een bron zoals in het Middelnederlands.
Het woord bloot kan hetzelfde betekenen als bij ons: je kunt dus iets met die blote oog sien of onder die blote hemel slaap. Maar de Afrikaanse jongeman die met een aantrekkelijke Nederlandse jongedame bloot wou praat, was veel onschuldiger dan zij dacht: hij wou alleen maar, eenvoudigweg, met haar praten.
Om even bij dat Nederlandse 'bloot' te blijven: daarvoor worden vooral de woorden nakend en kaal gebruikt.
Hy het daar heeltemaal kaal gestaan betekent (gewoonlijk) niet dat hij geen haar had, maar wel dat hij daar zonder kleren stond. Een nectarine, dat soort perzik met onbehaarde huid, heet in het Afrikaans heel beeldend kaalperske.
Vooral bijvoeglijke naamwoorden en bijwoorden zijn vaak misleidend.
Ek het vinnig gery betekent ik heb vlug gereden. Het tegenovergestelde is stadig ry.
'n Snedige antwoord is geen gevat, maar een kwetsend antwoord en 'n voorbarige vent komt niet te vroeg, maar is brutaal en opdringerig.
Straks kan 'aanstonds' betekenen, maar ook 'misschien': straks kom hy nog vandag!
Dalk, samengetrokken uit 'dadelijk' betekent misschien, maar dadelik blijft dadelijk.
Verwarrend is ook amper: ek het amper onder 'n motor beland, 'ik ben bijna onder een auto terechtgekomen'. Het Afrikaanse amper betekent dus 'net niet', het Nederlandse 'net wel'.
Een uitgebreide receptie, hier nu vaak lopend of wandelend buffet genoemd, is in Zuid-Afrika 'n vingerete. Het is uiteraard geen kannibalistisch gedoe, maar een formele bijeenkomst waar je toch met je vingers eet!
Thuis eet je soms toebroodjies en dat zijn boterhammen.
Iemand die bekaf is, hoeft niet erg vermoeid te zijn, want dan is hij pootuit; bekaf is in de eerste plaats neerslachtig.
Niets lijkt zo bekend als de afscheidsformule tot siens. En toch ... Wie hier 's ochtends thuis de deur uitstapt met 'tot ziens', kan op wrevel van zijn huisgenoten rekenen. Die gaan er immers stilzwijgend van uit dat je ongeveer weet wanneer je terugkomt en verwachten dus tot straks, tot vanmiddag, tot vanavond.
Afrikaanssprekenden vinden ook in een dergelijke situatie tot siens heel normaal. Asseblief is natuurlijk 'alstublieft', maar het wordt bijvoorbeeld niet gebruikt bij het aanreiken van iets (evenmin als bijvoorbeeld het Engelse 'please').
Uiteraard heeft dat dan niets meer met taal, maar alles met omgangsvormen te maken".
Aha, U is weer veilig thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
En ook weer thuis na een uurtje school erachter geplakt.
Dat stapt weer heel anders op na een middagje rijden.![]()
Nog geen meeters hier verder.![]()
Wel "lekker" dat er nu net op de laatste 5 kilometer zojuist natte sneeuw ging vallen.
Kon dat niet even een paar minuten wachten?![]()
En U is ook weer veilig thuisquote:
ja precies om 19.00quote:Op zondag 26 februari 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
Rausdouwer, is jouw bijzettafeltje al thuis![]()
Dat wel, maar niet de reden dat ik het zei. Stond een kwartier lang voor de Beneluxtunnel te wachten. Stond een of andere sluis open die erna kwam ofzoquote:
Jullie mogen van de zomer alle stunts gaan uitvoeren op meetings.quote:
quote:Afrikaans - Nederlands
Rekenaar - Computer
Kameelperd - Giraf
Drukspyker - Punaise
Hijsbakkie - Lift
Melkschommel - Milkshake
Braai - Barbecue
Robot - Stoplicht
Paupperzzzquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie mogen van de zomer alle stunts gaan uitvoeren op meetings.
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
PaupperzzzBen ermee gestopt omdat jullie zo saai deden
Enieweejs, die TL van jou ziet er dik en mooi uit hoor(dik in positieve zin
) Maakt ook aardig wat lawaai en ploft flink als je aan het uitrollen bent richting stoplicht
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik ben best wel onder de indruk van jouw wheely techniek hoor
zag er goed uit
en ook nog doorschakelen
![]()
Met nieuwe olie zal ik haar van de zomer nog wat meer in toeren jagen en dus zakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
Maakt ook aardig wat lawaai en ploft flink als je aan het uitrollen bent richting stoplicht
Hicham: leuke brute wheelies, iets mindere stoppies.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef bwt het volgende:
h,mmm, wat hebben jullie eigelijk allemaal gedaan daar op de maasvlakte?
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
pPPppIiIiicicczZzZzzzss
[afbeelding]
[afbeelding]
De enige tweeHeb wel betere dingen te doen dan foto's maken
Ging mij niet zo zeer om wat jullie ervan vonden, meer om wat jullie ermee deden. Geen zin om daar in mijn eentje te kloten. Heb wat medeprutserts nodig zodat ik daar niet all alone met twee toeschouwers aan het stunten benquote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik ben best wel onder de indruk van jouw wheely techniek hoor
zag er goed uit
en ook nog doorschakelen
![]()
Als je haar (ik zie het meer als een hem eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met nieuwe olie zal ik haar van de zomer nog wat meer in toeren jagen en dus zakken.
Dan hoort je pas ploffen.![]()
![]()
Vooral veel rij hier keihard rechtdoor want het is overzichtelijk en leeg zonder flitspalen wegen. Dat bochtje dat je daar ziet is een lus aan het einde van een doodlopende weg. Niet de eerste keer dat daar een Fok!MC meet plaats vindtquote:Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik zie leuke scheurwegen en bochten op de achtergrond![]()
Die Hairpin![]()
(is het daar niet zanderig?)
Disclaimert: jullie moeten trouwens zelf weten wat je wel en niet doet, ik geef slechts aan waarom ik stoptequote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ging mij niet zo zeer om wat jullie ervan vonden, meer om wat jullie ermee deden. Geen zin om daar in mijn eentje te kloten. Heb wat medeprutserts nodig zodat ik daar niet all alone met twee toeschouwers aan het stunten ben
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Disclaimert: jullie moeten zelf weten wat je wel en niet doet, ik geef slechts aan waarom ik stopte
Overigens waren het wheelies in de 1 hoor Mercy, doorschakelen is niet aan mij besteedt. Eerst maar eens het balanspunt zien te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]Te lui, voorlopig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eigenlijk ook als een hem.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
Als je haar (ik zie het meer als een hem eigenlijk?) tegen die tijd nog hebt uiteraard
Al die plekken waar ik niet met het knietje aan de grond reed lag zand.quote:Zaten hier en daar wel wat zanderige / grindrijke plekken tussen ja, maar op de lus zelf niet volgens mij, niet echt op gelet eigenlijk![]()
Dat zei ik ook al tegen Martie.. en nu nog doorschakelen..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
Overigens waren het wheelies in de 1 hoor Mercy, doorschakelen is (nog) niet aan mij besteedt. Eerst maar eens het balanspunt zien te vinden
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Jij kan tenminste wel lomp gasgeven.![]()
[..]
Zal wat worden zodra de begrenzing eraf is.
[..]
Zal wat worden zodra de begrenzing eraf is.
Een appeltaartenmeet it will be.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Maar prove the appelpie to us, ik voel een tweede Assen meet aankomen van de zomer.![]()
2 jaarlijkse traditie.![]()
Bron met de volledige WMV bestanden.quote:Minister Donner van Justitie heeft een rap opgenomen waarmee hij ageert tegen burgemeester Leers van Maastricht.
Leers rapte onlangs in een nummer van de populaire punkrockband De Heideroosjes over het drugsbeleid, dat hij hypocriet noemt.
Minister Donner is het daar niet mee eens. In de rap kondigt de bewindsman harde maatregelen aan tegen blowers. In rap-termen is hier sprake van een heuse battle.
Download hier de videoclip die het NOS Journaal maakte van de Donner-rap (klik met de rechtermuisknop op de link en kies voor 'Doel opslaan als...')
Hier staat de videoclip die de Heideroosjes maakten van de rap van Leers.
Jaa, daar moet ik ook bij zijn, appeltaaartquote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een appeltaartenmeet it will be.
Afgesproken.
Greatquote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een appeltaartenmeet it will be.
Afgesproken.
Neeh, niet de appelsquote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan er natuurlijk best speklappen in doen... en de appels niet halal slachten.
Eg wel mooi weer gisteren daar, maar wel wat fripsquote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
pPPppIiIiicicczZzZzzzss
De enige tweeHeb wel betere dingen te doen dan foto's maken
En u is ook weer thuis, haha........quote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
ook thuisnu ook met volle buik
![]()
ga nu ff douchen![]()
Dat is echt uw favo programma HeHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Met de bijpassende routequote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Maar prove the appelpie to us, ik voel een tweede Assen meet aankomen van de zomer.![]()
2 jaarlijkse traditie.![]()
Dan maar een nieuwe makenquote:
ik mocht mee achterop bij De Wegmisbruikerquote:Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef hicham het volgende:
Ook nog geneukt of dat niet Faithy
/Makster
Met wie reed je mee?(MF topic)
Yeps...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Gelukkig had ik net alles gesaved.quote:Kan geen verbinding maken met de database server
ja, dat had ik door jaquote:
Database error
Kan geen verbinding maken met de database server.
©2001-2006 Motor-Forum
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik mocht mee achterop bij De Wegmisbruiker![]()
en geneukt.. tsja.. daar laat ik mij uiteraard niet over uitik ben een kuisch meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |