abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:21:45 #152
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:29:38 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35410966
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk remschijfje, vooral achter.

[afbeelding]

3 cylinder en erg fout.

[afbeelding]

Topicverknaller.
ik vind deze best mooi gemaakt

niet dat ik er mee zou gaan rijden of zo vind die retro look gewoon mooi
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_35411374

quote:
Dit is een klein artikeltje, lees: een leuke ervaring met een dikke V-twin. Zoals ze zeggen een eerste indruk maak je maar één keer! Had hem al op de foto’s in de motorbladen gezien en bewonderd, maar dan zie je de details niet zo goed!
Op een zaterdagmorgen begin februari naar m’n dealer in grave(NB), daar mocht ik er een paar testkilometers mee rijden!! Ja iemand moet het doen toch?? Bij aankomst aldaar, stond hij/zij al buiten mooi te wezen! In de kleur rood/metallicgrijs.
Staat hem erg mooi !! Even naar binnen om te melden en even een bakkie te doen, ook altijd leuk en gezellig daar. Ik zeg “goedemorgen dat ziet er al veelbelovend uit!! zeker ook van dichtbij!!” Mooie componenten zoals Marzocchi voorpootdiameter van 50mm. Staat hem/haar ook mooi in zwart/zilvermetallic, die stond n.l. binnen
naast een Triumph Speed Triple. Nu kon ik meteen het verschil in grootte en hoogte zien, dat scheelde toch wel wat vond ik. Moto Morini is wel groter en wat hoger. Zithoogte volgens brochure is 81 cm. Van de Speed Triple is deze ook 81 cm, maar lijkt lager. De Corsaro lijkt over het algeheel wat forser met de V-twin als middelpunt, wat een blok! Mooi om te zien. Aankleden, zeg ik en laten we maar gaan. Nog even buiten het instrumentarium nagekeken, kan er van alles mee. maar ga daar nu verder niet op in. Wat wel een leuk detail is, is dat wanneer men het contact aanzet men aan een kleine indicator ziet dat het zou kunnen vriezen. Het was ook wel fris, ongeveer rond het vriespunt. Maar ik kreeg het al warm van het idee hoe hij straks zou rijden. Vroeger zelf nog Ducati gereden, ook een mooie V-twin, maar daarmee houdt de vergelijking wel een beetje op.
Starten leek even niet te willen, maar het is eigenlijk simpel: contact aan, een druk op de startknop en dan kun je hem los laten, de computer doet de rest!! Een motormaatje heeft een Multistrada, die werkt hetzelfde.
Hij loopt mooi rond bij zo’n 1400tpm. Het uitlaatgeluid is wel heel erg beschaafd, daar zouden wel wat luidere dempers op mogen vind ik en ik denk velen met mij!!!
Opstappen, nog even de spiegels goed zetten. Het zijn niet de meest trendy exemplaren, maar wel goed. Ik had er goed zicht in naar achteren, ik ben zo’n 1,85m lang, maar kan er goed op zitten. De knieën passen goed in de tank. Met een klein tikje in z’n 1 en wegwezen. Het gaat goed. Koppeling laten opkomen voelt goed aan en zonder bokkig gedrag rijden we weg. Bij het opschakelen, gaat trouwens lekker, krijg je al gauw de indruk dat deze motor een enorm koppelbeest is.
Ik mag hem ook al tot zo’n 5500 tpm doortrekken, maar zoals de meeste V-twins moet je ook bij deze niet onder de 2500 tpm komen. Maar vanaf 3000 tpm zit de gang er al aardig in, het gaat mooi smeuïg en al doorschakelend zit je zo in de zesde versnelling zonder nukken. Al is het wel even bij het wegrijden opletten dat je hem niet onderuit trekt, vooral als het wegdek wat nattig of vettig is.
Sturen door het Brabantse land en Achterhoek vindt hij heel fijn. Hij stuurt makkelijk de bocht in, je kan gewoon blijven zitten (oude engelse stijl) en weer gas erop de bochten uit. Je mag tot 5500 tpm, maar dat is alleen gedurende de inrijperiode. Hij/zij gaat echt als een raket vooruit en daarmee zit je toch al gauw in luttele seconden rond de 160 km/uur.
En ik maar lachen onder m’n helm, wat een feestbeest!! Je krijgt een beetje het rebelse gevoel over je, met zo’n koppelbeest. Het gooi- en smijteffect: hard op een bocht af, terugschakelend, want zo’n dikke V-twin remt ook al aardig op de motor zelf natuurlijk. Met twee vingers hoeft enkel wat bijgeremd te worden, want die zijn ook zeer goed en mooi doseerbaar.
De toerenteller klimt heel langzaam, maar de digitale snelheidsmeter gaat des te sneller. Hoezo koppel??? In z’n 1e, 2e en 3e versnelling komt hij gewoon omhoog. Hij blijft mooi op temperatuur, zo’n 75°C. Bij wat file-verkeer loopt dat op naar 90°C en slaan ook de ventilatoren aan. Die zullen ‘s zomers wel regelmatig aangaan, denk ik al rijdend. Naar het stuur kijkend zie ik verstelbare hendels en een mooi cockpitje. Er is nog steeds vorstgevaar zie ik!! Dat kleine flyscreen werkt aardig tot zo’n 140 km/uur. Ook heb ik niet veel last van turbulentie of zo. Maar als hij/zij straks echt los mag, op hoogst illegale snelheden, moet je jezelf wel goed vasthouden aan dat mooie aluminium stuur. Maar
dat is ook de beleving van het naaktrijden toch?? Onderweg nog een keer getankt, moet ook een keer gebeuren. Ik kwam uit op ong. 1 op 13,5, het is toch een 1200 CC. Hij/zij is van huis uit ook redelijk hard afgeveerd. Da’s wat minder als je echt binnendoor over hobbelige weggetjes gaat en de gang er goed in heb zitten. Op doorgaande wegen gaat dit een stuk beter, maar alles is af te stellen qua vering en demping. Tja wat kan ik er nog meer van vertellen, een heleboel. Ik begon wel te twijfelen, want ik rij zelf nu Triumph Daytona 955i 2003, u weet wel, zo'n mooie Centennial uitvoering,ook erg leuk. Maar zo'n dikke v-twin met zo veel power onderin, is ook heel leuk rijden.
Maar aan alle leuke dingen komt te gauw een eind, dus weer terug naar de dealer.
Nog maar net afgestegen en dan volgt de vraag: “is het wat?” Ik zeg: “Heb je even?”
En dat onder het genot van een bakske koffie. “Hoeveel heb je er opzitten?“ Ik zeg: “een goeie 300km, dus ik heb toch wel een indicatie van de motor en een goed gevoel erbij”.
Hij verdient het om een plaats te krijgen in het (kleine) motorland.
Eén ding wil ik nog wel zeggen: de concurrentie is gewaarschuwd!! Dus als ik jou was, zou ik maar een keer gaan proefrijden!
mvg peterm.

quote:
Vandaag - ondanks de lage temperaturen - om het inrijden te voltooien (in ieder geval voldoende om als demo ingezet te worden), 500 km gereden met dezelfde Corsaro 1200 van Brabant Motors. Afwisselend snelwegen en bochtige dijken. Onderweg natuurlijk een paar foto's gemaakt.
Wat een grote klappen komen er uit deze fiets, met z'n 140 pk. Deze fiets gaat er bij alle toerentallen met hele grote stappen vandoor. Zithouding is sportief/actief, remmen méér dan geweldig (éénvinger-werk,desgewenst), schakelt als boter, loopt als op rails rechtuit ook bij hoogst illegale snelheden, maar stuurt ontzettend licht (daar moest ik aan wennen). Spiegels heel on-italiaans goed (je kunt ook het achteropkomende verkeer zien en niet alleen je ellebogen) en ook trillingvrij. Ook de motor produceert nauwelijks trillingen. Het geluid, zowel aan in- als uitlaatkant is echt geweldig.
Ik vind het knap van Morini om vanuit het niets zo'n fiets op de markt te zetten. Als je in de markt bent voor een nieuwe 'naked' van het genre Tuono, Monster of Speedtriple doe je jezelf tekort als je er geen proefrit mee maakt, naar mijn bescheiden mening.
Terug op m'n Triumph, en vanavond m'n centjes nog eens tellen..............

quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

is ook wel weer echt iets voor jou he
Ik plof altijd op m'n stoel, niet verwacht dat stoelen het zo makkelijk opgeven
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[afbeelding]
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:41:31 #155
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35411443
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet dat ik er mee zou gaan rijden of zo vind die retro look gewoon mooi
Je zou een proefrit wel afslaan?
Straks ben je er nog aan verkocht ook.

En hij straalt wel wat uit ja, dat heb ik bij het vooraanzicht van die blauwe.
In ieder geval kunnen ze aardig pimpen.

De kwaliteit van de fotografie beeldbewerking is ook onovertroffen.
pi_35411587
quote:
apart ding...
quote:
[..]

uiteraard ligt het aan de stoel
pi_35412043
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

uiteraard ligt het aan de stoel
Misschien ook wel een beetje aan mij, aangezien ik met steeds meer moeite mijn broeken inkom

Binnenkort maar weer op fitness gaan
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:59:46 #158
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35412117
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef hicham het volgende:
Misschien ook wel een beetje aan mij, aangezien ik met steeds meer moeite mijn broeken inkom

En je broer heeft het ook altijd over vetprobjes. Jullie worden ook een dagje ouder merk ik.

i
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:03:53 #159
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35412261
S`middags
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_35412584
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef hicham het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En je broer heeft het ook altijd over vetprobjes. Jullie worden ook een dagje ouder merk ik.

i
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef RB het volgende:
S`middags
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:15:27 #161
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35412636
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_35412748
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

i
Dat krijg je heH, als je IT'er wordt
Pimber vrachtwagenchauffeur, die zitten ook teveel op hun reet (en eten tankstationvoedsel)
pi_35413307
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Vandaag les toch?
Neen, was het maar zo'n feest

zaterdagmiddag weer
Doei.
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:37:56 #164
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35413327
Zaterdag eens een poging doen om m`n motor weer bij huis te krijgen
als het droog is tenminste
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_35413347
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat zeg je?

Wel leuk dat je nieuwe leden gaat inbrengen
Nou echt weg.
met stom ^^

zondag meeten moet het weer wel een beetje aantrekken
pi_35413568
Kijk eens naar de vooruitzichten, het wordt weer strooien

Mij niet gezien iig, maar dat is echt niet omdat ik ook andere dingen moet doen
pi_35413630
had nog niet gekeken, zag het ergens staan toen ik teruglas...wordt idd niks
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:54:02 #168
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35413817
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had nog niet gekeken, zag het ergens staan toen ik teruglas...wordt idd niks
[afbeelding]
Ik denk dat ik de motor nog maar een weekje bij de kachel laat staan
Wordt niet zulk mooi weer zo tezien
pi_35414276
Ben je voorlopig dan vrij of niet RB? Hoe werkt dat, 3 weken werken 3 weken vrij toch?
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:22:09 #170
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35414554
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Ben je voorlopig dan vrij of niet RB? Hoe werkt dat, 3 weken werken 3 weken vrij toch?

Niks nie 3 week werken en 3 weken vrij
Werk me een slag in de ronde de laatste tijd.
Dagen van 12 of meer uur zijn normaal de laatste tijd en dan ook nog alles doorelkaar, dag/avond of nachtdienst.
Ben blij als het weekend is en volgende week alleen maar nachtdienst
pi_35414701
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef RB het volgende:

[..]

Niks nie 3 week werken en 3 weken vrij
Werk me een slag in de ronde de laatste tijd.
Dagen van 12 of meer uur zijn normaal de laatste tijd en dan ook nog alles doorelkaar, dag/avond of nachtdienst.
Ben blij als het weekend is en volgende week alleen maar nachtdienst

Misschien toch maar een baan op kantoor overwegen

Wordt al die onregelmatigheid niet een keer gecompenseerd met veel vrij ofzo? Ja, op je loonstrookje een hoger bedrag misschien, maar wat heb je nou aan geld verdienen als je nooit de tijd hebt/krijgt om het uit te geven
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:32:27 #172
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35414832
Zal eens kijken of ik lift kan krijgen voor zaterdag.
En een bakkie als ze thuis is tenminste
pi_35414957

Ik ga maar achter de TV hangen om mijn leven nog spannender te maken
pi_35415470
Mogguh
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:17:36 #175
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35416332
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
hey slaapkop
Let's race
Buienradar
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:25:32 #176
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_35416638
Avond
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_35417185

Ik heb veel vergaderd vandaag, dus ik moest ineens een topic bijlezen. Maar ja, het ging zo wel lekker snel vandaag.

Laat de sneeuw nog maar even vallen, hopelijk is het 15 maart dan eindelijk weer eens fatsoenlijk motorweer. Tot nu toe blijft het weer zich maar herhalen: warmer + regen en daarna kouder + sneeuw.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_35417444
Hicham, die foto's van die GSXR zijn niet zo heel duidelijk om het totaalplaatje te zien, maar volgens mij is het wel een p*rn bike ja!

Ik dacht eerst dat de kleur donkerblauw was.
pi_35417496
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef hicham het volgende:

[..]

Wordt al die onregelmatigheid niet een keer gecompenseerd met veel vrij ofzo? Ja, op je loonstrookje een hoger bedrag misschien, maar wat heb je nou aan geld verdienen als je nooit de tijd hebt/krijgt om het uit te geven
Dat geld valt in 1 klap in een motor te pimpen pompen.

Maar ja een motor is vooral om te rijden en niet alleen om te posen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:58:38 #180
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35417864
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef hicham het volgende:

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

[..]

heb het verhaal nu ook gelezen

ik heb hem op de beurs gezien en vind het een geweldig mooie machine ik zou er mijn Blade gelijk voor inruilen zonder ook maar een minuut na te denken
Let's race
Buienradar
pi_35418544
YUP!!!!!

Leef jij nog Zo ja, klik hier en check z'n sig
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb veel vergaderd vandaag, dus ik moest ineens een topic bijlezen. Maar ja, het ging zo wel lekker snel vandaag.
Vergaderen, gadverdamme dat haat ik echt zow he

Vergaderen = Blablablablabla yada yada yada
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Duh, zover was ik ook al Leuk om zo een dikke SV1000 te hebben die maar 1.000 km per jaar hoeft af te leggen (zonde van al dat vermogen ) Maar dat heeft me wel gelijk inzicht in de verkoopmarkt gegeven, als je weer eens een wenkbrauw optrekt bij een lage kilometerstand van een motor hoef je alleen even aan RB te denken (of aan FemaleRebbel, die had ook zo weinig gereden )

Ik begrijp ook niet waar al dat geld blijft van jullie als tweeverdieners
pi_35418731
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:

Duh, zover was ik ook al Leuk om zo een dikke SV1000 te hebben die maar 1.000 km per jaar hoeft af te leggen (zonde van al dat vermogen ) Maar dat heeft me wel gelijk inzicht in de verkoopmarkt gegeven, als je weer eens een wenkbrauw optrekt bij een lage kilometerstand van een motor hoef je alleen even aan RB te denken (of aan FemaleRebbel, die had ook zo weinig gereden )
* Rebbel heeft niet zoveul kilometers gereden omdat ze tussen de bedrijven door een paar keer moest werpen JaH
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_35418766
quote:
YUP!!!!!

Vindt ie vast te duur

Zit trouwens rose op de tank
pi_35418820
quote:
YUP!!!!!

[..]

Vergaderen, gadverdamme dat haat ik echt zow he

Vergaderen = Blablablablabla [afbeelding] yada yada yada [afbeelding]
[..]

Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen. De belastingdienst vreet al ons geld op. Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik probeerde de belastingdienst op te lichten. Men, wat viel dat nog allemaal tegen. Ik was er helemaal moe van vanmorgen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:31:37 #185
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35419207
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen. De belastingdienst vreet al ons geld op. Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik probeerde de belastingdienst op te lichten. Men, wat viel dat nog allemaal tegen. Ik was er helemaal moe van vanmorgen.
als ze hier eens wisten wat voor commentaar jij bij de betalingen aan de Belastingdienst meestuurt

ik quote er 1 ter illustratie
quote:
bij een boete voor te laat betalen van de motorrijtuigen belasting voor haar motor ( niet haar schuld btw) heeft ze als betalingskenmerk ingevuld "stelletje Dieven !!!! "
Let's race
Buienradar
pi_35419279
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

* Rebbel heeft niet zoveul kilometers gereden omdat ze tussen de bedrijven door een paar keer moest werpen JaH
Ja dat wist ik maar dat was even niet van belang
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Vindt ie vast te duur

Zit trouwens rose op de tank
En ik gaf die link juist omdat het zo goedkoop was, misschien kan ie (met aanvoering van het argument 'roze op de tank') het bedrag wel naar 1000 euro krijgen Een GS is toch maar matig dus dat roze boeit echt niet
quote:

[..]

Over belastingoplichting dromen

Ik zal me verder maar in stilzwijgen hullen want heb er geen verstand van, maar me dunkt gaat er toch wat mis daaro bij jullie dat er niet een Brutale en Motor Morini voor de deur staat naast de ragbike

Droomde trouwens een weekje geleden ofzo dat iemand mijn motor (en die van pimber) omgooide en begon te slopen met stenen Ik schreeuwde wat uit het raam, stond op het punt naar buiten te rennen en belde ondertussen ook de plisie volgens mij. En toen werd ik met een bonkend hart wakker Was helemaal in paniek maar tegelijk opgelucht dat het maar een droom was

Iemand die dromen kan uitleggen? Vond ik toch wel verontrustend
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

als ze hier eens wisten wat voor commentaar jij bij de betalingen aan de Belastingdienst meestuurt

[..]

Jammer dat het niet gelezen wordt denk ik (geautomatiseerd toch? )
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:39:15 #187
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35419522
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja dat wist ik maar dat was even niet van belang
[..]

En ik gaf die link juist omdat het zo goedkoop was, misschien kan ie (met aanvoering van het argument 'roze op de tank') het bedrag wel naar 1000 euro krijgen Een GS is toch maar matig dus dat roze boeit echt niet
[..]

Over belastingoplichting dromen

Ik zal me verder maar in stilzwijgen hullen want heb er geen verstand van, maar me dunkt gaat er toch wat mis daaro bij jullie dat er niet een Brutale en Motor Morini voor de deur staat naast de ragbike

Droomde trouwens een weekje geleden ofzo dat iemand mijn motor (en die van pimber) omgooide en begon te slopen met stenen Ik schreeuwde wat uit het raam, stond op het punt naar buiten te rennen en belde ondertussen ook de plisie volgens mij. En toen werd ik met een bonkend hart wakker Was helemaal in paniek maar tegelijk opgelucht dat het maar een droom was

Iemand die dromen kan uitleggen? Vond ik toch wel verontrustend
[..]

Jammer dat het niet gelezen wordt denk ik (geautomatiseerd toch? )
ik kan jouw droom wel uitleggen

je heb onbewust zo'n grote wrok opgebouwd tegen Kawasaki's dat je al slaapwandelend een schuur binnen bent gelopen en heb daar al jouw fantasieen over Kawasaki botgevierd met het resultaat dat je iemand heel verdrietig heb gemaakt

en nu ben je bang dat hij wraak komt nemen op jouw motor en daar schrik je dan midden in de nacht van wakker

simpel toch ?
Let's race
Buienradar
pi_35419677
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik kan jouw droom wel uitleggen

je heb onbewust zo'n grote wrok opgebouwd tegen Kawasaki's dat je al slaapwandelend een schuur binnen bent gelopen en heb daar al jouw fantasieen over Kawasaki botgevierd met het resultaat dat je iemand heel verdrietig heb gemaakt

en nu ben je bang dat hij wraak komt nemen op jouw motor en daar schrik je dan midden in de nacht van wakker

simpel toch ?
Hmm.. zou kunnen, er zat laatst wat purschuim op m'n wekker
pi_35420106
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Hmm.. zou kunnen, er zat laatst wat purschuim op m'n wekker
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:56:03 #190
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35420305
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat moet je met al die vrije dagen heb er zelfs nog 20 van vorig jaar staan plus 27 & 14 van dit jaar, kan dus wel ff vooruit .
Laat al mijn uren uitbetalen, leverd tenminste nog wat op als je vrij neemt kost het je meestal geld erbij

En op een kantoor zitten is drie keer ik ben een echt buitenmens in weer en wind
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:59:44 #191
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35420437
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

moet ik mijn fiets nog pimpen verfraaien dan
Ikke mijn fiets mooi zo laten doe misschien
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
pi_35421002
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef RB het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de motor nog maar een weekje bij de kachel laat staan
Wordt niet zulk mooi weer zo tezien
kun je iig meeten volgende week heb volgende week vakantie van school
pi_35421095
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

kan je hem niet een beetje zielig aankijken zodat je ook een uitrusting krijgt ?
Mwah op laarzen na heb ik mijzelf al goed voorzien, mijn pa vind het alleen nodig om ieder jaar een volledig nieuwe outfit te kopen >.<
pi_35421159
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef RB het volgende:

[..]

Laat al mijn uren uitbetalen, leverd tenminste nog wat op als je vrij neemt kost het je meestal geld erbij
Ja maar wat moet je met geld als je het nooit kunt uitgeven. Op vrije dagen kun je leuke dingen doen, of vind je werken zo leuk dan Volgens mij ben jij zo iemand die leeft om te werken Of heb je grootse plannen voor je pensioen? (welke bij jou wel erg dichtbij is natuurlijk )
quote:
En op een kantoor zitten is drie keer ik ben een echt buitenmens in weer en wind
I know Zei je op de kartmeet daarom mijn suggestie
Maar je hebt wel gelijk, op kantoor werken is fucking triest
pi_35421243
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:32 schreef RB het volgende:
Zal eens kijken of ik lift kan krijgen voor zaterdag.
En een bakkie als ze thuis is tenminste
De eigenaar van mijn huis was er niet...
Wilde je wat van me ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:30:09 #196
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35421717
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja maar wat moet je met geld als je het nooit kunt uitgeven. Op vrije dagen kun je leuke dingen doen, of vind je werken zo leuk dan
Een nieuwe motor of auto kopen
quote:
Volgens mij ben jij zo iemand die leeft om te werken
Heb plezier in mijn werk en een paar uur extra is altijd meegenomen
quote:
Of heb je grootse plannen voor je pensioen? (welke bij jou wel erg dichtbij is natuurlijk )
quote:
[..]
grote plannen zijn er altijd wel
En mijn pensioen datum is 1-5-2023. Dat duurt nog even
quote:

I know Zei je op de kartmeet daarom mijn suggestie
Maar je hebt wel gelijk, op kantoor werken is fucking triest
Dan ben je net een kasplantje
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:33:12 #197
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35421823
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De eigenaar van mijn huis was er niet...
Wilde je wat van me ?

Wou een bakkie halen maar je bewoonster van je huis was er niet, en had nog een vraagje zie boven
pi_35421847
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef RB het volgende:

[..]

Heb plezier in mijn werk
Kijk, dat is de kern van het verhaal
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:35:54 #199
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35421923
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Kijk, dat is de kern van het verhaal
en zo ist maar net
pi_35421976
Gangfight
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:40:34 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35422142
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
Gangfight
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer
Let's race
Buienradar
pi_35422247
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Stoer

Je begrijpt 'm niet
pi_35422285
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef RB het volgende:

[..]

Wou een bakkie halen maar je bewoonster van je huis was er niet, en had nog een vraagje zie boven
Wanneer zaterdag ?
En...... alleen als ik even mag rijden.

donderdag 23 februari 2006 @ 21:51:44 #204
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35422597
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wanneer zaterdag ?
Na de middag tegen een uur of 3
quote:

............................................... .............................................................. ..........oké misschien
pi_35422794
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef RB het volgende:

[..]

[..]

............................................... .............................................................. ..........oké misschien
Voor een misschien doe ik het niet.... mag jij even met mijn hond lopen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:04:19 #206
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35423090
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Voor een misschien doe ik het niet.... mag jij even met mijn hond lopen.
Met dat fietsenrek op vier poten

Als het je niet te koud is mag je ff het stuur vasthouden.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:09:49 #207
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35423287
quote:
Dat snap ik ook niet, ze zullen wel een groot pensioen hebben.
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:27:33 #208
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_35423983
i

Laters
pi_35424000
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef FemaleRebbel het volgende:

pi_35424145
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILER
Hehehe

Reztecp voor je leefwijze, maar Nederland sucks verder. Hopen dat we een keer allemaal lekker weg kunnen hier
pi_35424162
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef RB het volgende:

[..]

Met dat fietsenrek op vier poten

Als het je niet te koud is mag je ff het stuur vasthouden.
3 uur gaat wel lukken denk ik...
Als het niet te koud is Wat maakt dat nou uit .. als het maar droog is.
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:33:54 #212
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35424232
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wanneer zaterdag ?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef RB het volgende:

[..]

[..]
quote:

quote:
eeehhhhh, is er misscien iets aan de hand wat gemist word?
een roze kleurtje met stempels?
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_35424307
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef bwt het volgende:

Die komt vast van de zomer onverwachts op de motor
pi_35424441

ff bijlezen, maar eerst dit maatschappelijk verantwoorde geintjuh :

Eerst schiep God de hemel en aarde.
En de aarde werd bekleed met broccoli, kool, spinazie, groene, oranje en
gele groenten van alle soorten en Adam en Eva leefden een lang en gezond
leven.
Toen kwam de duivel en de duivel schiep de poffertjes en de pannenkoeken.
En de duivel sprak tot de Adam: "Wilt u er suikerstroop bij?"
En Adam zei: "ja!"
En Eva zei: "Ik wil ook met slagroom."
En zo kwamen Adam en Eva beiden 3 kilo aan.
God schiep gezonde biogarde yoghurt, zodat Eva op haar figuurtje kon passen
waar Adam zo van hield.
En de duivel schiep de witte suiker en mengde dat erdoor.
En Eva ging van maatje 36 naar maatje 44.
En God sprak tot Adam: "Eet smakelijk van de salade uit mijn rijke tuinen."
En de duivel sprak tot Adam: "doe er lekkere Roquefort saus en knoflookbrood
bij."
Adam en Eva zetten hun ceintuur op een gaatje extra na deze maaltijd.
En God sprak: "Ik schiep voor u gezonde groenten en pure olijfolie, wat goed
is voor het hart."
En de duivel schiep een tafel vol met lamkebab, pita met shoarma,
gefrituurde kip met een knapperig korstje in enorme hoeveelheden.
En zo steeg de cholesterol van Adam en Eva tot aan de hemel.
En God schiep de aardappel, vetvrij en voedingrijk.
En de duivel schilde de aardappel, sneed hem in dunne reepjes, frituurde de
reepjes in dierlijk vet en schiep de patat.
En de duivel voegde er immense hoeveelheden zout aan toe.
En Adam en Eva kwamen nog meer aan en Eva kreeg puistjes.
En toen schiep God de sportschoenen, zodat de mens kon rennen om de
overtollige kilo's kwijt te raken.
En de duivel schiep kabel-TV met afstandsbediening zodat de mens niet hoefde
te lijden tijdens het zappen.
En Adam en Eva lachten en huilden voor de flitsende buis en droegen verlepte
trainingspakken.
En God schiep mager vlees, dieet producten en magere kaas, zodat de mens
minder calorieën zou benutten.
En de duivel schiep McDonalds en de dubbele cheeseburger voor 4 Euro.
En de duivel sprak tot Adam: "Wilt u er ook patat bij?"
En Adam zei: "Ja, en ik wil ook graag de maaltijd vergroten!"
En Adam en Eva kregen een hartaanval.
En God schiep de drievoudige Bypass.
En de duivel...
Schiep de nieuwe zorgverzekering??
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:44:47 #215
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35424642
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe

Reztecp voor je leefwijze, maar Nederland sucks verder. Hopen dat we een keer allemaal lekker weg kunnen hier
Nederland zijn we zelf.
SPOILER
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef bwt het volgende:
Vast niet, maar het zou wel een leuke verassing zijn.
pi_35424685
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:

Eerst schiep God de hemel en aarde.
En de aarde werd bekleed met broccoli, kool, spinazie, groene, oranje en
gele groenten van alle soorten en Adam en Eva leefden een lang en gezond
leven.
Toen kwam de duivel en de duivel schiep de poffertjes en de pannenkoeken.
En de duivel sprak tot de Adam: "Wilt u er suikerstroop bij?"
En Adam zei: "ja!"
En Eva zei: "Ik wil ook met slagroom."

Ik vind de clou alleen wat minder, het verhaal op zich is leuker
Hoeveel km tegen hoeveel jaar staat er op je bike
pi_35424790
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:

Nederland zijn we zelf.
De Leefbaarheid van Nederland ligt laag. Gemiddeld scoren we dan wel hoog, maar de lasten liggen voor iedereen ook lekker hoog Nederlanders zijn een klaagvolk, maar het is ook lekker een puinzooi

6k Wat moest ze daarvoor doen? bij de baas
pi_35424798
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hoeveel km tegen hoeveel jaar staat er op je bike
Nog géén 10 K
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:49:01 #219
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35424808
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:

quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nog géén 10 K

Ik reed vroeger in 5 maanden woon~werk verkeer 35.000 kilometer.
SPOILER
pi_35424953
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nog géén 10 K
SPOILER

Nog zoiets kuts Je kunt hier niet eens dagelijks lekker fietsen naar je werk tegen een lekker temperatuurtje. Er bestaat zoiets als "winterstalling". Kom op zeg, dit ga ik toch niet me hele leven vol houden
pi_35424962
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Nederland zijn we zelf.
SPOILER
[..]

Vast niet, maar het zou wel een leuke verassing zijn.
Verassing ?
Liever niet hoor....
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:53:39 #222
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35424970
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
De Leefbaarheid van Nederland ligt laag. Gemiddeld scoren we dan wel hoog, maar de lasten liggen voor iedereen ook lekker hoog Nederlanders zijn een klaagvolk, maar het is ook lekker een puinzooi
Viel me al eerder op dat je tegenstrijdigheden post bij politieke onderwerpen.
quote:
6k Wat moest ze daarvoor doen? bij de baas
Netto.
SPOILER
pi_35424975
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Ik reed vroeger in 5 maanden woon~werk verkeer 35.000 kilometer.
Scootahboy
pi_35425044
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
Viel me al eerder op dat je tegenstrijdigheden post bij politieke onderwerpen.
Ja, ik kan me nog niet zo goed uitdrukken in volwassen termen. Heb ook nog niet te maken met belasting e.d. dus weet de termen er niet voor

Maar ik weet wel wat ik bedoel !!
quote:
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:55:59 #225
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35425055
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef ondeugend het volgende:
Verassing ?
Liever niet hoor....
Waarom liever niet.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Scootahboy
Sstttt.. <insert fluistersmiley.
pi_35425056
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nog zoiets kuts Je kunt hier niet eens dagelijks lekker fietsen naar je werk tegen een lekker temperatuurtje. Er bestaat zoiets als "winterstalling". Kom op zeg, dit ga ik toch niet me hele leven vol houden
En nu het goede nieuws , als m'n motor z'n beurtje hebt gehad, ga ik weer op de motor naar m'n werk
pi_35425081
Geen R6 meer?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom liever niet.
verassing

Ze heeft vandaag bijdehandjes over d'r pannekoeken gestrooid.
pi_35425185
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:56 schreef worldpimber het volgende:
Geen R6 meer?
[..]

verassing

Ze heeft vandaag bijdehandjes over d'r pannekoeken gestrooid.
Of ik 'm nu inruil of volgend jaar, maakt niet uit en volgend jaar bespaar ik elke maand ¤ 500-¤ 600 per maand , dus dan heeft Rebbel plenty cashflow
pi_35425306
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Of ik 'm nu inruil of volgend jaar, maakt niet uit en volgend jaar bespaar ik elke maand ¤ 500-¤ 600 per maand , dus dan heeft Rebbel plenty cashflow
Jij volgend jaar een andere moto, en ik ook
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:02:49 #230
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35425310
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:56 schreef worldpimber het volgende:
verassing
Dat zei ik vroeger ook vaak.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
So.. money makes the world go round.

Hoe doe je $ besparen dan , de kinderen uit de lease halen?
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:09:03 #231
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35425557
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:

[verhaaltje]
Erg leuk
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_35425598
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dat zei ik vroeger ook vaak.
[..]

So.. money makes the world go round.

Hoe doe je $ besparen dan , de kinderen uit de lease halen?
SPOILER
Kids gaan idd uit de lease jah
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Jij volgend jaar een andere moto, en ik ook
Jij koopt m'n motor over, waarbij ik je uiteraard een H5N1 pootje uitruk en ik haal een R6
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:13:45 #233
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35425759
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:17:20 #234
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35425933
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef bwt het volgende:
SPOILER
¤
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:22:50 #235
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35426194
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

¤
zit ie bij jou dan onder de 5?
[edit]
ik zie het al.
ik heb een UK keyboard layout
bij jou dus met de 5
[/edit]
pi_35426209
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef bwt het volgende:

[..]
SPOILER
Werkt niet als je taalinstellingen op English / United States staan

Jij als helpdesker hebt vast wel een goeie tip voor me, ik heb mijn instellingen op English staan omdat ik niet steeds een spatie wil doen nadat ik een " aanhalingsteken heb ingetikt, nadeel is dat ik nu geen sneltoets meer heb voor trema's en accenten. Is daar nog een andere manier voor of zit ik vast aan alt-codes en copy/paste??
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:25:07 #237
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35426290
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef hicham het volgende:

[..]
JA
pi_35426319
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef bwt het volgende:

[..]

JAa, meneer. En nog een prettige dag verder!
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:29:07 #239
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35426465
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef hicham het volgende:

[..]
ja, ehhh, ik heb vrij ja
dus nix geen meneer nu maar gerwoon lekker kort "JA" -> je zit vast aan je alt toetsjes
of je moet gebruik gaan maken van "character map" (op z'n engels)
vind je terug in onder de systemtoools van de bureau ass.

en als u verder geen vragen meer hebt dan wens ik u nog een prettige nachtrust
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:31:44 #240
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35426576
O ja, wil je nog de high res plaatjes uit de OP?
of was mijn verhaaltje van vandaag voldoende
pi_35426599
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Jij koopt m'n motor over, waarbij ik je uiteraard een H5N1 pootje uitruk en ik haal een R6
Wat moet ik met een Fazer als ik al een GS500 heb?
pi_35426667
Is dat dan niet duidelijk?
SPOILER
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:34:50 #243
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35426732
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef bwt het volgende:
zit ie bij jou dan onder de 5?
[edit]
ik zie het al.
ik heb een UK keyboard layout
bij jou dus met de 5
[/edit]
Ik zal het morgenochtend gelijk proberen , want inmiddels staat het klapjappie uit.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]

i
pi_35426931
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef bwt het volgende:

[..]

ja, ehhh, ik heb vrij ja
dus nix geen meneer nu maar gerwoon lekker kort "JA" -> je zit vast aan je alt toetsjes
of je moet gebruik gaan maken van "character map" (op z'n engels)
vind je terug in onder de systemtoools van de bureau ass.

en als u verder geen vragen meer hebt dan wens ik u nog een prettige nachtrust
Euj, die kende ik nog niet!
ﺷﻜﺮﺍ ﺻﺤﺐ
pi_35427023
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef bwt het volgende:
O ja, wil je nog de high res plaatjes uit de OP?
of was mijn verhaaltje van vandaag voldoende
Verhaaltje was voldoende
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:46:01 #246
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35427260
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef hicham het volgende:

[..]

ﺷﻜﺮﺍ ﺻﺤﺐ
hmmm, nu moet ik zeggen, mijn arabisch/farsi/whatever is een beetje roestig.
kun je dat ff vertalen?
pi_35427479
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef bwt het volgende:

[..]

hmmm, nu moet ik zeggen, mijn arabisch/farsi/whatever is een beetje roestig.
kun je dat ff vertalen?
Dankjewel vriend

Pitten i
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:54:55 #248
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35427631
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef hicham het volgende:

[..]

Dankjewel vriend

Pitten i

strak plan - duik ook me nest in
was gister laat zat
pi_35427655
Trusten

Ich gehe auch

Auf wiedersehen
pi_35428318
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trusten

Ich gehe auch

Auf wiedersehen
15 minuten later staat er nog een +je voor je naam

Oh ja, heb weer de kapotte spiegel vervangen. Was er bijna aan gewend om 1 kant blind te zijn Wat fijn om weer alles te kunnen zien achter je Nou nog een keer die voorvorkkeerringen doen, afspraak was al gezet, maar loopt uit

Olievlekjes overal waar ik mijn motor regelmatig parkeer
pi_35428491
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef worldpimber het volgende:

[..]

15 minuten later staat er nog een +je voor je naam

Oh ja, heb weer de kapotte spiegel vervangen. Was er bijna aan gewend om 1 kant blind te zijn Wat fijn om weer alles te kunnen zien achter je Nou nog een keer die voorvorkkeerringen doen, afspraak was al gezet, maar loopt uit

Olievlekjes overal waar ik mijn motor regelmatig parkeer
Ja inderdaad, vroeg mezelf net af waarom ik nog online was

Ook lekker, zo lang alles uitstellen
Duidelijk geen geval van kawafiel, je behandeld haar als stront man

No offense verder hoor

Nu ben ik wel weg, trusten
pi_35428615
Net voor de PC in slaap gevallen, is dat een teken dat je moet gaan slapen?
pi_35428742
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja inderdaad, vroeg mezelf net af waarom ik nog online was

Ook lekker, zo lang alles uitstellen
Duidelijk geen geval van kawafiel, je behandeld haar als stront man

No offense verder hoor

Nu ben ik wel weg, trusten
Vanaf 15 maart ( ) wordt ie weer netjes onderhouden. Nu zinloos.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
Net voor de PC in slaap gevallen, is dat een teken dat je moet gaan slapen?
pi_35428807

Nog iemand wakker?
intuition will take you further than logics will ever do
pi_35429005
Nog half, ik ga slapen
pi_35429763
Ja ik .. nog steeds...
pi_35429799
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja ik .. nog steeds...
Kan je meteen ook pos(t)en

Pimp hier (samen) met je motor

Die jas mist een rugzak.
pi_35429921
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die jas mist een rugzak.
Kheb geen goede pimpfoto
pi_35429950
Oh, zie nu pas dat het een 3 dagen oud topic is.
Geen animo
pi_35429961

Deze misschien

pi_35430048
Die golf op de achtergrond doet 't em

Naja moet toch maar gaan maffen, morgen weer vroeg

i
pi_35430052
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Deze misschien [[url=]afbeelding[/url]]

Wat kijk je stoer
pi_35430067
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Wat kijk je stoer
Als een ziek vogeltje ja
pi_35430135
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Als een ziek vogeltje ja
Je moet nog Fcinqen in dat andere topic

Zijn er geen mooiere foto's?
pi_35430177
quote:

[..]

* R2-D2 schrok ervan toen ze van d'r 1e bonus 45% moest inleveren bij uitbetaling
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

quote:
bij een boete voor te laat betalen van de motorrijtuigen belasting voor haar motor ( niet haar schuld btw) heeft ze als betalingskenmerk ingevuld "stelletje Dieven !!!! "

quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hehehe

Ik zie jou ook nog wel vertrekken

pi_35430264
Fulcum is nou echt weg
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zie jou ook nog wel vertrekken

Hmm, Zuid-Afrika misschien ofzo.
pi_35430305
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef worldpimber het volgende:
Fulcum is nou echt weg
[..]

Hmm, Zuid-Afrika misschien ofzo.
Een land waar de zon schijnt
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:31:49 #268
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35430664
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die jas mist een rugzak.
O ja, ik slaap al
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:35:56 #269
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35430733
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef bwt het volgende:

[..]

O ja, ik slaap al
Je wandelt slaap denk ik... doe je wel voorzichtig ?
pi_35430780
quote:

[..]

O ja, ik slaap al
pi_35430940
Warm land
Geen pekel
Arme mensne uitbuiten
Geld verdienen
Chillen
quote:
O ja, ik slaap al
pi_35431015
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef worldpimber het volgende:
Warm land
Geen pekel
Arme mensne uitbuiten
Geld verdienen
Chillen
Hier ongeveer?
Nou, toevallig ga ik daar binnen 48 uur naartoe

Maar nu ga ik eerst slapen

i

[ Bericht 7% gewijzigd door R2-D2 op 24-02-2006 08:33:54 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:00:11 #273
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35431074
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Hier ongeveer?
WAAT....... En hoelang moeten we je dan missen?
pi_35431082
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:00 schreef bwt het volgende:

[..]

[afbeelding] WAAT....... En hoelang moeten we je dan missen?
Uhm... 4 jaar...
pi_35431110
Geen condens meer aan de binnenkant van m'n vizier
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:04:19 #276
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35431115

don't be a stranger.
laat eens iets van je horen
Tijdsverschil is niet zo groot gelukkig - alleen een verschil in jaargetijdes
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:05:37 #277
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35431132
Heb nu ook al een nieuwe topic titel in gedachten.......................

maar daar ga ik nu niets mee doen omdat ik toch echt me nest moet opzoeken zoals ik meer dan 1 uur geleden ook al zei
pi_35431168
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]

don't be a stranger.
laat eens iets van je horen
Tijdsverschil is niet zo groot gelukkig - alleen een verschil in jaargetijdes
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.
SPOILER
pi_35431175
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef bwt het volgende:
Heb nu ook al een nieuwe topic titel in gedachten.......................

maar daar ga ik nu niets mee doen omdat ik toch echt me nest moet opzoeken zoals ik meer dan 1 uur geleden ook al zei
Ik ook

Welterusten
i
pi_35432709
morgen
pi_35432728
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef worldpimber het volgende:
Oh, zie nu pas dat het een 3 dagen oud topic is.
Geen animo
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'> Hoeft de harde kern (flashback!! ) van de Fok!MC daar niet meer te pos(t)en, want die staan er allemaal op Wou het wel doen maar dan krijg ik bombarie met OPM, geen zin om een smiley op z'n gezicht te plakken
quote:

[..]

Hier ongeveer?

i
Het was toch alien abduction?
pi_35432736
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:

<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'> Hoeft de harde kern (flashback!! [afbeelding]) van de Fok!MC daar niet meer te pos(t)en, want die staan er allemaal op Wou het wel doen maar dan krijg ik bombarie met OPM, geen zin om een smiley op z'n gezicht te plakken
heb der al gepimptt
pi_35432771
Stelletje posers
pi_35432814
quote:

[..]

Hier ongeveer?

i

Keep in touch ofzo.
pi_35432823
quote:

<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPG Ziet er zeer bedreigend uit
  vrijdag 24 februari 2006 @ 07:54:51 #286
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_35432851
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:

[..]

ehhhhhhh
pi_35432867
pi_35432910
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:54 schreef bwt het volgende:

[..]

ehhhhhhh
windowstoets + F en zoeken naar bestandsnaam
pi_35433017
Goedemorgen
pi_35433097
quote:

[..]

Het was toch alien abduction?
Ik heb jouw wijs advies opgevolgd
Het is weer Alien Abduction

[ Bericht 17% gewijzigd door R2-D2 op 24-02-2006 08:37:08 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:51:08 #291
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35433320
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:

[..]

die foto heb ik gemaakt
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:51:42 #292
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35433328
oh ja bijna vergeten

goedemorgen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:00:37 #293
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35433466
Goeiemorgen

Geen werklust what so ever, dus kom maar op met die vrijdagrel...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:13:21 #294
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35433712
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:00 schreef dribbel79 het volgende:
Goeiemorgen

Geen werklust what so ever, dus kom maar op met die vrijdagrel...
Let's race
Buienradar
pi_35434106
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.
SPOILER
I'm already informed by my source , I know since tuesday .

Lieve R2-D2 , I wish you all the best and enjoy life to max
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:38:04 #296
50237 dribbel79
pi_35434206
[relmodus]

Wat een übermooie motorfiets...

[/relmodus]

vrijdag 24 februari 2006 @ 09:38:48 #297
50237 dribbel79
pi_35434223
Shit, rellen was altijd op vrijdagmiddag toch??
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:39:41 #298
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35434241
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
[relmodus]

Wat een übermooie motorfiets...

[afbeelding]

[afbeelding]

[/relmodus]

Waar zie je een mooie fiets dan
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:06:44 #299
50237 dribbel79
pi_35434923
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Waar zie je een mooie fiets dan
Nergens, maar 't was relmodus, "je weet toch"

vrijdag 24 februari 2006 @ 10:15:35 #300
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35435148
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
Shit, rellen was altijd op vrijdagmiddag toch??
Bij genoeg belangstelling kan het ook de gehele dag hoor
Let's race
Buienradar
pi_35435153

eyy, de laatste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')