Dat geld valt in 1 klap in een motor te pimpen pompen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien toch maar een baan op kantoor overwegen![]()
Wordt al die onregelmatigheid niet een keer gecompenseerd met veel vrij ofzo?Ja, op je loonstrookje een hoger bedrag misschien, maar wat heb je nou aan geld verdienen als je nooit de tijd hebt/krijgt om het uit te geven
heb het verhaal nu ook gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ik plof altijd op m'n stoel, niet verwacht dat stoelen het zo makkelijk opgeven
[..]![]()
Vergaderen, gadverdamme dat haat ik echt zow hequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb veel vergaderd vandaag, dus ik moest ineens een topic bijlezen.Maar ja, het ging zo wel lekker snel vandaag.
![]()
Duh, zover was ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat geld valt in 1 klap in een motor te pimpen pompen.![]()
Maar ja een motor is vooral om te rijden en niet alleen om te posen.![]()
* Rebbelquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
Duh, zover was ik ook alLeuk om zo een dikke SV1000 te hebben die maar 1.000 km per jaar hoeft af te leggen
(zonde van al dat vermogen
) Maar dat heeft me wel gelijk inzicht in de verkoopmarkt gegeven, als je weer eens een wenkbrauw optrekt bij een lage kilometerstand van een motor hoef je alleen even aan RB te denken
(of aan FemaleRebbel, die had ook zo weinig gereden
)
Vindt ie vast te duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
YUP!!!!!
Leef jij nogZo ja, klik hier en check z'n sig
Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
YUP!!!!!
Leef jij nogZo ja, klik hier en check z'n sig
[..]
Vergaderen, gadverdamme dat haat ik echt zow he![]()
![]()
Vergaderen = Blablablablabla [afbeelding] yada yada yada [afbeelding]
[..]
Duh, zover was ik ook alLeuk om zo een dikke SV1000 te hebben die maar 1.000 km per jaar hoeft af te leggen
(zonde van al dat vermogen
) Maar dat heeft me wel gelijk inzicht in de verkoopmarkt gegeven, als je weer eens een wenkbrauw optrekt bij een lage kilometerstand van een motor hoef je alleen even aan RB te denken
(of aan FemaleRebbel, die had ook zo weinig gereden
)
Ik begrijp ook niet waar al dat geld blijft van jullie als tweeverdieners
als ze hier eens wisten wat voor commentaar jij bij de betalingen aan de Belastingdienst meestuurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen.De belastingdienst vreet al ons geld op.
![]()
Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik probeerde de belastingdienst op te lichten. Men, wat viel dat nog allemaal tegen.
![]()
Ik was er helemaal moe van vanmorgen.
![]()
quote:bij een boete voor te laat betalen van de motorrijtuigen belasting voor haar motor ( niet haar schuld btw) heeft ze als betalingskenmerk ingevuld "stelletje Dieven !!!! "![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
* Rebbelheeft niet zoveul kilometers gereden omdat ze tussen de bedrijven door een paar keer moest werpen JaH
![]()
![]()
En ik gaf die link juist omdat het zo goedkoop was, misschien kan ie (met aanvoering van het argument 'roze op de tank') het bedrag wel naar 1000 euro krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vindt ie vast te duur![]()
Zit trouwens rose op de tank![]()
Over belastingoplichting dromenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar waar jij het geld net op hebt, moeten wij nog huur en belastingen betalen.De belastingdienst vreet al ons geld op.
![]()
Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik probeerde de belastingdienst op te lichten. Men, wat viel dat nog allemaal tegen.
![]()
Ik was er helemaal moe van vanmorgen.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ze hier eens wisten wat voor commentaar jij bij de betalingen aan de Belastingdienst meestuurt![]()
![]()
ik quote er 1 ter illustratie
[..]
ik kan jouw droom wel uitleggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]Ja dat wist ik maar dat was even niet van belang
[..]
En ik gaf die link juist omdat het zo goedkoop was, misschien kan ie (met aanvoering van het argument 'roze op de tank') het bedrag wel naar 1000 euro krijgenEen GS is toch maar matig dus dat roze boeit echt niet
[..]
Over belastingoplichting dromen
Ik zal me verder maar in stilzwijgen hullen want heb er geen verstand van, maar me dunkt gaat er toch wat mis daaro bij jullie dat er niet een Brutale en Motor Morini voor de deur staat naast de ragbike![]()
Droomde trouwens een weekje geleden ofzo dat iemand mijn motor (en die van pimber) omgooide en begon te slopen met stenenIk schreeuwde wat uit het raam, stond op het punt naar buiten te rennen en belde ondertussen ook de plisie volgens mij. En toen werd ik met een bonkend hart wakker
Was helemaal in paniek maar tegelijk opgelucht dat het maar een droom was
Iemand die dromen kan uitleggen? Vond ik toch wel verontrustend
[..]![]()
![]()
Jammer dat het niet gelezen wordt denk ik(geautomatiseerd toch?
)
Hmm.. zou kunnen, er zat laatst wat purschuim op m'n wekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan jouw droom wel uitleggen
je heb onbewust zo'n grote wrok opgebouwd tegen Kawasaki's dat je al slaapwandelend een schuur binnen bent gelopen en heb daar al jouw fantasieen over Kawasaki botgevierd met het resultaat dat je iemand heel verdrietig heb gemaakt
en nu ben je bang dat hij wraak komt nemen op jouw motor en daar schrik je dan midden in de nacht van wakker![]()
simpel toch ?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm.. zou kunnen, er zat laatst wat purschuim op m'n wekker
Wat moet je met al die vrije dagenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien toch maar een baan op kantoor overwegen![]()
Wordt al die onregelmatigheid niet een keer gecompenseerd met veel vrij ofzo?Ja, op je loonstrookje een hoger bedrag misschien, maar wat heb je nou aan geld verdienen als je nooit de tijd hebt/krijgt om het uit te geven
moet ik mijn fiets nog pimpen verfraaien danquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat geld valt in 1 klap in een motor te pimpen pompen.![]()
Maar ja een motor is vooral om te rijden en niet alleen om te posen.![]()
kun je iig meeten volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef RB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de motor nog maar een weekje bij de kachel laat staan![]()
Wordt niet zulk mooi weer zo tezien![]()
Mwah op laarzen na heb ik mijzelf al goed voorzien, mijn pa vind het alleen nodig om ieder jaar een volledig nieuwe outfit te kopen >.<quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan je hem niet een beetje zielig aankijken zodat je ook een uitrusting krijgt ?
Ja maar wat moet je met geld als je het nooit kunt uitgeven. Op vrije dagen kun je leuke dingen doen, of vind je werken zo leuk danquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef RB het volgende:
[..]
Laat al mijn uren uitbetalen, leverd tenminste nog wat opals je vrij neemt kost het je meestal geld erbij
![]()
I knowquote:En op een kantoor zitten is drie keer![]()
![]()
ik ben een echt buitenmens in weer en wind
![]()
De eigenaar van mijn huis was er niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:32 schreef RB het volgende:
Zal eens kijken of ik lift kan krijgen voor zaterdag.
En een bakkieals ze thuis is tenminste
![]()
Een nieuwe motor of auto kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je met geld als je het nooit kunt uitgeven. Op vrije dagen kun je leuke dingen doen, of vind je werken zo leuk dan![]()
Heb plezier in mijn werkquote:Volgens mij ben jij zo iemand die leeft om te werken![]()
quote:Of heb je grootse plannen voor je pensioen? (welke bij jou wel erg dichtbij is natuurlijk)
grote plannen zijn er altijd welquote:[..]
Dan ben je net een kasplantjequote:
I knowZei je op de kartmeet daarom mijn suggestie
Maar je hebt wel gelijk, op kantoor werken is fucking triest
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De eigenaar van mijn huis was er niet...
Wilde je wat van me ?
en zo ist maar netquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk, dat is de kern van het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |