quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:45 schreef Gerako het volgende:
@Luc, ik kom toch wel over groningen omdat het toch wat scheelt in tijd, dus als je een plek weet om eventueel af te spreken moet je maar even een brul geven, misschien weet jij een pompstation ofzo bij groningen, vast wel.
Tering, dan draai ik me nog een keertje om dit keer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, morgen 8.15 papendrecht he
Ik nog wel minstens 3 keer !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tering, dan draai ik me nog een keertje om dit keer. [afbeelding]
Nou, als ik me snel omdraai red ik het ook net denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik nog wel minstens 3 keer !![]()
Jups... 7:30 op de motor springenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, morgen 8.15 papendrecht he
En bij ondeugend, wat dat bedoelde ik eigenlijk..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier bewolkt en winderig... (nee niet door de uien )
Hier was het ook maar donker..... ik hou ook al nauwlettend de voorspellingen in de gaten en men belooft beterschap.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:39 schreef Gerako het volgende:
Hoe was het weer daar vandaag, hier was het maar een beetje bewolkt, hoop dat het morgen wel een stukje beter is, maar als ik de berichten moet geloven komt het helemaal goed.
Mag ik ook meedoen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi toch
Hee Gerako, gaan we weer zo stoer op de foto net als de vorige keer ?Vizier dicht en armen over elkaar
![]()
Wat voelden we ons stoer he.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi toch
Hee Gerako, gaan we weer zo stoer op de foto net als de vorige keer ?Vizier dicht en armen over elkaar
![]()
Ik denk van wel denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm.. wat denk jij Gerako?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat voelden we ons stoer he.
http://www.motor-meet.nl/Fok!/3de%20meeting/PICT0008.JPG
[edit]
Erg groot plaatje, dus maar even een link van gemaakt
[/edit]
Nog niet wat opgeknapt dan ? Arm meisiequote:@ondeugend: Ik hoop ook nog steeds dat Ceshiremee gaat! Alleen is dat nog steeds niet zeker. Hangt helemaal van d'r kaak af.
10:30 is goed. Zie ik je daar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:
@Gerako: Morgenvroeg om 10.30 uur afspreken bij de carpoolplaats bij afrit Hoogkerk op de A7.
Dat is onderaan de afslag links, onder de snelweg door en dan bij de rotonde rechts, daar is tie.
[afbeelding]
@ondeugend: Ik hoop ook nog steeds dat Ceshiremee gaat! Alleen is dat nog steeds niet zeker. Hangt helemaal van d'r kaak af.
Ze is wel opgeknapt maar ze hebben een paar kiezen getrokken. En daardoor is er een zwelling ontstaan op d'r kaak.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:59 schreef ondeugend het volgende:
Nog niet wat opgeknapt dan ? Arm meisie![]()
Goh ! kijk ik net naar buiten zie ik zowaar de zon even om het hoekje kijken !
Zou heel goed kunnen. Ik ken die nummers niet uit mijn bol.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:05 schreef Gerako het volgende:
[..]
10:30 is goed. Zie ik je daar.
Afrit 35 kan dat kloppen?
Whoehaaaaaa , My kind of Girl !!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ps. ze zegt net dat we wel een gat in de helm graven.
Nope. My girl!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Whoehaaaaaa , My kind of Girl !!
Dan zie ik je morgen daar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Ik ken die nummers niet uit mijn bol.![]()
edit:
Na een snelle check op routenet blijkt het idd afrit 35 te zijn
Tot morgen matequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen daar.
Ik ga nu naar de bios, dus ben waarschijnlijk niet meer online voor morgenochtend.
Dus tot morgen allemaal. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nope. My girl!![]()
Troy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:12 schreef ZX9R het volgende:
Veel plezier.
Welke film?
OPMquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort berichtje, moet nl. naar een verjaardag:
veel plezier morgen jongens en ik zie/lees de pics/video's/verhalen morgenavond wel!
Ik dacht dat het een Duc dag was.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke machines ik vandaag op de Dynobank gezien heb:
-Duc 748 (Rond de 120pk achterwiel geloof ik)
-FZR750 (weet niet hoeveel vermogen, open demper, meesterlijk geluid)
-Hayabusa met Duotech dempers en nog wat spul(Winnaar met 178pk achterwiel)
-CBR1000RR Fireblade(147pk achterwiel)
-CBR1100XX Blackbird (rond de 130pk achterwiel)
-GSX-R750, oude model (weet niet hoeveel vermogen, wel meestelijk geluidje)
-YZF-R1 (130 pk achterwiel, kwam ook VEEL blauwe rook uit als ie hem liet uitrollen
)
-Duc 916
Ja, was echt tof om te zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Duc dag was.Volgende keer ga ik ook op de Dyno.
Vermoed dat ik daarna wel een stage 5 kit wil i.p.v. stage 4.
Maar had die nog gewone uitlaten of niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Er ging ook een BMW R1100S op.... maar een ouder model geloof ik. Maar die stond toen ik er was al aan de kant, was dus al geweest, heb hem dus niet zien ''optreden''
Triest jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Hij komt nog goed terecht denk ik .. hij klapt nergens tegenaan. De motor ook niet.
Joey Dunlop had hoe vaak al niet gewonnen daar op Man en die is na 20-25 jaar alsnog verongelukt.![]()
Koop die van Goedhart heequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef SuperFour het volgende:
Doe mij zo'n Duc, dan heb ik niet zoveel moeite om naar Drenthe te komen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey allemaal,
Vandaag test dagje gehad bij verschillend dealers,
ik som even op:
Suzuki gsx600f Beviel wel eigenlijk ( was de eerste en dacht dat die het wel ging worden)
Honda CBR600 was een oud barrel maar reed verbazingwekkend beter dan de Susuki,
en als laatste Honda VFR750 wat een geluid, wat een machine, wat een wegligging, echt geweldig daar kan die suz echt niet tegen op al was ie nieuwer, ik was gelijk helemaal verkocht, en ga deze dus hoogstwaarschijnlijk aanschaffen ( mitst we over de prijs eens kunnen worden)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef SuperFour het volgende:
Doe mij zo'n Duc, dan heb ik niet zoveel moeite om naar Drenthe te komen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Suzuki gsx600f Beviel wel eigenlijk ( was de eerste en dacht dat die het wel ging worden)
Honda CBR600 was een oud barrel maar reed verbazingwekkend beter dan de Susuki,
en als laatste Honda VFR750 wat een geluid, wat een machine, wat een wegligging, echt geweldig daar kan die suz echt niet tegen op al was ie nieuwer, ik was gelijk helemaal verkocht, en ga deze dus hoogstwaarschijnlijk aanschaffen ( mitst we over de prijs eens kunnen worden)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef SuperFour het volgende:
Fijne machine, had ik ook bijna gekocht... konden het alleen niet eens worden over de prijs...
[..]
Goedhart, daar ben ik vorige week donderdag geweest.... leuke tentquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Koop die van Goedhart hee
Nee hoeft niet hoor, Maar ik heb een motor in te ruilen dus niet echt veel keuze ben ik bang,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]CB-1000 is toch een perfecte toerbak..
Mijn nieuwe jas is binnen bij Martijns trouwens. Alleen geen tijd om hem te halen vandaag.
[..]VFR is een fiets uit de eredivisie zeg maar .. dus niet te vergelijken met een GSX-600F.
Wel leuk dat je zo'n verschil merkt met die fietsen onderling he.
Maar moet het perse een fiets bij de dealer worden?
Momenteel is de markt goed voor tweedehands motoren, heb je hem wel geprobeerd te verkopen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, Maar ik heb een motor in te ruilen dus niet echt veel keuze ben ik bang,
We weten nog steeds niet of die verkoper serieus was wat betreft dat proefritje he?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:10 schreef SuperFour het volgende:
En, ohw ja.... ¤ 19.000,-
Proefritje bij Goedhart is geen probleem...!
Daar hebben we het overquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef PatrickM het volgende:
Die stond volgens mij bij Goedhart (iig een 99x met dezelfde kleur)
Supermooi ding en aparte maar supermooie kleur
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet of die verkoper serieus was wat betreft dat proefritje he?
In Arkel toevallig? Piet Kruis?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Bij de zaak waar ik de BMW haalde stond een F4 met een groot bordje: niet aanraken, niet aanzitten.
En er stond een Brutale waar FS niet eens even op mocht gaan zitten, ook niet na netjes vragen.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In Arkel toevallig? Piet Kruis?
Op zich zeker geen slecht idee van jou,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Momenteel is de markt goed voor tweedehands motoren, heb je hem wel geprobeerd te verkopen?
Ik heb mijn 2 motoren ook partikulier verkocht de vorige maand..
De nieuwe motor met een fikse korting bij een zaak kunnen kopen omdat ik geen inruil had.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Op zich zeker geen slecht idee van jou,
de ondehandelingen zijn uitgesteld tot maandag met een verschijl van 400 euro,
dus ik denk eigenlijk wel dat we eruit gaan komen,
ik ben nu nog onder de indruk van die machine, echt geweldig ( en dat is nog zachtjes uitgedrukt)
Ik heb ze gebeld vooraf wat er naar mijn mening van de prijs afmoest.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Op zich zeker geen slecht idee van jou,
de ondehandelingen zijn uitgesteld tot maandag met een verschijl van 400 euro,
dus ik denk eigenlijk wel dat we eruit gaan komen,
ik ben nu nog onder de indruk van die machine, echt geweldig ( en dat is nog zachtjes uitgedrukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |