Het is wel al wat laat, kom ik de problemen met het avondeten, maar laat ze maar lekker doorrijden.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stelletje eikeeeeeeels [afbeelding]
Beetje zonder mij meeten hè [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr.....als 't nu niet ken, ken 't toch over 2 weken.....is Beater himself the lucky one
*I'll do what I want, cuz I can*
Niet brutaal worden he!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
, jij zou toch niet komen, is te ver heh
![]()
Wat dacht je van Carnaval?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weerquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval, en mijn 1e Carnaval in Eindhoven daar vond ik werkelijk geen ruk aanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat dacht je van Carnaval?
er zijn personen die in het zuiden wonen en die Carnaval best wel leuk vinden.
ik zit tegen de grens aan (onder de grote rivieren) maar vind er geen bal aan enzonde van m'n geld.
o ja, onder het hardlopen sneeuwde het hier in nijmegen
Als....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
Als ik nog in vlaardingen had gewoond had ik wel langs gekomen. Nu echter zonder noemenswaardige voorrem voor mijn plezier gaan rijden
Misschien.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
In de oude Schans.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval,
Oja.. oepsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weeren morgen
en dinsdag
![]()
en tussendoor ff Fok!![]()
Maar het is idd wel een beetje frisen het zou voor mij ook nog wel een stukkie rijden zijn, zo'n anderhalf uur, maar goed, maybe next time
![]()
quote:
Zal ongetwijfeld jahquote:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ongetwijfeld jah, maar toen woonde ik nog boven de riolen en vierde iig geen Carnaval
![]()
Veel plezier met rijden zo!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Hicham verdwaald ofzo.![]()
Kwartier geleden Martie gesproken, die stond bij de Mac te wachten, en verlangde enorm naar een warm.
![]()
Edit: arrivee.![]()
[..]
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Ik vier óók alléén maar kindercarnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Be carefull out there at the Maasvlakte and have funquote:
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs alquote:Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
Leeeeuuuuk, net mijn enkel zwaar verneukt met een potje basketbalWordt geen carnaval voor mij
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs al![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb geen mail gehad (lees je zin nog maar eens)
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neuh, ik ben meer van de zelfgebakken appeltaart.
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft net een ZXR-400 gekocht
![]()
dubbele ontkenningquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Roderick2085 het volgende:
het is een vage zin... maar volgens mij klopt ie toch wel aardig
okquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijk![]()
![]()
Maarja heb wel pijnlijkere dingen gedaan dan met een gare enkel rijden dus rijlessen gaan gewoon binnenkort maar neem aan dat het dan zowiezo wel beter is.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |