Ja inderdaad, vroeg mezelf net af waarom ik nog online wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
15 minuten later staat er nog een +je voor je naam
Oh ja, heb weer de kapotte spiegel vervangen. Was er bijna aan gewend om 1 kant blind te zijnWat fijn om weer alles te kunnen zien achter je
Nou nog een keer die voorvorkkeerringen doen, afspraak was al gezet, maar loopt uit
Olievlekjes overal waar ik mijn motor regelmatig parkeer![]()
Vanaf 15 maart (quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja inderdaad, vroeg mezelf net af waarom ik nog online was![]()
Ook lekker, zo lang alles uitstellen![]()
Duidelijk geen geval van kawafiel, je behandeld haar als stront man![]()
No offense verder hoor![]()
![]()
Nu ben ik wel weg, trusten![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
Net voor de PC in slaap gevallen, is dat een teken dat je moet gaan slapen?
Kheb geen goede pimpfotoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan je meteen ook pos(t)en![]()
Pimp hier (samen) met je motor
Die jas mist een rugzak.![]()
![]()
Wat kijk je stoerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Deze misschien [[url=]afbeelding[/url]]
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen.De belastingdienst vreet al ons geld op.
![]()
Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik probeerde de belastingdienst op te lichten. Men, wat viel dat nog allemaal tegen.
![]()
Ik was er helemaal moe van vanmorgen.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ze hier eens wisten wat voor commentaar jij bij de betalingen aan de Belastingdienst meestuurt![]()
![]()
ik quote er 1 ter illustratie
quote:bij een boete voor te laat betalen van de motorrijtuigen belasting voor haar motor ( niet haar schuld btw) heeft ze als betalingskenmerk ingevuld "stelletje Dieven !!!! "
Ik zie jou ook nog wel vertrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Reztecp voor je leefwijze, maar Nederland sucks verder. Hopen dat we een keer allemaal lekker weg kunnen hier![]()
Een land waar de zon schijntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef worldpimber het volgende:
Fulcum is nou echt weg![]()
[..]
Hmm, Zuid-Afrika misschien ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, ik slaap alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan je meteen ook pos(t)en![]()
Pimp hier (samen) met je motor
Die jas mist een rugzak.![]()
![]()
Je wandelt slaap denk ik... doe je wel voorzichtig ?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef bwt het volgende:
O ja, ik slaap al
Hier ongeveer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef worldpimber het volgende:
Warm land![]()
Geen pekel
Arme mensne uitbuiten
Geld verdienen
Chillen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer?
Nou, toevallig ga ik daar binnen 48 uur naartoe![]()
Uhm... 4 jaar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:00 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding] WAAT....... En hoelang moeten we je dan missen?
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
don't be a stranger.
laat eens iets van je horen
Tijdsverschil is niet zo groot gelukkig - alleen een verschil in jaargetijdes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef bwt het volgende:
Heb nu ook al een nieuwe topic titel in gedachten.......................
maar daar ga ik nu niets mee doen omdat ik toch echt me nest moet opzoeken zoals ik meer dan 1 uur geleden ook al zei
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef worldpimber het volgende:
Oh, zie nu pas dat het een 3 dagen oud topic is.
Geen animo
Het was toch alien abduction?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer?
Maar nu ga ik eerst slapen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>Hoeft de harde kern (flashback!! [afbeelding]) van de Fok!MC daar niet meer te pos(t)en, want die staan er allemaal op
Wou het wel doen maar dan krijg ik bombarie met OPM, geen zin om een smiley op z'n gezicht te plakken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer?
Maar nu ga ik eerst slapen![]()
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>![]()
ehhhhhhhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGZiet er zeer bedreigend uit
Ik heb jouw wijs advies opgevolgdquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGZiet er zeer bedreigend uit
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:00 schreef dribbel79 het volgende:![]()
Goeiemorgen
Geen werklust what so ever, dus kom maar op met die vrijdagrel...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.I'm already informed by my sourceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., I know since tuesday
.
Lieve R2-D2, I wish you all the best and enjoy life to max
*I'll do what I want, cuz I can*
Waar zie je een mooie fiets danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
[relmodus]
Wat een übermooie motorfiets...
[afbeelding]
[afbeelding]
[/relmodus]
Nergens, maar 't was relmodus, "je weet toch"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waar zie je een mooie fiets dan
Bij genoeg belangstelling kan het ook de gehele dag hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
Shit, rellen was altijd op vrijdagmiddag toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |