neejquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:37 schreef bwt het volgende:
En ook niet een geschikte TT om dag te zeggen naar R2-D2
Ik ook al niet, was al druk bezig, zelfs met een gepimpte HD kreeg ik 'm niet vol...(zou 't een vloek zijn?)quote:
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neejdeze maar even gauw volplempen ? en dan een goeie openen ?
![]()
Wat houd je tegen ? ikke niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef stinkie het volgende:
R2-D2 verdwijnt?
kun je hier vragen: [PTA feedback] het CJIBquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef dribbel79 het volgende:
moet een mod hem wel ff dichtgooien, anders gaan we kruisposten...![]()
Volgend jaar gaan we met zijn allen daar naar toe om lekker motor te rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef bwt het volgende:
[..]
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topic
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnenquote:
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Banditquote:
was goed bedoeld heur...aapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht het niet dus he!
maak maar mooi een nieuwe aan wanneer de oude dicht is en niet eerder!!
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
Herr.Flick
[..]
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnen
[..]
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Bandit
Mogguh
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoor
groot stuur, weinig grond speling, chopper ztihouding, en veel glimmende zooi erop geschroefd,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |