neejquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:37 schreef bwt het volgende:
En ook niet een geschikte TT om dag te zeggen naar R2-D2
Ik ook al niet, was al druk bezig, zelfs met een gepimpte HD kreeg ik 'm niet vol...(zou 't een vloek zijn?)quote:
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neejdeze maar even gauw volplempen ? en dan een goeie openen ?
![]()
Wat houd je tegen ? ikke niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef stinkie het volgende:
R2-D2 verdwijnt?
kun je hier vragen: [PTA feedback] het CJIBquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef dribbel79 het volgende:
moet een mod hem wel ff dichtgooien, anders gaan we kruisposten...![]()
Volgend jaar gaan we met zijn allen daar naar toe om lekker motor te rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef bwt het volgende:
[..]
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topic
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnenquote:
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Banditquote:
was goed bedoeld heur...aapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht het niet dus he!
maak maar mooi een nieuwe aan wanneer de oude dicht is en niet eerder!!
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
Herr.Flick
[..]
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnen
[..]
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Bandit
Mogguh
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoor
groot stuur, weinig grond speling, chopper ztihouding, en veel glimmende zooi erop geschroefd,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.Je mag me altijd mailen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Aha, net gelezen over R2-D2.
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
was geen poging tot rellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]Onopvallende spiegels ![]()
![]()
Leuk geprobeerd om te rellen maar ik moet ff pleitos por favor![]()
Misschien kun je het onderwerp veranderen naar dribbel z'n pekelfiets
Dat ding is graflelijk maar hij kan er niet tegen als je hem de waarheid vertelt *
* Vraag maar aan zijn collega
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
In het kader van een evt. vrijdagrel.....en anders voor Carnaval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ken jij Erik van??quote:
Scherp Stinkie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Aha, net gelezen over R2-D2.
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
ik heb meer te doen dan de hele dag meelurken hier. Sorry dat ik soms wat achterloopquote:
Het was ook nog niet eerder openbaaar gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef stinkie het volgende:
ik heb meer te doen dan de hele dag meelurken hier. Sorry dat ik soms wat achterloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Gauw vrij nemen mensen, het is motorweer.Of zou het nog koud zijn
![]()
.. er zijn warmere landen.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was ook nog niet eerder openbaaar gemaakt.
Dus de context van mijn post moet je anders interpreteren.
Ja dat is niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur.. [afbeelding] .. er zijn warmere landen.![]()
De meeste landen zijn warmer dan Nederland.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Is jouw glas ook altijd half leeg inplaats van half vol?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat is niet zo moeilijk.De meeste landen zijn warmer dan Nederland.
![]()
Zonnetje schijntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Gauw vrij nemen mensen, het is motorweer.Of zou het nog koud zijn
![]()
Jij wou zo graag rellen vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Enneh, het doet me geen hol wat men van mijn fiets vindt, ik bene r zo trots op als een hond met 7 lullen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur.. [afbeelding] .. er zijn warmere landen.![]()
Even wachten tot de manager van OPM naar huis isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Waar is de moederneukende OP?
Copyright DefP.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Waar is de moederneukende OP?
Welke.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
Die meetfoto's waar jij grote afwezige was zijn pijnlijk om te zienDat weer.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Zonnetje schijntLucht is blauw
Teletuibbies kom maar gauw
Regelrecht bedrog dit weer
dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check bestandsnamen*zwijmel*
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Owwwwww, dat was die meet dat Pimber er niet bij was.![]()
Of was het die meet dat Raus en Meercy er niet bij waren?quote:
One of a million.quote:
Misschien kan ik ook wel mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Waar gaan de bollen en halfbollen eigenlijk heen, Italië ofzo? Ik lees hier en daar wel wat in dat MF topic maar echt wijzer word ik er niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Owwwwww, dat was die meet dat Pimber er niet bij was.![]()
Ik heb 80% korting.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:10 schreef worldpimber het volgende:
Iemand uit het ZX-6R topic moet 2000+euro voor zijn All Risk verzekering betalen en zit er nog aan vast ook (opzegtermijn)![]()
een weekje naar de Eiffel volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Waar gaan de bollen en halfbollen eigenlijk heen, Italië ofzo? Ik lees hier en daar wel wat in dat MF topic maar echt wijzer word ik er niet van
Héquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
For your information, ik heb maar 3 meetmapjes overgeslagen omdat jij er wel bij was, nog een paar overgeslagen omdat het geen *zwijmel*-gevoel weer was, en nog een paar omdat het minimeets waren
En kom nou niet weer met je verhaal dat je in 2001 wel grotendeels bij de meets was!*
* Op je scootah [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Nou even speciaal voor jou dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
For your information, ik heb maar 3 meetmapjes overgeslagen omdat jij er wel bij was, nog een paar overgeslagen omdat het geen *zwijmel*-gevoel weer was, en nog een paar omdat het minimeets waren
En kom nou niet weer met je verhaal dat je in 2001 wel grotendeels bij de meets was!*
* Op je scootah [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, 1e 2 piccies was "the meet" @ Mc Barneveld.........
Roadkill en Rebbel maar zwaaien naar Mercy en Raus op de andere weghelftom even later precies dezelfde situatie te hebben maar dan op de andere weghelf
![]()
dat was de meet waar Rausjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:Vrijdagmiddag
[afbeelding]
Raus staat hier garpig op
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mijn zonnige foto´s niet off en online.![]()
Maar niet Ringen of wat? Roadkill iig niet toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
een weekje naar de Eiffel volgens mijiig vlakbij de nurburgring
![]()
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, 1e 2 piccies was "the meet" @ Mc Barneveld.........
Roadkill en Rebbel maar zwaaien naar Mercy en Raus op de andere weghelftom even later precies dezelfde situatie te hebben maar dan op de andere weghelf
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk die nostalische foto's
![]()
![]()
2005 was een goed meet jaar![]()
Ja, en op die foto staat ze er vervolgens onschuldig bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was de meet waar Rausje [afbeelding] tegen een pinautomaat deed![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er toch wel een keer op willen wheelieën rijden though![]()
Alleen vroeg het niet, jij moest het aanbieden
op deze selectie foto's is het wel de rode kleur die overwegend aanwezig isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijden
echt wel ringenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar niet Ringen of wat? Roadkill iig niet toch?
Data![]()
Was niet je laatste kans, hij staat nu bij iemand in Hoofddorp, volgens mij is dat dichtbij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
Had er toch wel een keer op willen wheelieën rijden though![]()
Alleen vroeg het niet, jij moest het aanbieden
Hij viel maar 1 keer uit hoor. (zie avatarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
Ik ookMaar hij had steeds problemen met uitvallen dus daarom niet eens gevraagd
Komt ie achteraf ineens dat ie ons wel wou laten
![]()
Echt zonde, anders hadden wij ook deel uit kunnen maken van de affaire 'de hoer van MF'
Ik heb al 12 jaar de momentsleutel van Motozoom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
hey, laat ik de mensen hier nog eens lastigvallen
heeft iemand hier ervaring met de kwaliteit van deze momentsleutels?
ik kom er zo ongeveer achter dat het toch wel handig is om zo'n ding te hebben![]()
deze is volgens de site van motozoom TUV gekeurd, maar ik kan het hier nergens meer vinden...
deze zoi ook nog een optie kunnen zijn.... alleen zegt mijn gevoel dat moto-detail een behoorlijk budgetmerk is heb ik overigens geen verklaring voor
dus, iemand tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom weten OPM en ik daar niks van, we kunnen jullie toch begeleidenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel ringenRoadkill gaat dan de actiefoto's maken
![]()
Mei![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb al 12 jaar de momentsleutel van Motozoom.![]()
Perfect ding, erg solide en slijtvast, nog nooit problemen mee gehad, ziet er nog als nieuw uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat dus iig niet spontaan roesten ofzo als ie niet gebruikt word
![]()
Ach jah, met die modderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Peerke & Roadkill zijn er al een paar keer geweest en die wisten een fantastisch goed goedkoop hotelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:36 schreef hicham het volgende:
[..]
En waarom weten OPM en ik daar niks van, we kunnen jullie toch begeleiden
Of zijn die bollen daar ook al een keer geweest
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach jah, met die modderop de weg, paarden midden op het pad en een vrachtwagen die ons tegemoet kwam op dat veuls te smalle weggetje
Daar is toch geen smal weggetje voor nodig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Here are some postings of people who care:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
op deze selectie foto's is het wel de rode kleur die overwegend aanwezig is![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Here are some postings of people who care:
[afbeelding]
Ok, ik verleen u bij deze gratiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Peerke & Roadkill zijn er al een paar keer geweest en die wisten een fantastisch goed goedkoop hotel![]()
oquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, ik verleen u bij deze gratie
Hoeveel chopperts gaan er mee?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Aan het werk jij, vlegel!" Aldus zanger Bob
Man, is er eindelijk een clubje supersports waar ze het tempo bij kunnen houden, gaan ze niet meequote:
ze vonden jullie tempo makkelijker bij te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Man, is er eindelijk een clubje supersports waar ze het tempo bij kunnen houden, gaan ze niet mee
Het chroom is van een zeer goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:gaat dus iig niet spontaan roesten ofzo als ie niet gebruikt word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook pleitos, Fokk!en @ work is not done, dus ga me nu toeleggen op 4 dagen
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef FemaleRebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook pleitos, Fokk!en @ work is not done, dus ga me nu toeleggen op 4 dagen
![]()
tot over 4 dagen
![]()
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnavalquote:
Euj, voortaan eerst hier posten, dan pas op MFquote:
Ow, ik dacht dat je naar de knalfuif van Nick gingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnaval![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnaval![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Euj, voortaan eerst hier posten, dan pas op MF
ikke 5 euro per uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:34 schreef BazzieK het volgende:
Verdien 3.50 per uur ofzo...................... >.< Compenseer dat wel ruimschoots door geen kloot uit te voeren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |